Stina234 Skrevet 1. januar 2024 #1 Skrevet 1. januar 2024 Er litt redd for at jeg går inn i en kjedelig grå hverdag der dagene flyter over i hverandre. Ble litt slik i 2023. Har ønske om å oppleve noe eller utføre noe i 2024 som man kan se tilbake på og føle at 2024 ble et verdifullt år i livet mitt. Noen andre som tenker litt slik? 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #2 Skrevet 1. januar 2024 Sett opp tre mål og tre punkter på hver for hvordan oppnå dem. Trenger ikke være store ting, bare noe som lyset opp hverdagen og/eller forbedrer livet. Ny hobby, større nettverk, piffe opp garderoben, ny sveis… 😄 F.eks. hadde jeg som mål om å bruke byen mer (bor i Oslo) for noen år siden. Fant ut at det var ganske meningsløst å betale dyre dommer for å bo her bare for å leve som vi bor i ei bygd der lite skjer. Etter det har jeg gått masse på konserter, er på minst en festival i løpet av sommeren, ser stand up og show, av og til teater. Dette er nå noe av det beste jeg har i livet. Har også blitt kjent med litt fler folk f.eks. ved å være frivillig på festival. I år må jeg komme i gang med å trene. Er snart 50 og slipper ikke unna lenger om jeg skal beholde helsa 😅Blir neppe noen supermosjonist, men skal stramme opp litt og kanskje gå ned 5 kg. Anonymkode: 1aa7d...a14 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå