AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #1 Skrevet 1. januar 2024 Hva har dere bestilt så langt? Jeg har så langt London, Stockholm og Berlin, får se etter hvert om det blir noe mer eksotisk. Anonymkode: 0f7e2...52c
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #2 Skrevet 1. januar 2024 Ha ordnet en reise til Hellas og det tror jeg holder. Muligens en helgetur til København. Anonymkode: e0a3c...449
Kjetil E Skrevet 1. januar 2024 #3 Skrevet 1. januar 2024 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Hva har dere bestilt så langt? Jeg har så langt London, Stockholm og Berlin, får se etter hvert om det blir noe mer eksotisk. Anonymkode: 0f7e2...52c Det som er helt spikret er tur til Falun og Svenska skidspelen i mars. Så har jeg planer om en uke interrail til høsten. Og litt løsere planer om en tur til Roma og EM i friidret i juni. Det er det jeg har enn så lenge.
Gjest Linny111 Skrevet 1. januar 2024 #4 Skrevet 1. januar 2024 Albania i januar, muligens også Nord-Makedonia. Sørøst-Asia i mars, med Bangkok, Hanoi, Cat Ba, Bali, Singapore, Siem Reap. Norge i april. Peru og Bolivia i mai. Det er det jeg har bestilt så langt. Blir muligens et sommerkurs et sted i Skandinavia i sommer og frister med Beijing eller Shanghai, Tokyo og Tohoku til høsten. Sannsynligvis en liten tur til England også. Også jobbtur til Budapest og Norge i november.
Pawn Hearts Skrevet 1. januar 2024 #5 Skrevet 1. januar 2024 (endret) Ikke særlig eksotisk (skjønt ordet eksotisk stammer fra et gresk ord som også betyr "utenlandsk"): Kreta i juni og Rodos i september. Ja, jeg er en smule grekofil – Rodos er liksom "min " øy, mens Kreta må utforskes mye mer. Edit: Når jeg skriver "jeg", mener jeg egentlig "vi", altså kona og jeg. Endret 1. januar 2024 av Pawn Hearts 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #6 Skrevet 1. januar 2024 Hvordan har dere råd til dette? Flybillettene utenfor Europa er jo helt insane nå. Anonymkode: 5d9b6...134 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #7 Skrevet 1. januar 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan har dere råd til dette? Flybillettene utenfor Europa er jo helt insane nå. Anonymkode: 5d9b6...134 God lønn og gode prioriteringer. Anonymkode: 345bd...339
Bigote Skrevet 1. januar 2024 #8 Skrevet 1. januar 2024 El Salvador og Mexico.. Kanskje Honduras en liten tur. 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #9 Skrevet 1. januar 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Hvordan har dere råd til dette? Flybillettene utenfor Europa er jo helt insane nå. Anonymkode: 5d9b6...134 Man får veldig mange flybilletter for prisen og driften av en bil. Og jeg synes igrunnen ikke flyprisene er ille, med litt tålmodighet finner man gode priser. Hotellprisene er det generelt verre med. Anonymkode: 0f7e2...52c 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #10 Skrevet 1. januar 2024 Vi har bare bestilt én tur så langt: Gran Canaria i vinterferien. Men snuser på Maldivene i november. Anonymkode: a09b1...02d
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #11 Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hvordan har dere råd til dette? Flybillettene utenfor Europa er jo helt insane nå. Anonymkode: 5d9b6...134 Barnløs Anonymkode: f1388...279
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #12 Skrevet 2. januar 2024 Tur til Malmö i mai for å se Eurovision Anonymkode: 949d7...e79
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #13 Skrevet 2. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tur til Malmö i mai for å se Eurovision Anonymkode: 949d7...e79 Aaaiiii heldiggris! Sjekket billetter nå, utsolgt 😫😫 Anonymkode: 3c305...0ab
Gjest Linny111 Skrevet 2. januar 2024 #14 Skrevet 2. januar 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Barnløs Anonymkode: f1388...279 Dette. Er i 30-årene og frivillig barnløs med god jobb. Har heller ikke bil. Har 100% frihet i jobben, så kjøper alltid flybilletter utenom høysesong når de er på sitt aller billigste. Bor hos venner, i billige land eller kapselhotell der det er dyrt. Alle valg jeg tar i livet, prioriterer det å kunne reise.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #15 Skrevet 2. januar 2024 Australia og Budapest! Anonymkode: 2b6d6...ac3
SPOCA Skrevet 2. januar 2024 #16 Skrevet 2. januar 2024 Skal på bryllupsreise til Japan i juli/august i 16 dager, feriehus i Danmark en uke i juli og reiser en langweekend til London til høsten. I tillegg blir det skiresort nå i januar, samt litt andre småreiser.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2024 #17 Skrevet 2. januar 2024 Malysia New Zealand Serbia Anonymkode: 0bcd4...ab4
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #18 Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 1.1.2024 den 21.10): Hvordan har dere råd til dette? Flybillettene utenfor Europa er jo helt insane nå. Anonymkode: 5d9b6...134 Prioriterer reising over mye annet. Bor i 50 kvadrats leilighet med lite lån, kjører nedbetalt bil, har valgt et liv uten barn. Har kjæreste, bonusbarn og bonusbarnebarn, men vi er særboere selv etter 10 år som kjærester. Så jeg har i hovedsak meg selv å ta hensyn til. Har fleksibel jobb som også innebærer en del reising, noe jeg ofte kombinerer med noen dager ekstra fri. Har valgt en jobb med svært gode muligheter for avspasering. Er god på å finne billige flybilletter og overnattinger de fleste stedene jeg reiser. Reiser for det meste utenom skoleferier. Men er blitt såpass gammel at jeg ikke lenger orker sovesaler som i ungdommen 😄 Betaler heller mer for hotell. 2024 er foreløpig bare delvis planlagt, flere av reisene planlegges normalt på kort varsel. Så langt skal jeg en uke til London og Bath, til Bosnia og Kroatia, til Hellas/Santorini, langhelg i København og langhelg i Berlin. Dette blir et år der jeg holder meg i Europa fordi jeg planlegger en lang ferie til Australia og New Zealand til neste år. Den turen kommer til å koste såpass mye at året i år blir noe roligere. Blir også en tur til Nordkapp og området rundt i løpet av året, vært der mange ganger og blir aldri lei. Så tenker jeg det blir noen langhelger/korte uker til ett eller flere steder i Europa i løpet av vår, sommer og høst. Anonymkode: e7ff0...4a4
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #19 Skrevet 3. januar 2024 Venninnetur til Berlin til våren. Bilferie i Tyskland med mannen min til sommeren. Alenereise ett eller annet sted i Europa til høsten. Ikke bestilt ennå, men muligens et elvecruise. Anonymkode: ee2b0...1f9
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #20 Skrevet 5. januar 2024 Blir en uke i Kroatia til høsten 🌞 Anonymkode: 1d7e5...8d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå