AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #1 Skrevet 1. januar 2024 Hei. Kjæresten sølte noe i går, etter å ha gjort noe jeg ba han om å ikke gjøre. Spurte om jeg skulle hjelpe med å fikse det, men nei. Han sa han skulle fikse det, lovte. Også i dag - endaaa ikke fikset det. Ser ikke ut som han skal gjøre noe med det heller. Så skulle han fikse noe av det, men ville absolutt ikke undersøke hvordan man fikser det, så endte opp med å ødelegge det og ikke gidde å rense opp resten, og vil i tillegg at jeg skal si til mine foreldre (vi er der i julen), at det var jeg som ødela det. Han blir så fryktelig irritert på meg fordi.. vet ikke, fordi jeg sa jeg synes det var litt rart? Så prøver jeg å få god stemning og han sier at jeg må være snill. Har ikke mast noe særlig, og bare prøvd å hjelpe, så blir litt sliten og lei.. Er det dårlig gjort av meg å bli litt skuffet over dette? Anonymkode: b137e...438
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #2 Skrevet 1. januar 2024 Alder på deg og kjæresten? Anonymkode: 4bd60...b30
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #3 Skrevet 1. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Alder på deg og kjæresten? Anonymkode: 4bd60...b30 27 og 30 Anonymkode: b137e...438
Pippi Lotta Skrevet 1. januar 2024 #4 Skrevet 1. januar 2024 Høres jo ut som om han har tabbet seg veldig ut her. Forstår ikke hvorfor han er sur på dag, han burde jo unskykde seg! 2 1
Sydvesta Orkana Skrevet 1. januar 2024 #5 Skrevet 1. januar 2024 Nei. Han må da kunne stå for dette selv ovenfor dine foreldre. Hadde dette kun værtcet hendelig uhell som han umiddelbart hadde gjort alt for å ordne opp i, så kunne jeg kanskje tenkt at jeg tok det på min kappe ovenfor mine foreldre 🤔. Ville hangjort det samme omsituasjonen var omvendt, og hjemme hos hans familie? 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #6 Skrevet 1. januar 2024 Ikke dårlig gjort. Han surret deg til. Anonymkode: 4bd60...b30
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #7 Skrevet 1. januar 2024 Han er 30 år gammel og vil ikke ta ansvar for sine egne handlinger? Det er himla lite sexy . Du reagerer helt normalt. Kjæresten din burde være mann nok til å ta ansvar og fortelle foreldrene dine om hva han har gjort. Han er ikke 5 år, han er en voksen mann. Og han vil at du skal ta ansvar for hans feil? Nei takk. Anonymkode: 9df5b...8b1 3 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #8 Skrevet 1. januar 2024 Hva er det han sølte? Anonymkode: c149e...086 1
Gjest MisterMister Skrevet 1. januar 2024 #9 Skrevet 1. januar 2024 Dette er umodent av kjæresten din, uhell er noe som skjer og helt greit, men du tar tak i det, og rydder opp etter å ha vært uheldig. At han vil at du skal ta støyten for dette, er i mine øyne det værste her. Ikke greit! Du er sammen med en gutt, ikke en mann. Hvis du har tro på dette forholdet, og ønsker at det skal vare, ville jeg tatt det opp med han. Han må gå i seg selv og vokse ut av denne oppførselen. En mann eier sine feil, og retter opp etter seg, og han ber ikke dama om å ta støyten for et uhell han har hatt.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #10 Skrevet 1. januar 2024 Jeg kjenner jeg blir veldig nysgjerrig på hva som ble sølt og enda mer på forklaringen på hvorfor sølet skulle «godgjøre seg» til dagen etter. Anonymkode: a1aed...0f1 4
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #11 Skrevet 1. januar 2024 Mannen høres ikke perfekt ut nei, det er fryktelig, rene katastrofen. Gjør det slutt med en enste gang !!! Fort deg !!! Anonymkode: 789e5...16f
Nymerïa Skrevet 1. januar 2024 #12 Skrevet 1. januar 2024 Selvfølgelig blir du irritert av at han ikke tar ansvar. Han tar ikke ansvar for å rydde opp og så vil han at du skal ta på deg skylda. Jeg skjønner godt at dette stiller han i et dårlig lys for deg. Ikke imponerende. 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #13 Skrevet 1. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei. Kjæresten sølte noe i går, etter å ha gjort noe jeg ba han om å ikke gjøre. Spurte om jeg skulle hjelpe med å fikse det, men nei. Han sa han skulle fikse det, lovte. Også i dag - endaaa ikke fikset det. Ser ikke ut som han skal gjøre noe med det heller. Så skulle han fikse noe av det, men ville absolutt ikke undersøke hvordan man fikser det, så endte opp med å ødelegge det og ikke gidde å rense opp resten, og vil i tillegg at jeg skal si til mine foreldre (vi er der i julen), at det var jeg som ødela det. Han blir så fryktelig irritert på meg fordi.. vet ikke, fordi jeg sa jeg synes det var litt rart? Så prøver jeg å få god stemning og han sier at jeg må være snill. Har ikke mast noe særlig, og bare prøvd å hjelpe, så blir litt sliten og lei.. Er det dårlig gjort av meg å bli litt skuffet over dette? Anonymkode: b137e...438 Ja, du er irrasjonell når du er sammen med en så dårlig fyr, og deretter skal dramatisere det som skjer mellom dere, i et nokså åpenbart forsøk på å få sympati. Du velger selv å være sammen med den slampen. Ingen har tvunget deg. Null sympati herfra. Anonymkode: efb89...a2d 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 1. januar 2024 #14 Skrevet 1. januar 2024 Man tørker opp det man søler med en gang….?
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #15 Skrevet 1. januar 2024 Det var sikkert stearin. Han satt vel å fiklet med et lys. Anonymkode: e7d35...9b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå