kløverpiken Skrevet 17. januar 2024 #261 Del Skrevet 17. januar 2024 Forresten. Den «talen» til Randulle da han skulle kunngjøre førstekjempe. Knall! Ikke vanskelig å se hvem som har baller av han og you know who 💪🏼 34 2 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 17. januar 2024 #262 Del Skrevet 17. januar 2024 (endret) Spoiler -Har først og fremst vondt av Anne Kat. Tviler ikke et sek på at det er en jævlig sykdom å ha, en ventesorg og hun virker også å slite med angst. Måten hun holder rundt seg selv når hun snakker i sync er vondt å se på. Men- hun må likevel holdes ansvarlig for den dårlige oppførselen sin. Intelligent dame- joda- men skurrer litt når hun kaller gjengen sin for «hel ved». Cristian viser nå sin umodne, ustabile side for fullt. Som jeg har skrevet tidligere, han er ikke ukjent med å smakke til kvinner i affekt, så at han snakker til kvinner på den måten som han gjorde til Bahare er ikke uventet. Daniel Franck er en liten sleiping, sier i sync at han synes ikke det å sabotere er riktig. Han sier til Cristian at det ikke er så lurt, men ler samtidig, som i mine øyne er å backe det opp. Ha det bra- kommer ikke til å savne deg Denne okkulte greia de driver med er dødskjedelig og teit synes jeg, spoler glatt forbi det. Synes også det var ekstremt unødvendig av TV2 å arrangere noe slikt i mørket med tanke på at Anne Kat. skulle delta i det. De har jo tatt selvkritikk på noen ting, som feks ikke å være raske med å gi henne nye batterier til lommelykta de brukte når de brukte utedoen om kvelden. Slike «små» hendelser var nok med på at det tippet over for henne. Sander- en av de beste storbondene jeg har sett til nå. Sander - du er slettes ikke «dritten i midten» som du sa, ang det at begge søsknene dine er så vellykkede med sine karrierer. Det er DU som er hel ved! Endret 17. januar 2024 av Zenhouse 31 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 17. januar 2024 #263 Del Skrevet 17. januar 2024 (endret) Ser på dagens episode, for en jævla dårlig oppførsel hittil! Og det var så synd Egil røk ut mot Christian. Aldri følt at noe har vært så kjipt i farmen før nesten! og Anne Kath kan da ikke klikke bananas fordi en stakkars person har flyttet på noe? Hun kan da ikke bli med på på noe slikt og klikke bananas fordi det er ting hun ikke mestrer på grunn av diagnosen? Han Cato klager da ikke enda han har jo utfordringer han også? Endret 17. januar 2024 av Klink 10 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissy33 Skrevet 17. januar 2024 #264 Del Skrevet 17. januar 2024 Spoiler Jeg har sansen for Anne-Kath., spesielt siden hun er en av de få som faktisk innrømmer at det er fryktelig kjipt å få en alvorlig sykdom som vil begrense livet i så stor grad, i motsetning til krampepositivitet, som kan virke noe påtatt. Det sagt, tenker jeg at hennes deltakelse kom en del sesonger for seint med tanke på hvor lite hun ser nå. Det at hun, Unni, Cristian og Daniel ble en gjeng, overrasket meg imidlertid stort. Daniel virker for øvrig som en fyr som mister interessen for ting veldig kjapt. Jeg synes Sander klarer seg fint i storbonderollen, til tross for at han ikke ville. 19 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 17. januar 2024 #265 Del Skrevet 17. januar 2024 (endret) Cato kunne for så vidt også "spilt opp" pga hans handikap, men han gjør ikke noe av det. Han gjør så godt han kan og holder kjeft. Det er mange måter å gjøre det på. Like greit at hun trakk seg. Fremstod som lite sympatisk og en løs kanon på dekk. *hun = Anne Kat. Endret 17. januar 2024 av Mollebolle * 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gladidag Skrevet 17. januar 2024 #266 Del Skrevet 17. januar 2024 Spoiler Mayoo, hvis han visste han var syk( salmonella ) hvorfor i alle dager fikk han reise inn på gården og utsette andre for smittefare? 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravlekaspar Skrevet 17. januar 2024 #267 Del Skrevet 17. januar 2024 Zenhouse skrev (16 minutter siden): Skjul innhold -Har først og fremst vondt av Anne Kat. Tviler ikke et sek på at det er en jævlig sykdom å ha, en ventesorg og hun virker også å slite med angst. Måten hun holder rundt seg selv når hun snakker i sync er vondt å se på. Men- hun må likevel holdes ansvarlig for den dårlige oppførselen sin. Intelligent dame- joda- men skurrer litt når hun kaller gjengen sin for «hel ved». Cristian viser nå sin umodne, ustabile side for fullt. Som jeg har skrevet tidligere, han er ikke ukjent med å smakke til kvinner i affekt, så at han snakker til kvinner på den måten som han gjorde til Bahare er ikke uventet. Daniel Franck er en liten sleiping, sier i sync at han synes ikke det å sabotere er riktig. Han sier til Cristian at det ikke er så lurt, men ler samtidig, som i mine øyne er å backe det opp. Ha det bra- kommer ikke til å savne deg Denne okkulte greia de driver med er dødskjedelig og teit synes jeg, spoler glatt forbi det. Synes også det var ekstremt unødvendig av TV2 å arrangere noe slikt i mørket med tanke på at Anne Kat. skulle delta i det. De har jo tatt selvkritikk på noen ting, som feks ikke å være raske med å gi henne nye batterier til lommelykta de brukte når de brukte utedoen om kvelden. Slike «små» hendelser var nok med på at det tippet over for henne. Sander- en av de beste storbondene jeg har sett til nå. Sander - du er slettes ikke «dritten i midten» som du sa, ang det at begge søsknene dine er så vellykkede med sine karrierer. Det er DU som er hel ved! Spoiler Med fare for å trakke i salaten her. Angående Anne Kat og hennes handikap. Tar forbehold om skjev klipping da. Men Cato Zahl Pedersen. Som praktisk talt er uten armer. Ikke et eneste ord om klaging av sitt handikap. Ser kun muligheter og er positivt innstilt. Bare sier det. 19 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dårligbrukernavn Skrevet 17. januar 2024 #268 Del Skrevet 17. januar 2024 Skravlekaspar skrev (6 minutter siden): Skjul innhold Med fare for å trakke i salaten her. Angående Anne Kat og hennes handikap. Tar forbehold om skjev klipping da. Men Cato Zahl Pedersen. Som praktisk talt er uten armer. Ikke et eneste ord om klaging av sitt handikap. Ser kun muligheter og er positivt innstilt. Bare sier det. Jeg syns det er en uting å sammenligne disse to/egentlig handicap generelt, men særlig når det er så forskjellige ting og situasjoner. Cato var i en ulykke som barn, og har levd omtrent et helt liv siden og må vel kunne sies å være godt tilvent dette. Anne-Kat er som jeg forstår det nå i en prosess der hun gradvis mister synet, og risikerer å bli helt blind. Er det ikke åpenbart at det er veldig forskjellige situasjoner å være i? Jeg mener ikke å forsvare alt ved Anne-Kat her, ikke på noen som helst måte - snarere syns jeg at hun kan ha overreagert. Samtidig er Farmen et tv-prorgram, de viser bare 40 min av flere dager som hver for seg på 24 timer, vi vet ikke alt som foregår (vi kan jo dermed heller ikke vite om Cato ikke på noe tidspunkt har nevnt noe, vi vet ikke om de har vist alt av Anne-Kat sine negative reaksjoner, men latt være å vise det motsatte for å underbygge et narrativ f. eks.) og vi vet jo ikke alt om alt liksom. Det er noe jeg har med meg uansett hva jeg ser av andre mennesker, og er derfor varsom med å mene for mye om andre generelt. At Anne-Kat sin situasjon er utrolig tøff og kjip er vel ingen tvil om, og selvom jeg kanskje ikke selv ville reagert slik (håper jeg) klarer jeg ikke å ikke ha en viss medfølelse heller. Samtidig har jeg også medfølelse og føler for de andre når reaksjonene blir voldsomme og kan gå utover andre. Så mye mer enn det vil jeg faktisk ikke si, for jeg tror det er vanskelig å forstå fullt og helt hvordan hun har det, vi vet ikke alt som situasjonene, ikke minst er det så mye med hennes (og generelt alle menneskers) historie vi ikke vet også. Generelt prøver jeg alltid å være så åpen og lite dømmende som mulig overfor andre, men særlig å sette disse to "handicappene" opp mot hverandre syns jeg blir feil og urettferdig. Syns også det er uheldig for Anne-Kat i så måte da hun blir satt sammen med han, tenk opp mot hvis ikke Cato hadde vært der. Da syns jeg ikke hun fortjener at vi i tillegg laster henne for hva Cato evt ikke gjør, som tross alt også er i en helt annen situasjon. Det er også vesentlig forskjell på å miste armer og syn, og helt sikkert mange som tenker ulikt om hva de ville ha valgt av de to skjebnene hvis de kunne velge også. Det har nok sine fordeler og ulemper opp mot hverandre, begge deler. Generelt er jeg tilhenger av å gjøre det beste ut av enhver situasjon, men jeg kan forstå at det også er vanskelig og at man ikke klarer det hele tiden. Jeg syns egentlig det er litt forfriskende med en som er ærlig på at det er tøft å miste synet, det har jeg ingen problemer med å forstå, og for mye positivitet rundt sånt kan jeg også syns virker litt falskt noen ganger (klart at det alltid er kjipt å miste funksjoner, lemmer eller sanser, uansett, i en eller annen grad). Likevel skal det være sagt at det aldri er en unnskyldning for å behandle andre dårlig. Sånn sett var det kanskje like bra at hun trakk seg, men hun kunne jo heller ikke vite på forhånd hvordan det ville oppleves å være der. Kult at hun var innom og prøvde, tenker jeg! Syns også hun har mye kult ved seg, selvom jeg ikke støtter akkurat de utbruddene/måten hun opptrådte på da (men samtidig kan jeg føle omtanke for henne i det hele da). 11 3 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 17. januar 2024 #269 Del Skrevet 17. januar 2024 dårligbrukernavn skrev (12 minutter siden): Jeg syns det er en uting å sammenligne disse to/egentlig handicap generelt, men særlig når det er så forskjellige ting og situasjoner. Cato var i en ulykke som barn, og har levd omtrent et helt liv siden og må vel kunne sies å være godt tilvent dette. Anne-Kat er som jeg forstår det nå i en prosess der hun gradvis mister synet, og risikerer å bli helt blind. Er det ikke åpenbart at det er veldig forskjellige situasjoner å være i? Jeg mener ikke å forsvare alt ved Anne-Kat her, ikke på noen som helst måte - snarere syns jeg at hun kan ha overreagert. Samtidig er Farmen et tv-prorgram, de viser bare 40 min av flere dager som hver for seg på 24 timer, vi vet ikke alt som foregår (vi kan jo dermed heller ikke vite om Cato ikke på noe tidspunkt har nevnt noe, vi vet ikke om de har vist alt av Anne-Kat sine negative reaksjoner, men latt være å vise det motsatte for å underbygge et narrativ f. eks.) og vi vet jo ikke alt om alt liksom. Det er noe jeg har med meg uansett hva jeg ser av andre mennesker, og er derfor varsom med å mene for mye om andre generelt. At Anne-Kat sin situasjon er utrolig tøff og kjip er vel ingen tvil om, og selvom jeg kanskje ikke selv ville reagert slik (håper jeg) klarer jeg ikke å ikke ha en viss medfølelse heller. Samtidig har jeg også medfølelse og føler for de andre når reaksjonene blir voldsomme og kan gå utover andre. Så mye mer enn det vil jeg faktisk ikke si, for jeg tror det er vanskelig å forstå fullt og helt hvordan hun har det, vi vet ikke alt som situasjonene, ikke minst er det så mye med hennes (og generelt alle menneskers) historie vi ikke vet også. Generelt prøver jeg alltid å være så åpen og lite dømmende som mulig overfor andre, men særlig å sette disse to "handicappene" opp mot hverandre syns jeg blir feil og urettferdig. Syns også det er uheldig for Anne-Kat i så måte da hun blir satt sammen med han, tenk opp mot hvis ikke Cato hadde vært der. Da syns jeg ikke hun fortjener at vi i tillegg laster henne for hva Cato evt ikke gjør, som tross alt også er i en helt annen situasjon. Det er også vesentlig forskjell på å miste armer og syn, og helt sikkert mange som tenker ulikt om hva de ville ha valgt av de to skjebnene hvis de kunne velge også. Det har nok sine fordeler og ulemper opp mot hverandre, begge deler. Generelt er jeg tilhenger av å gjøre det beste ut av enhver situasjon, men jeg kan forstå at det også er vanskelig og at man ikke klarer det hele tiden. Jeg syns egentlig det er litt forfriskende med en som er ærlig på at det er tøft å miste synet, det har jeg ingen problemer med å forstå, og for mye positivitet rundt sånt kan jeg også syns virker litt falskt noen ganger (klart at det alltid er kjipt å miste funksjoner, lemmer eller sanser, uansett, i en eller annen grad). Likevel skal det være sagt at det aldri er en unnskyldning for å behandle andre dårlig. Sånn sett var det kanskje like bra at hun trakk seg, men hun kunne jo heller ikke vite på forhånd hvordan det ville oppleves å være der. Kult at hun var innom og prøvde, tenker jeg! Syns også hun har mye kult ved seg, selvom jeg ikke støtter akkurat de utbruddene/måten hun opptrådte på da (men samtidig kan jeg føle omtanke for henne i det hele da). Jeg mener ikke å sette handikapet opp mot hverandre og er enig i det du skriver om det. Derimot er det kommunikasjonen. Anne Kat klikker bananas og tror noen saboterer henne med vilje, de hun og Unni himler med øynene og er ekle mot Emilie når hun kommer på kjøkkenet, klikker fordi de skal gjøre noe i mørket (hun kunne jo bare ha sagt at da trenger jeg hjelp en i gjengen hennes hadde da hjulpet henne! Jeg forstår hvor det kommer fra gitt hennes situasjon, men da burde hun aldri vært med i utgangspunktet. 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 17. januar 2024 #270 Del Skrevet 17. januar 2024 Anne-Kat burde aldri vært med på Farmen. Hun har jo egentlig trukket seg tilbake fra rampelyset, og så får hun 15 minutes of fame og da får vi kun se henne som negativ og bitter. Kan ikke skjønne hvorfor hun takket ja til å være med. Hun har jo alltid vært meggete, men ikke sånn som dette. 22 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 17. januar 2024 Forfatter #271 Del Skrevet 17. januar 2024 (endret) Jeg kan på èn måte skjønne at produksjonen har valgt Cato med i år. Er sjarmerende med folk som har et handicap med en sunn holdning og som klarer seg greit. Og så er han en trivelig og bra kar også! Men samtidig skjønner jeg ikke helt hvordan de har tenkt det rundt tvekamper og eventuelt finaleuke. For hvem velger egentlig Cato som en førstekjempe med tanke på handicapet sitt? Det er hjerterått, og det samme som å stemme han ut. Det sier seg selv at Cato ikke har nubbsjanse i fysiske grener som saging, sekken og forsåvidt øks. Eller må andrekjempen velge tilpassede konkurranser fordi andrekjempen møter Cato? Blir Cato andrekjempe kan han ta kunnskap, og det er noe Cato kan hevde seg i. Samt tønnesjakk, hvis noen andre flytter tønnene for han. Men hvilke hensyn tar de til Cato i finaleuken? Han har ikke nubbsjanse der heller, uansett om det er smiing, matlaging, hinderløype eller uansett av tradisjonelle konkurranser. Kanskje det blir noe nytt for anledningen, eller... Pga handicapet er vel ikke Cato en trussel for å vinne fordi konkurransene underveis blir fysiske, så sånn sett er han en smule malplassert konkurransemessig, og hans deltakelse blir mer personlig og symbolsk. Typisk nok når han vel også finaleuken fordi han er en likandes kar, og siden ingen har hjerte til å velge han som første- eller andrekjempe. Endret 17. januar 2024 av Ctrl 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dårligbrukernavn Skrevet 17. januar 2024 #272 Del Skrevet 17. januar 2024 Klink skrev (29 minutter siden): Jeg mener ikke å sette handikapet opp mot hverandre og er enig i det du skriver om det. Derimot er det kommunikasjonen. Anne Kat klikker bananas og tror noen saboterer henne med vilje, de hun og Unni himler med øynene og er ekle mot Emilie når hun kommer på kjøkkenet, klikker fordi de skal gjøre noe i mørket (hun kunne jo bare ha sagt at da trenger jeg hjelp en i gjengen hennes hadde da hjulpet henne! Jeg forstår hvor det kommer fra gitt hennes situasjon, men da burde hun aldri vært med i utgangspunktet. Det er bra. Det er jeg enig i. Hun sa jo først det, men sa jo også siden at det var en prinsippsak for henne, flere uttalte seg også om at det forstod og var enige etc, så hun har sikkert også forklart enda mer til de andre der inne om det. Selvom det kan virke uforståelig for oss, kan det jo ligge mer bak som vi ikke fikk se. Så blant annet en artikkel der det ble nevnt mange flere ting som ikke har blitt vist på tv, f. eks. at det hadde tatt tid å få batterier til lommelykt hun trengte for å gå på do på nattestid. Det er som regel mer til det enn hva som blir vist på reality-tv, men akkurat utbruddene syns jeg ikke noe unnskylder, eller det som går på å være kjip mot andre. Jeg tipper at hun kanskje ikke så for seg at det ville bli akkurat som det ble? Da hadde hun vel ikke blitt med, antar jeg..? Evt. tenkte hun kanskje at hun ville prøve og se om det kunne bli bra, og når det ikke ble det dro hun hjem? Sol79 skrev (19 minutter siden): Anne-Kat burde aldri vært med på Farmen. Hun har jo egentlig trukket seg tilbake fra rampelyset, og så får hun 15 minutes of fame og da får vi kun se henne som negativ og bitter. Kan ikke skjønne hvorfor hun takket ja til å være med. Hun har jo alltid vært meggete, men ikke sånn som dette. Nja, det er kanskje litt lett for oss å si? Hun kan jo umulig ha tenkt at det skulle bli akkurat slik det ble? Tror du det? Jeg vil jo tenke at hun ga det et forsøk, men endte med å trekke seg for at hun ikke syns det fungerte? Og det er jo forståelig/det ble gjerne ikke helt bra, så da var det nok rett å trekke seg? Jeg tror jo ikke hun gikk inn for å prøve å være kjip mot andre eller ødelegge "ryktet" sitt med å virke negativ osv, men heller at det dessverre endte med å bli slik, og det syns hun sikkert er kjipt også? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dårligbrukernavn Skrevet 17. januar 2024 #273 Del Skrevet 17. januar 2024 Ctrl skrev (5 minutter siden): Jeg kan på èn måte skjønne at produksjonen har valgt Cato med i år. Er sjarmerende med folk som har et handicap med en sunn holdning og som klarer seg greit. Og så er han en trivelig og bra kar også! Men samtidig skjønner jeg ikke helt hvordan de har tenkt det rundt tvekamper og eventuelt finaleuke. For hvem velger egentlig Cato som en førstekjempe med tanke på handicapet sitt? Det er hjerterått, og det samme som å stemme han ut. Det sier seg selv at Cato ikke har nubbsjanse i fysiske grener som saging, sekken og forsåvidt øks. Eller må andrekjempen velge tilpassede konkurranser fordi andrekjempen møter Cato? Blir Cato andrekjempe kan han ta kunnskap, og det er noe Cato kan hevde seg i. Men hvilke hensyn tar de til Cato i finaleuken? Han har ikke nubbsjanse der heller, uansett om det er smiing, matlaging, hinderløype eller uansett av tradisjonelle konkurranser. Kanskje det blir noe nytt for anledningen, eller... Pga handicapet er vel ikke Cato en trussel for å vinne fordi konkurransene underveis blir fysiske, så sånn sett er han en smule malplassert konkurransemessig, og hans deltakelse blir mer personlig og symbolsk. Typisk nok når han vel også finaleuken fordi han er en likandes kar, og siden ingen har hjerte til å velge han som første- eller andrekjempe. Hmm, tror du ikke de har tenkt på dette og at de vil tilpasse hinderløype/finaleuke om han kommer dit f. eks.? Jeg er for det meste enig i det du skriver, men jeg håper jo at de har tenkt på/har en plan for disse tingene? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 17. januar 2024 #274 Del Skrevet 17. januar 2024 (endret) dårligbrukernavn skrev (19 minutter siden): Det er bra. Det er jeg enig i. Hun sa jo først det, men sa jo også siden at det var en prinsippsak for henne, flere uttalte seg også om at det forstod og var enige etc, så hun har sikkert også forklart enda mer til de andre der inne om det. Selvom det kan virke uforståelig for oss, kan det jo ligge mer bak som vi ikke fikk se. Så blant annet en artikkel der det ble nevnt mange flere ting som ikke har blitt vist på tv, f. eks. at det hadde tatt tid å få batterier til lommelykt hun trengte for å gå på do på nattestid. Det er som regel mer til det enn hva som blir vist på reality-tv, men akkurat utbruddene syns jeg ikke noe unnskylder, eller det som går på å være kjip mot andre. Jeg tipper at hun kanskje ikke så for seg at det ville bli akkurat som det ble? Da hadde hun vel ikke blitt med, antar jeg..? Evt. tenkte hun kanskje at hun ville prøve og se om det kunne bli bra, og når det ikke ble det dro hun hjem? Nja, det er kanskje litt lett for oss å si? Hun kan jo umulig ha tenkt at det skulle bli akkurat slik det ble? Tror du det? Jeg vil jo tenke at hun ga det et forsøk, men endte med å trekke seg for at hun ikke syns det fungerte? Og det er jo forståelig/det ble gjerne ikke helt bra, så da var det nok rett å trekke seg? Jeg tror jo ikke hun gikk inn for å prøve å være kjip mot andre eller ødelegge "ryktet" sitt med å virke negativ osv, men heller at det dessverre endte med å bli slik, og det syns hun sikkert er kjipt også? Spoiler Jeg syns faktisk ikke det du skriver unnskylder oppførselen hennes. Det må gå an å oppføre seg som et normalt menneske , og ta opp ting på en skikkelig måte. Det går fint an å være ærlig og direkte uten å bli så ufin og klikke som det hun gjør. Nå har jeg sett ferdig dagens episode og det samme gjelder Christian. Krangelen dreier seg om at noen har omtanke for ei høne. Bahare har, ut fra det vi ser på tv, ikke gjort noe galt eller kritikkverdig en gang. Hun har vist omtanke for ei høne! Han burde blitt kasta ut fra farmen! Endret 17. januar 2024 av Klink 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 17. januar 2024 #275 Del Skrevet 17. januar 2024 Ctrl skrev (26 minutter siden): Jeg kan på èn måte skjønne at produksjonen har valgt Cato med i år. Er sjarmerende med folk som har et handicap med en sunn holdning og som klarer seg greit. Og så er han en trivelig og bra kar også! Men samtidig skjønner jeg ikke helt hvordan de har tenkt det rundt tvekamper og eventuelt finaleuke. For hvem velger egentlig Cato som en førstekjempe med tanke på handicapet sitt? Det er hjerterått, og det samme som å stemme han ut. Det sier seg selv at Cato ikke har nubbsjanse i fysiske grener som saging, sekken og forsåvidt øks. Eller må andrekjempen velge tilpassede konkurranser fordi andrekjempen møter Cato? Blir Cato andrekjempe kan han ta kunnskap, og det er noe Cato kan hevde seg i. Samt tønnesjakk, hvis noen andre flytter tønnene for han. Men hvilke hensyn tar de til Cato i finaleuken? Han har ikke nubbsjanse der heller, uansett om det er smiing, matlaging, hinderløype eller uansett av tradisjonelle konkurranser. Kanskje det blir noe nytt for anledningen, eller... Pga handicapet er vel ikke Cato en trussel for å vinne fordi konkurransene underveis blir fysiske, så sånn sett er han en smule malplassert konkurransemessig, og hans deltakelse blir mer personlig og symbolsk. Typisk nok når han vel også finaleuken fordi han er en likandes kar, og siden ingen har hjerte til å velge han som første- eller andrekjempe. Spoiler Skal se Christian er kynisk nok til å velge han! De må sikkert ha noe alternativer eller luke boet noen av konkurransene , Cato burde jo ikke vinne fordi ingen vil ta han på grunn av handikappet hans heller. De burde opplyst om det på en eller annen måte. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 17. januar 2024 #276 Del Skrevet 17. januar 2024 Anne-Kat har nok mye tanker i hodet pga det dårlige synet hennes. Nervene er nok tynnslitt,gjerne er hun en smule deprimert. Noe som kan medføre store humørsvingninger. Har lite forståelse for folk som synes det er rart at hun er en tikkende bombe,når det kommer til ting som direkte eller indirekte går på synet hennes. Christian oppfører seg som en stor dust. Han er barnslig og han han er svært egosentrisk. Hadde aldri i livet kommet godt overens med den fyren i det virkelige liv,om dette er slik han er der. Slike mennesker tar jeg omveier for å unngå. Når det er sagt. Slike mennesker er det som trengs i et ellers småkjedelig reality konsept. Han skaper drama! 17 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dårligbrukernavn Skrevet 17. januar 2024 #277 Del Skrevet 17. januar 2024 (endret) Klink skrev (16 minutter siden): Skjul innhold Jeg syns faktisk ikke det du skriver unnskylder oppførselen hennes. Det må gå an å oppføre seg som et normalt menneske , og ta opp ting på en skikkelig måte. Det går fint an å være ærlig og direkte uten å bli så ufin og klikke som det hun gjør. Nå har jeg sett ferdig dagens episode og det samme gjelder Christian. Krangelen dreier seg om at noen har omtanke for ei høne. Bahare har, ut fra det vi ser på tv, ikke gjort noe galt eller kritikkverdig en gang. Hun har vist omtanke for ei høne! Han burde blitt kasta ut fra farmen! Jeg har da ikke skrevet at noe bør unnskylde oppførselen hennes heller, snarere tvert imot har jeg jo skrevet at ingenting unnskylder det og at det ikke finnes unnskyldninger for å være kjip mot andre? Har du sitert feil? Jeg har ikke nevnt noe om Christian i det hele tatt heller, men selvfølgelig og helt åpenbart at oppførselen hans ikke er ok på noen som helst måte... What🙈 Endret 17. januar 2024 av dårligbrukernavn 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 17. januar 2024 #278 Del Skrevet 17. januar 2024 (endret) Mollebolle skrev (6 timer siden): Media klarte inndirekte å spoile at det var Egil også som skulle ryke. Undøvendig. Bare se hvem media skriver om ila uken, så vet vi hvem som skal til Torpet. Endret 17. januar 2024 av Jadasikkert29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 17. januar 2024 #279 Del Skrevet 17. januar 2024 (endret) Fant80 skrev (14 minutter siden): Anne-Kat har nok mye tanker i hodet pga det dårlige synet hennes. Nervene er nok tynnslitt,gjerne er hun en smule deprimert. Noe som kan medføre store humørsvingninger. Har lite forståelse for folk som synes det er rart at hun er en tikkende bombe,når det kommer til ting som direkte eller indirekte går på synet hennes. Christian oppfører seg som en stor dust. Han er barnslig og han han er svært egosentrisk. Hadde aldri i livet kommet godt overens med den fyren i det virkelige liv,om dette er slik han er der. Slike mennesker tar jeg omveier for å unngå. Når det er sagt. Slike mennesker er det som trengs i et ellers småkjedelig reality konsept. Han skaper drama! Hun fikk jo alt til å handle om synet hennes!? Når noen hadde flyttet på noe kjøtt så var hennes umiddelbare tanke at noen gjorde det for å ødelegge for henne? Og så klikker hun i stedet for å forklare. At noe skulle foregå ved solnedgang var feil og et angrep på henne? Eller? Håper hun klarer å leve med det som kommer til å skje og slå seg til ro på et vis. Slik det framstår på farmen ,er det tydeligvis mye psykisk som må renskes opp i. De andre på farmen fortjente ikke at hun klikker på dem for den minste ting. Endret 17. januar 2024 av Klink 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Castor Troy Skrevet 17. januar 2024 #280 Del Skrevet 17. januar 2024 Spoiler Tøft av Sander, som en av de yngste og en av gutta satte Christian på plass og valgte han som førstekjempe. Sander valgte det som var rett for gruppa, i motsetning til å seile videre på gutta stemning med Christian og Daniel. Negativt overrasket over de andre i gjengen som bare lar Christian holde på, selv om de er gamle nok til å være foreldrene hans. Gang på gang oppfører Christian seg motbydelig, mens de andre tør ikke å si noe imot. Produksjonen gnir seg nok i hendene, og håper Christian varer helt inn til finalen 23 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå