Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Christian er tv underholdning, produksjonen kommer til å holde på han så lenge de kan, dessverre. Se bare i hvordan dere omtaler han her.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
makkapakka skrev (4 minutter siden):

Christian er tv underholdning, produksjonen kommer til å holde på han så lenge de kan, dessverre. Se bare i hvordan dere omtaler han her.

De kan vel ikke holde på han om han ryker?

• Liker 1
Skrevet (endret)
makkapakka skrev (18 minutter siden):

Da definerer vi underholdning ulikt. For meg er underholdning noe jeg vil ha mer av. Jeg vil ha mindre av Christian. 

Men definerer man underholdning som noe som engasjerer så er jeg delvis enig. Men jeg føler ikke jeg er engasjert i Christian selv om jeg kritiserer hva han står for, jeg håper bare det blir en holdningsendring og jeg bruker Christian som eksempel.

Jeg synes verken han er underholdende eller engasjerende. Men jeg bruker han som eksempel på noe jeg ikke liker og det er derfor jeg kritiserer han. Jeg engasjerer meg for at vi må være flinkere til å løfte frem de gode og snille menneskene og ikke hele tiden gi oppmerksomhet til drittfolk.

Endret av Blåttvann
  • Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Spennende nytt i Torpet mandag. Glede seg til Farmen på tirsdag.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

For min del blir nok konsekvensen av då mye sutrete mannebaby i monitor at jeg ikke kommer til å følge så tett med, han er så umoden at jeg går helt mark. 

Sander er for eksempel to år eldre enn Cristian, men forstår så uendelig mye mer av de sosiale kodene. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvem blir ny storbonde tro? Jeg tipper Emilie eller Sander....

Bare det ikke blir Cristian eller Daniel er alt good 😂

• Liker 3
Skrevet

Daniel Franck er jo helt ute han også. 🫣

• Liker 16
  • Nyttig 1
Skrevet

Enormt skuffa over tvekampens utfall.... :( Nå håper jeg bare Egil holder ut på Torpet og ikke gir opp! Kanskje besøket de skal gjøre til  Farmen nå ble akutt bestemt av produsentene for å løfte spiriten hans opp.

• Liker 10
Skrevet

Morsomt at hele debatten her handler om Christian , hvorav halvparten er klager over at tv2 gir han sendetid. Hadde ingen brydd seg hadde han ikke vært en ettertraktet realitydeltaker 😅 

jeg synes det var litt kult at han vant, både fordi jeg synes han er underholdende, og tenker det kan være bra for han og mestre noe annet enn og se bra ut. 

• Liker 11
Skrevet
Hatsumomo skrev (2 timer siden):

Virker som en like stor tulling som Cristinan, og fyren er 50!!!

Ja. Virker veldig umoden. 

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Spitzy skrev (48 minutter siden):

Morsomt at hele debatten her handler om Christian , hvorav halvparten er klager over at tv2 gir han sendetid. Hadde ingen brydd seg hadde han ikke vært en ettertraktet realitydeltaker 😅 

jeg synes det var litt kult at han vant, både fordi jeg synes han er underholdende, og tenker det kan være bra for han og mestre noe annet enn og se bra ut. 

Ja, dessverre er man litt damned uansett om man velger å snakke høyt om det man reagerer på eller ikke sier noe...

Egil. ❤️

• Liker 1
Skrevet
Øyne skrev (15 timer siden):

Sukker og siktet hvete?  Alle andre har kjøpt bygg og havre.. De har kanskje det på lager?

De har sikkert mye bygg igjen 

Skrevet (endret)
Hatsumomo skrev (3 timer siden):

Virker som en like stor tulling som Cristinan, og fyren er 50!!!

Ja, ekstremt umoden for alderen. Oppfører seg som en fjortis. Han er over dobbelt så gammel som Cristian, jeg blir flau på hans vegne. Men må innrømme at jeg ler litt også, av at det går an å være så tulling 😂 kjedelig om alle skulle vært blodseriøse hele tiden, men han der er «litt» i overkant. Og er det sant det at han prompa en av de andre i trynet? Det er bare ekstremt kvalmt og ufyselig 🤮 Jeg trodde han bare latet som og lagde lyden med munnen. 

Endret av jukkapalme
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Lite spørsmål bare.. Når de viser frem det de har kjøpt på markedet, og de viser frem én kotelett - og alle klapper og blir så glad.. Har de faktisk kun én kotelett da, som skal deles på 12 voksne mennesker og vare i en uke,  eller har de flere men bare viser frem den ene?

Alltid lurt på dette 😄

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
5by5 skrev (1 time siden):

Lite spørsmål bare.. Når de viser frem det de har kjøpt på markedet, og de viser frem én kotelett - og alle klapper og blir så glad.. Har de faktisk kun én kotelett da, som skal deles på 12 voksne mennesker og vare i en uke,  eller har de flere men bare viser frem den ene?

Alltid lurt på dette 😄

De skal sikkert koke suppe på den i en uke 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Overrasker ikke meg hvis en av utfordrerne er den tredje Thorhallsdottir søsteren 😛 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Spoiler

Ser på tirsdags episoden nå, klarte ikke å vente 😝

Når Dorthe skulle lese opp brevet fra Egil så håpte jeg at hun skulle si.

"Egil skrev et brev før han forlot gården hvor han velger den neste storbonden, men istedenfor å lese brevet for dere så kan han heller si det selv til dere"

Og så ser vi Egil og de andre komme gående inn til gården 😅 

Skrevet (endret)
Spoiler

Sjokkert over enkeltes oppførsel... Denne gang ikke Christian. Slik behandles ikke gjester!!!

Endret av Lawyam

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...