Amatariel Skrevet 13. januar 2024 #161 Del Skrevet 13. januar 2024 Blir spennende å se om de dukker opp med noen nye grener for tvekampene! Og spent på hvem Christian velger. Tror han er ekstremt barnslig på mange måter (eller, det vet vi jo nå). Men akkurat sånn her i konkurransemed så tror jeg ikke han komme til å gå etter det svakeste leddet som han tror han enklest vil vinne over. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 14. januar 2024 #162 Del Skrevet 14. januar 2024 Virrum skrev (19 timer siden): Så var det Farmen-tid igjen. Men hvorfor gir TV2 skjermtid til personer som overhodet ikke burde ha det?? 🤔 Tv2 er et moralsk konkursbo til tider. Husker de metoo-sakene der de groveste ting kom fra etter melding av Alexander Schau på Twitter. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. januar 2024 #163 Del Skrevet 14. januar 2024 Virrum skrev (20 timer siden): Så var det Farmen-tid igjen. Men hvorfor gir TV2 skjermtid til personer som overhodet ikke burde ha det?? 🤔 Han der Christian-typen... Seriøst, TV2?!? Hvorfor? En kopi av Sophie Elise i guttekropp. Ja, gutt, for han er alt annet enn mann. Han er jo et elendig forbilde for unge gutter. Foreldrene hans må være såååå stolte... Uff, jeg er oppgitt over TV2 og deres satsning på disse influenserne og usunne "idealer". Ja blir for dumt men de vil vel at vi seere skal bli engasjert av det og fortsette å se 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 14. januar 2024 Forfatter #164 Del Skrevet 14. januar 2024 Dagens episoder: Spoiler Anne-Kat. er ikke min kopp te. Hun overreagerer og smeller til med voksenkjeft på impuls hver gang hun er misfornøyd. Unødvendig. Det går an å prate ordentlig til voksne. At det går fort over er ikke en unnskyldning for å eksplodere. Tikkende bomber unngår jeg i livet mitt. Ukesoppdraget ble godkjent, og fine Bahare fikk seg kniv. Hver gang jeg ser Dorthe komme på gården i full cowboy-stil, så tror jeg i et par sekund at det er Luthepus som ankommer. Ikke akkurat stilfullt kledd. Cristian velger Egil som andrekjempe. Da er det ingen tvil om at det er Egil jeg heier på. Egil kjører på med øksekast. Dristig valg. Kunnskap ville vært sikrere. Cristian med sjettflaks som treffer kanten på kast 2, som gir han overtaket nok til å vinne over Egil. Tragisk. Man ble visst ikke kvitt Cristian, men det var for mye å håpe på. Er vel typisk at han nå blir værende lenge. Farmen Brennhovd er i gang. Trøsten får være at Torpet ble mer interessant å se på nå. 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 14. januar 2024 #165 Del Skrevet 14. januar 2024 Spoiler Synd Egil ikke vant. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppa Skrevet 14. januar 2024 #166 Del Skrevet 14. januar 2024 Hvorfor fikk Cristian så mye mat ift andrekjempen? Syns det var urettferdig. Tidligere har de jo måtte fordelt seg imellom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 14. januar 2024 #167 Del Skrevet 14. januar 2024 Virrum skrev (På 13.1.2024 den 21.51): Så var det Farmen-tid igjen. Men hvorfor gir TV2 skjermtid til personer som overhodet ikke burde ha det?? 🤔 Han der Christian-typen... Seriøst, TV2?!? Hvorfor? En kopi av Sophie Elise i guttekropp. Ja, gutt, for han er alt annet enn mann. Han er jo et elendig forbilde for unge gutter. Foreldrene hans må være såååå stolte... Uff, jeg er oppgitt over TV2 og deres satsning på disse influenserne og usunne "idealer". Er ikke det lillebroren til Jan Thomas? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 14. januar 2024 #168 Del Skrevet 14. januar 2024 Apis skrev (6 minutter siden): Er ikke det lillebroren til Jan Thomas? Jan Thomas er en helt annen type, han er jo faktisk hyggelig! Har han vært med i kjendisfarmen? 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. januar 2024 #169 Del Skrevet 14. januar 2024 Helt latterlig at de fikk ukesoppdraget godkjent synes jeg. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 14. januar 2024 #170 Del Skrevet 14. januar 2024 Synd den oppblåste blæra vant. Samtidig er det kanskje mer underholdning i han enn i Egil og garantert mer drama. Men Egil er så god og hadde virkelig fortjent å få være der mer 💜 Blir gøy å se Cristian på lite mat om de får et oppdrag underkjent 😂 23 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 14. januar 2024 #171 Del Skrevet 14. januar 2024 jukkapalme skrev (12 minutter siden): Synd den oppblåste blæra vant. Samtidig er det kanskje mer underholdning i han enn i Egil og garantert mer drama. Men Egil er så god og hadde virkelig fortjent å få være der mer 💜 Blir gøy å se Cristian på lite mat om de får et oppdrag underkjent 😂 Det kan bli eksplosjon ganske kjapt. De priorierte jo å kjøpe sukker og siktet hvetemel for nærmest halve ukelønna 🙄 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 14. januar 2024 #172 Del Skrevet 14. januar 2024 Boetica skrev (Akkurat nå): Det kan bli eksplosjon ganske kjapt. De priorierte jo å kjøpe sukker og siktet hvetemel for nærmest halve ukelønna 🙄 Håhå, ja 😂 Hvorfor kjøpte de ikke bygg? Det er jo mye sunnere og mer mettende enn hvetemel. Eller kjøpte de bygg uten at jeg fikk det med meg? Og Emma og den ketchupen da 😂 Tenk å være så glad i ketchup at man spiser det med skje, haha 😂 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 14. januar 2024 #173 Del Skrevet 14. januar 2024 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Håhå, ja 😂 Hvorfor kjøpte de ikke bygg? Det er jo mye sunnere og mer mettende enn hvetemel. Eller kjøpte de bygg uten at jeg fikk det med meg? Og Emma og den ketchupen da 😂 Tenk å være så glad i ketchup at man spiser det med skje, haha 😂 Damene på kjøkkenet hadde snakket om å bake kake…. Så de turte ikke annet. Mulig de kjøpte bygg og havre i tillegg, men de kunne jo fått mye mer hadde de turt å ta fornuftige valg. Jeg fikk faktisk litt lyst på ketchup da jeg så det der 🙈😅 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruspus Skrevet 14. januar 2024 #174 Del Skrevet 14. januar 2024 Skuffet over deltakerne, virker som nesten ingen av er villig til å sette den klysa litt på plass. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 14. januar 2024 #175 Del Skrevet 14. januar 2024 (endret) Har bare en ting å si ang dagens utfall: orker ikke. Endret 14. januar 2024 av powerpuffen 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. januar 2024 #176 Del Skrevet 14. januar 2024 Skuffende at Cris vant, Egil fortjente virkelig å komme tilbake! Håper han vinner Torpet. Spoiler Men i traileren som de drev og viste på forhånd viste jo at Egil sang en sang om deltakerne noe som han ikke har gjort enda så da må det vel bety at han kommer tilbake. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 14. januar 2024 #177 Del Skrevet 14. januar 2024 Sukker og siktet hvete? Alle andre har kjøpt bygg og havre.. De har kanskje det på lager? 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThePinky Skrevet 14. januar 2024 #178 Del Skrevet 14. januar 2024 Av en eller annen snodig grunn så kjenner jeg at sympatien min for Christian vokser når jeg leser her, til tross for at han er en "macho" manbaby av et dårlig forbilde...🙃😉😂 Kanskje han kan ha godt av litt mer tid i et realityfelleskap som er det motsatte av "Ex on the beach"? Men synd at Egil røyk, en sympatisk fyr som fortjente, og tydeligvis trengte, mer tid i den hyggelig felleskapsboblen 🥰 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 14. januar 2024 #179 Del Skrevet 14. januar 2024 Øyne skrev (4 minutter siden): Sukker og siktet hvete? Alle andre har kjøpt bygg og havre.. De har kanskje det på lager? Unni og Anne-Kath ville ha sukker, så de turte nok ikke annet. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 14. januar 2024 #180 Del Skrevet 14. januar 2024 (endret) Jeg hater at vi gir bøller TV-tid fordi de er bøller. Sånne folk blir bare verre når de ser at sin ekstreme væremåte gir dem oppmerksomhet. Og når det blir filmet og valgt ut i klippen så gir det unge folk tanker om at det å være ekstrem(t drittsekk) gir deg fordeler, det er jo det som funker. Jeg sier ikke at Christian på Farmen alene gjør at unge mennesker snakker stygt til læreren sin, men holdninger skapes av samfunnets reaksjoner på ulike væremåter. At TV2 sender så mye av Christians ufyselige uttalelser gjør at folk med stort oppmerksomhetsbehov tror de må gjøre det samme for å bli sett og hørt. Bare se hvor drøye folk er i diverse trashy TV-programmer som Ex on the Beach osv nå i dag, og det blir bare drøyere og drøyere. Når er det sånn at ting som gjøres foran kamera er for drøyt til å sendes på TV og må klippes bort. Unge jenter og gutter selger seg på Onlyfans, uten at folk reagerer lenger... Å være ekstrem og si drøye ting og gjøre enda drøyere saker har blitt populært. Det har gitt deg et navn og potensielt høy inntekt. Masse damer og høy sosial status. Men det hadde ikke trengt å være det ekstreme vi fokuserte på, fremhevde og ga oppmerksomhet. Hvorfor ikke det gode, de samarbeidsvillige, de empatiske og moralske menneskene? De litt artige folka som sprer glede og humør? Hvorfor klippes ikke Christian ned til et minimum? Slik som Cato. Jeg vil mye heller se Cato enn Christian. Forhåpentligvis blir Christian slått ut snart, at det er derfor han får så mye sendetid nå. Hvis ikke så synes jeg TV2 ødelegger programmet med å vise så mye den forvokste drittungen. Det er ikke underholdning å se at et menneske behandler andre som dritt. Endret 15. januar 2024 av Blåttvann 33 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå