Gå til innhold

Hvilke ferdigpizza fra butikk liker du best?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Gogglebox skrev (18 minutter siden):

Denne er en favoritt. Men ikke verdt prisen. Koster 110 kr, og da kan man nesten like så godt kjøpe take away-pizza.

Skjermbilde 2024-01-01 kl. 16.39.23.png

Jaaaaaaa😍😍😍 Denne har vært min fav i 20 år. Men selges kun på meny eller Helgø tror jeg.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nduja-pizzaen fra Rema liker jeg godt.

Anonymkode: ef8db...de6

• Liker 1
Skrevet

pizzanduja.jpeg.fbce12633fdb6da91d6bc0efa6b01963.jpeg

Denne kommer høyt opp på lista. Jeg er også glad i vanlig orginal Grandiosa og Big One med pepperoni. 

• Liker 1
Skrevet

På Coop Obs og Meny 😊 

• Nyttig 1
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Jeg liker best den Dr. Oetker pizza mozarella, altså den med mozarella, tomat og grønn pesto.

På andreplass kommer Grandiosa med fire ost.

Jeg er ikke vegetarianer, men synes vegetarvariantene er best, fordi jeg synes det kjøttet som brukes på frossenpizzaer ofte smaker litt dårlig. Foretrekker derfor uten.

Skrevet

Dr Oetker pizza mozzarella 

Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Dr. Oetker.

Anonymkode: f7091...1be

Signerer dette. 

AnonymBruker
Skrevet

Dr.Oetker med Mozzarella.

Anonymkode: deab7...ae8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes den litt grovere og sunnere fra Funkygine og Peppes Pizza er ganske god!

Anonymkode: 798e6...d2a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Peppes sin, og har Meny en type halvstekt som ikke er fryst men ligger i kjøleskap. Den er både billig og god. Ellers sier jeg ikke nei takk til en grandis med lettrømme og pomfritkrydder i ny og ne 🙂

Anonymkode: e2694...b52

• Liker 1
Skrevet

Disse to fra Rema 1000 har blitt favorittene her i huset. Utrolig nok det nærmeste vi har kommet smaken av ekte italiensk pizza fra frysedisken så langt!

78ded058-c2f8-4f67-9ec3-e09dc22487d2.jpg

84e07d61-9dbc-41c4-87ff-ff96c5be68ed.jpeg.jpg

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Big One med pepperoni.

Anonymkode: da21c...51b

Skrevet
NullHull skrev (5 timer siden):

Disse to fra Rema 1000 har blitt favorittene her i huset. Utrolig nok det nærmeste vi har kommet smaken av ekte italiensk pizza fra frysedisken så langt!

78ded058-c2f8-4f67-9ec3-e09dc22487d2.jpg

84e07d61-9dbc-41c4-87ff-ff96c5be68ed.jpeg.jpg

Jeg er ikke fan av ferdig pizza men jeg tenkte å nevne den nederste der, den fyldte skorpa var skikkelig digg!!

Skrevet

Mine go-to er Dr. Oetker Pizza ristorante. Stort sett de fleste smakene. Men smakte Grandiosa Delux i jula - ble svært positivt overrasket! Smakte den med kjøttdeig,. Bacon og skinke. Ble skuffa når jeg så den da bunnen var tykkere enn forventet. Men bunnen var luftig og sprø og toppingen god!

AnonymBruker
Skrevet

Dr. Oetker, Mozarella eller Cheese delux. Men stort sett blir det heller ferdig bunn fra butikken og ta på fyll selv (og selvsagt cheese stuffed crust). 

Anonymkode: 9924f...e2f

AnonymBruker
Skrevet

Bigone classic.

Anonymkode: 11fe2...c86

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.1.2024 den 18.20):

Peppes sin, og har Meny en type halvstekt som ikke er fryst men ligger i kjøleskap. Den er både billig og god. Ellers sier jeg ikke nei takk til en grandis med lettrømme og pomfritkrydder i ny og ne 🙂

Anonymkode: e2694...b52

De peppes pizzaene i butikken smaker jo ikke i nærheten en gang av hva du får i resturanten. Jeg digger peppes pizza i resturanten, men etter å ha prøv et par av de som man kan kjøpe i butikken kommer jeg aldri til å kjøpe den søpla der igjen.

Anonymkode: 11fe2...c86

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Casa de Mama av Dr. Oetker

Anonymkode: 1ec45...739

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...