Gå til innhold

Vanskelig å finne bukse for meg som har former...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg sliter med å finne en bukse som ser grei ut på meg. Jeg veier 93 kg og er kun 160 høy... jeg veier for mye, det er jeg klar over og jobber med å slanke meg..  men ønsker så gjerne å føle meg litt mer vel..

Dongeri synes jeg bare fremhever at jeg er tykk. Svarte stramme bukser kan virke litt slankende, men jeg liker ikke at de sitter så tett over leggene... jeg har slike litt løse svarte bukser, men blir fort seende ut som en sekk da jeg ikke vil ha stram overdel da jeg har litt mage også..  

Noen som har noen gode tips? Og evt link, butikker/ merker der dere kjøper bukser?

Anonymkode: 3ed77...369

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Zizzi

Anonymkode: daf93...5e1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker curvii sine bukser, de er litt stramme, men mye fleks, så jeg føler ikke at de er trange. Kommer i mange farger.

Anonymkode: 709b9...4dc

AnonymBruker
Skrevet

Bruker bonprix og ellos. Noen ganger next i England. Jeg er selv bmi på 40 og har kjempevanskelig for bukser. Har hatt hell med bukser som er litt pent løse men med strikk i livet. Hvis du sliter med å finne i lengden din, så hadde jeg kjøpt for lange bukser og sydd de opp. Det viktigste er at de passer rundt rompe, midje og lår. 

Anonymkode: a0452...eb7

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg hadde noen ekstra kilo fant jeg bare ut at kjoler og skjørt så mye bedre ut. Bukser fremhevet bare store lår og rompe.

Anonymkode: ee933...b59

Skrevet

Torrid.com og Levis (bootcut)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hei.

Jeg sliter med å finne en bukse som ser grei ut på meg. Jeg veier 93 kg og er kun 160 høy... jeg veier for mye, det er jeg klar over og jobber med å slanke meg..  men ønsker så gjerne å føle meg litt mer vel..

Dongeri synes jeg bare fremhever at jeg er tykk. Svarte stramme bukser kan virke litt slankende, men jeg liker ikke at de sitter så tett over leggene... jeg har slike litt løse svarte bukser, men blir fort seende ut som en sekk da jeg ikke vil ha stram overdel da jeg har litt mage også..  

Noen som har noen gode tips? Og evt link, butikker/ merker der dere kjøper bukser?

Anonymkode: 3ed77...369

Hva med bukse med boot-leg? De er veldig stilige på de fleste. 

Anonymkode: 1f906...aa0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...