Gå til innhold

Precum

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er ekstremt tennende, elsker precum 😍

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.1.2024 den 1.24):

Precum avtar med alderen. Alle damer jeg har hatt elsker smaken og takker for alle dråper de får.

Anonymkode: 3f46b...90c

Det vil jeg bestride...

Mye precum enda her .... Og damene synes å elske det 

når de ser den store blanke dråpen på tuppen...........

M@ster

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.1.2024 den 1.24):

Precum avtar med alderen. Alle damer jeg har hatt elsker smaken og takker for alle dråper de får.

Anonymkode: 3f46b...90c

Jeg har passert midten av 50-årene, og mengden precum har iallefall ikke avtatt enda hos meg. 

Skrevet

Er vel bare å nyte det, det er jo så sinnsykt deilig når ei dame ser hvordan hun tenner deg, og gjerne med en leken fingertupp eller tungespiss drar blanke, glatte tråden med smurning…eller gnir den ertende inn i… 🥵😇

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.1.2024 den 16.06):

Jeg er en mann som i perioder er veldig kåt og produserer store mengder med precum, hender det må skiftes boxer flere  ganger daglig pga dette, føler meg litt uegnet til å date pga dette og at en evt date skal synes jeg er ekkel pga dette 

Anonymkode: df6dc...b28

Samme problem.. men det kommer masse knipeøvelser over flere år.

Jeg må bruke papir nedi boxeren, og skiftets for hver gang jeg er på toalettet. Det rare er at jeg blir kåt ut av det blå ca 20-30 ganger om dagen.. det må være unormalt, samt unormalt med så mye precum. Fastlegen sa at hyppig kåthet førte til mere precum produksjon, og i min alder 55+ skal man ikke tukle med mindre kåthet. Prostataen trenger trening, sa han.. og var svært imponert at jeg tok knipeøvelser, det ga meg mange helsemessige fordeler.

Så jeg ser på precum som et luksusproblem, og de fleste kvinner jeg prater med liker jo at jeg er søkkvåt😝

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...