Ctrl Skrevet 1. januar 2024 #1 Del Skrevet 1. januar 2024 (endret) INGEN SPOILING - TRÅDEN FØLGER SENDINGENE PÅ LINEÆR-TV - KOMMENTARER FØR DEN TID MÅ SKRIVES INNI SPOILERTAG! Årets deltakere: Anne-Kat. Hærland (51), komiker og programleder Cato Zahl Pedersen (64), tidligere idrettsutøver og eventyrer Emma Ellingsen (21), influenser Sondre «Sondrey» Mulongo Nystrøm (28), artist Sander «Randulle» Dale (25), youtuber Cristian Brennhovd (23), TV-personlighet Egil Andreas Skurdal (27), komiker og artist Daniel Franck (48), kunstner og snowboarder Unni Askeland (60), kunstner Bahare Viken (30), programleder og foredragsholder Emilie «Voe» Nereng (27), ernæringsrådgiver og influenser Bjørg Thorhallsdottir (48), kunstner og forfatter https://www.tv2.no/underholdning/farmen-kjendis/dette-er-de-nye-farmen-kjendis-deltakerne/15759635/ Programleder Dorthe Skappel. Premiere tirsdag 9/1-24 på TV2 Play og TV2 "direkte". På Torpet Kjendis finner vi: Vebjørn Selbekk (54), Journalist og redaktør Dora Thorhallsdottir (50), Standupkomiker, foredragsholder og familieterapeut Aleksander Sæterstøl (28), Influenser og TV-personlighet https://www.tv2.no/underholdning/dette-er-de-nye-torpet-kjendis-deltakerne/16259532/ God nyttår! Endret 1. januar 2024 av Ctrl 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 1. januar 2024 Forfatter #2 Del Skrevet 1. januar 2024 Synes det var en "tynn" og utvannet cast med lite fremstående karakterer. Er særlig glad for å se Sander Dale og Emilie Nereng, samt at Emma Ellingsen kan bli bra. Ikke fullt så glad for å se Cristian Brennhovd. Og han er vel en slik type som produksjonen har en tendens til å suge seg ekstra på. Så ser ikke bort ifra at det blir Farmen Brennhovd 2024 i år. Ellers tror jeg dette blir en snill sesong der alle skal være på lag med hverandre, og man skal bare kooose seg. Håper jeg tar feil. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 2. januar 2024 #3 Del Skrevet 2. januar 2024 Begynner å tynnes godt ut i kjendiser, ser jeg...... 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spitzy Skrevet 2. januar 2024 #4 Del Skrevet 2. januar 2024 Synes dette så bra ut. Kult at de har fått med Anne cath. Christian er jo alltid gøy. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet 3. januar 2024 #5 Del Skrevet 3. januar 2024 9 hours ago, Spitzy said: Synes dette så bra ut. Kult at de har fått med Anne cath. Christian er jo alltid gøy. Hvem er Christian? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spitzy Skrevet 3. januar 2024 #6 Del Skrevet 3. januar 2024 Centimeteren skrev (13 timer siden): Hvem er Christian? Brennhovd. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivLaga Skrevet 4. januar 2024 #7 Del Skrevet 4. januar 2024 Ut i fra presentasjonen så ser det jo ut til å bli fullstendig galehus der ikke, men føler det ofte blir fremstilt sånn for å skape interesse rundt programmet. Mange av deltakerne var jo rene parodien på seg selv! Håper det nøytraliserer seg litt og at man får komme litt mer på innsiden av de som skal være med, hvis ikke blir det for mye påtatt fjas for min del. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. januar 2024 #8 Del Skrevet 4. januar 2024 De eneste jeg ser fram til å se der er Cato og Anne Kat, de andre er uinteressante for meg. Jeg heier på Cato! 👏🏻 imponerende hvor mye han har fått til trass handikappet sitt 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 4. januar 2024 #9 Del Skrevet 4. januar 2024 Jeg skulle ønske det var noen single kjekkaser i passende alder til de single damene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. januar 2024 #10 Del Skrevet 4. januar 2024 cerruti skrev (1 minutt siden): Jeg skulle ønske det var noen single kjekkaser i passende alder til de single damene. Er ikke det der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 4. januar 2024 #11 Del Skrevet 4. januar 2024 Cid skrev (Akkurat nå): Er ikke det der? Tenkte på de over 40 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. januar 2024 #12 Del Skrevet 4. januar 2024 Ctrl skrev (På 1.1.2024 den 16.43): INGEN SPOILING - TRÅDEN FØLGER SENDINGENE PÅ LINEÆR-TV - KOMMENTARER FØR DEN TID MÅ SKRIVES INNI SPOILERTAG! Årets deltakere: Anne-Kat. Hærland (51), komiker og programleder Cato Zahl Pedersen (64), tidligere idrettsutøver og eventyrer Emma Ellingsen (21), influenser Sondre «Sondrey» Mulongo Nystrøm (28), artist Sander «Randulle» Dale (25), youtuber Cristian Brennhovd (23), TV-personlighet Egil Andreas Skurdal (27), komiker og artist Daniel Franck (48), kunstner og snowboarder Unni Askeland (60), kunstner Bahare Viken (30), programleder og foredragsholder Emilie «Voe» Nereng (27), ernæringsrådgiver og influenser Bjørg Thorhallsdottir (48), kunstner og forfatter https://www.tv2.no/underholdning/farmen-kjendis/dette-er-de-nye-farmen-kjendis-deltakerne/15759635/ Programleder Dorthe Skappel. Premiere tirsdag 9/1-24 på TV2 Play og TV2 "direkte". På Torpet Kjendis finner vi: Vebjørn Selbekk (54), Journalist og redaktør Dora Thorhallsdottir (50), Standupkomiker, foredragsholder og familieterapeut Aleksander Sæterstøl (28), Influenser og TV-personlighet https://www.tv2.no/underholdning/dette-er-de-nye-torpet-kjendis-deltakerne/16259532/ God nyttår! Får vi diskutere Torpet i denne tråden? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 4. januar 2024 #13 Del Skrevet 4. januar 2024 Heier utelukkende på Anne Kat, har savnet henne. Håper jeg ikke forandrer mening om henne i løpet av sesongen 🙈 20 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. januar 2024 #14 Del Skrevet 5. januar 2024 Har andre her fått den sangen vi hører på traileren på hjernen? Jeg har 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jonette Skrevet 6. januar 2024 #15 Del Skrevet 6. januar 2024 Det er stadig reklame for Kjendisfarmen på TV2.. Men hvem er det som ler/GAULER så innmari ? Det er seriøst den verste latter jeg har hørt. Og tviler på at jeg skal se på, må være uten lyd det da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. januar 2024 #16 Del Skrevet 6. januar 2024 Jonette skrev (10 minutter siden): Det er stadig reklame for Kjendisfarmen på TV2.. Men hvem er det som ler/GAULER så innmari ? Det er seriøst den verste latter jeg har hørt. Og tviler på at jeg skal se på, må være uten lyd det da! Unni? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jonette Skrevet 6. januar 2024 #17 Del Skrevet 6. januar 2024 Cid skrev (8 minutter siden): Unni? Hørte det nå- Unni Askeland. Vet knapt hvem hun eller de andre er. Mulig jeg er for gammel..😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. januar 2024 #18 Del Skrevet 6. januar 2024 Jonette skrev (4 minutter siden): Hørte det nå- Unni Askeland. Vet knapt hvem hun eller de andre er. Mulig jeg er for gammel..😉 Hun er en av de mer kjente av gjengen i hvert fall, mange unge der jeg ikke kjenner til 😛 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spitzy Skrevet 6. januar 2024 #19 Del Skrevet 6. januar 2024 FreezeandFawn skrev (På 4.1.2024 den 22.58): Heier utelukkende på Anne Kat, har savnet henne. Håper jeg ikke forandrer mening om henne i løpet av sesongen 🙈 Heier også på henne. Tviler på at jeg forandrer mening om henne i løpet av sesongen, men spent på hvordan hun blir tatt i mot av den yngre generasjon og hvor mye hun holder tilbake. Jeg blir nesten litt skuffa hvis ingen blir « krenka». Overraska over at de har fått henne med, savner henne virkelig. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 6. januar 2024 #20 Del Skrevet 6. januar 2024 Deltagerne er veldig forskjellige typer… tror dette kan bli underholdende! 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå