Gå til innhold

Vet ikke hva slags open ai app jeg bør velge

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Uff det er så mange apper å velge blant, for å benytte seg av KI. Vurderer open chat gpt plus, koster ca 205 kr i mnd. Men usikker på hvordan jeg skal få til en annen jeg trenger for illustrasjoner; min gratis chat gpt ble blokkert og umulig å åpne igjen da jeg prøvde å bruke 2 apper. Må man ha to tlf nr og mail adr for å bruke flere KI apper🫣🫣🫣Er det enkelt å si opp abbonnementer? Mistet tilgang til digital wallet, bilder i icloud etc etc så tar ikke for gitt at noe fungerer i den digitale hverdagen. 

(#ironi# til en viss grad)😄Føler meg idiot som ikke får til dette engang😔

Anonymkode: 206e5...182

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

min gratis chat gpt ble blokkert og umulig å åpne igjen da jeg prøvde å bruke 2 apper.

Hvorfor ble du blokkert?

16 hours ago, AnonymBruker said:

Mistet tilgang til digital wallet, bilder i icloud etc etc så tar ikke for gitt at noe fungerer i den digitale hverdagen. 

Wallet er en sak men hvorfor lagrer du bilder på en datamaskin til en ukjent?

:skya:

Anonymkode: 6c6a5...4f1

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hva som skjedde med de tapte bildene😂Har bare mine egne device. Chat gpt ble blokkert da jeg prøvde å laste ned appen DALL-E2. Det er min egen feil, da jeg ikke husket hvilken mail jeg brukte. Og måtte lage nytt passord for det hadde jeg ikke notert. Og da fikk jeg mld»your token has expired». Og har kontaktet hjelpesenter via mail, som kun henviser meg til chathjelpesenter der ingen alternativ passer, og jeg blir henvist til hjelpesenter. Minner sterkt om norsk byråkrati. Vær litt overbærende med en gammel kjerring med pølsefingre🤭

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.1.2024 den 16.24):

Uff det er så mange apper å velge blant, for å benytte seg av KI. Vurderer open chat gpt plus, koster ca 205 kr i mnd. Men usikker på hvordan jeg skal få til en annen jeg trenger for illustrasjoner; min gratis chat gpt ble blokkert og umulig å åpne igjen da jeg prøvde å bruke 2 apper. Må man ha to tlf nr og mail adr for å bruke flere KI apper🫣🫣🫣Er det enkelt å si opp abbonnementer? Mistet tilgang til digital wallet, bilder i icloud etc etc så tar ikke for gitt at noe fungerer i den digitale hverdagen. 

(#ironi# til en viss grad)😄Føler meg idiot som ikke får til dette engang😔

Beste AI for å illustrere bilder per nå er midjourney. Opprett ek discord bruker, også koster det vel en 100-lapp i mnd ca.

https://www.midjourney.com/home?callbackUrl=%2Fexplore

Anonymkode: 8bafe...b61

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...