AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #1 Skrevet 1. januar 2024 Altså utenom orkansesongen regner jeg med? Anonymkode: 0ca8e...571
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #2 Skrevet 1. januar 2024 Ja, vi synes det var skuffende. Lang kjøretur som vi ikke synes var verdt det. Anonymkode: 3916d...31f
reiseglad Skrevet 1. januar 2024 #3 Skrevet 1. januar 2024 Har vært der flere ganger, fantastisk sted🤩 Kjøreturen ut et helt spesiell, med milevis vei utover havet. Hatt flere overnattinger på flere av øyene utover, veldig mange ulike steder og opplevelser. Key West er gøy, litt sånn preget av farger og musikk fra Karibien. Ordentlig kult å være der🤩🌴
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #4 Skrevet 1. januar 2024 Ja! Kjøreturen ned var i mørke, rett fra flyplassen utenfor Miami. Drop in på motell uten noe planlagt, men det var såpass kult der at vi stadig forlenget oppholdet. Kjekt å vase rundt og glane, vi fant oss en strand med lite folk, utelivet var knall. Havnet på et sted med optional clothing, det var jo eeh…interessant 😆 Reiser gjerne tilbake! Anonymkode: b0a04...c0a 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #5 Skrevet 1. januar 2024 Ja, det var absolutt en opplevelse. Veldig fin solnedgang. Ville dratt tilbake. Fikk sjokk, at det var russestemning på utestedene når det omtrent bare var 60+ der😅. Anonymkode: b6efd...993
Bigote Skrevet 1. januar 2024 #6 Skrevet 1. januar 2024 Varmt og godt, klart hav, dyrt og et fint feriested for pensjonister og overklassen i USA. Personlig syntes jeg stedet var lite interessant, men hver sin smak.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #7 Skrevet 1. januar 2024 Bigote skrev (7 minutter siden): Varmt og godt, klart hav, dyrt og et fint feriested for pensjonister og overklassen i USA. Personlig syntes jeg stedet var lite interessant, men hver sin smak. Men det ser litt shabby ut på street view. Er det virkelig så eksklusisvt? Anonymkode: 0ca8e...571
Bigote Skrevet 1. januar 2024 #8 Skrevet 1. januar 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Men det ser litt shabby ut på street view. Er det virkelig så eksklusisvt? Anonymkode: 0ca8e...571 Syntes ikke Key West var spesielt shabby selv. Om man er ute etter en trygg plass i USA tror jeg Key West er et godt valg. Eksklusivt for hvem?
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #9 Skrevet 1. januar 2024 Ja, jeg har bodd på Fontainebleau og Eden Roc - men i orkansesongen (juli). Vi hadde fint vær og hotellene var nydelige. Besøkte Everglades, dro på båttur og reiste rundt i Key West. Anonymkode: 637a9...a99
Lucky_Jack Skrevet 1. januar 2024 #10 Skrevet 1. januar 2024 Glem Key West, dra heller litt lenger nord som til Sanibell eller Cape Corall.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #11 Skrevet 1. januar 2024 Kjørte fra Orlando til Key west i september for noen år siden (altså i orkansesongen). Likte plassen veldig godt, og veien ut dit var veldig fin! Vi var heldig med været, men det kom en stor orkan et par dager etter at vi hadde vært der. Det var varslet, så de startet evakuering et par dager før. Følte aldri at det var utrygt, men om vi hadde bestilt samme turen et par dager senere ville den jo ha blitt avlyst. Det er en sjanse å ta. Anonymkode: 275e7...cf1 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #12 Skrevet 3. januar 2024 Ja, var der i fjor og elsket plassen. Var min første tur til Florida, var der i to uker, og det var vel egentlig de to døgnene i Key West jeg syntes var verdt turen. Skulle gjerne vært der lenger enn to døgn, men hotell var helt vilt dyrt. Elsket kjøreturen fra Miami, hønene, solnedgangen, maten, stemningen, folkene, Key lime paien og egentlig alt. Har reist en del i Karibien og fikk litt flashbacks til det, det var veldig laid back der. Var der i juni, så ikke orkansesong. Anonymkode: b44a1...59d
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2024 #13 Skrevet 5. januar 2024 Ja, har vært der flere ganger. Kjøreturen ut dit er helt fantastisk , solnedgangen og Hemingways kattehus var også en opplevelse. Ellers så var jeg ikke så imponert. Utrolig dyrt, ikke fine strender heller. Mye drita fulle amerikanere i godt voksen alder hele døgnet. Det er litt sånn hippiestemning der. Ville reist ut i karibien i stedet for Key West. Anonymkode: a8ea5...f5e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå