Gå til innhold

Skryte skryte på Facebook

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
37 minutter siden, AnonymBruker said:

Det irriterer meg ikke, jeg bare kjenner jeg blir litt flau på vedkommendes vegne. 
å skrive en hel avhandling om hvor lykkelig de var i går, hvor mye de lo og alle ingrediensene til maten- hun skal overbevise alle om hvor bra hun har det. 
Hun er ikke ensom som din tante på 80. Hun har 3 barn, gift og i 40 åra. Jobber som lærer. 
først hadde de pakkeleken, så brettspill, så ditt og så datt. 
det var nesten som fb for 15 år siden. 

om jeg får besøk av ei venninne, så legger jeg ikke ut på sosiale medier at vi lo og lo.. 

for meg blir dette flaut, men for all del hvis det er mange som synes slikt er topp er det jo hyggelig for de. 
Men dette er ei dame som skal toppe seg selv og ingen er så lykkelig som henne 

Anonymkode: 40a1d...2ea

Jeg blir mer flau på dine vegne, som reagerer så mye på et uskyldig FB-innlegg at du starter en tråd om det på KG.

Anonymkode: 11be1...ed7

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg er ikke venn med henne, men vi følger hverandre på fb. Det er ikke det tråden handler om. 
Super om hun har det bra, ingenting er bedre enn det. 

Det er fint om hun har det bra, men hun får ikke fortelle om det? 

Anonymkode: 2c1bc...9ac

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er fint om hun har det bra, men hun får ikke fortelle om det? 

Anonymkode: 2c1bc...9ac

Jada vi er der. Angripe alt ts skriver - for det er bedre 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg blir mer flau på dine vegne, som reagerer så mye på et uskyldig FB-innlegg at du starter en tråd om det på KG.

Anonymkode: 11be1...ed7

Lov til å bli litt oppgitt og skrive ett anonymt innlegg på KG enn å skrive under på kommentarfeltet på Facebook. Sosiale medier er jo mye om å fronte det du vil fronte eller fremheve det du vil at andre skal se.

Hvilken identitet vil man ha i fellesskapet? Noen er mer opptatt av det enn andre

Anonymkode: 4a6a6...a02

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

men er det galt å takke på denne måten? spør oppriktig

Anonymkode: 0f90e...ea8

Nei, men skriver man "takk for alle gratulasjoner" takker man, mens om man følger opp med ALLE stedene man har fått gratulasjoner virker det mer som skryt på en måte? Som at det holder å legge ut bilde av en koselig fest uten at man må skrive at man lo hele tiden.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Med tanke på hvor mange slike falske poster jeg har lest på fb, tror jeg ikke på noen med mindre jeg vet at det stemmer. Det er kun ei på min venneliste som oppriktig mener det når hun skriver slike meldinger på fb. Hun snakker på akkurat samme måte. De innleggene er hyggelig å lese, men de som anstrenger seg og skriver så masse om hvor fint og flott alt var på den og den dagen med de og de personene som jeg vet at de misliker sterkt og har snakket drittt om i mange år.... nei, det er mange som er muted for å si det sånn.

Det er noe med personer som skriver noe de overhodet aldri ville sagt muntlig, det er lite troverdig.

Anonymkode: 7fa66...7a6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Noen har det jo veldig fint. Andre er positive og fokuserer på det som er fint i stedet for å fokusere på det negative.

Anonymkode: 4da85...3e5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 hours ago, AnonymBruker said:

Jada vi er der. Angripe alt ts skriver - for det er bedre 

I dette tilfellet er TS helt på jordet.

Anonymkode: 92147...bc3

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...