AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #1 Del Skrevet 1. januar 2024 Alle gjestene er innesnødd, så nå har jeg flere kilo ferdig utvannet pinnekjøtt stående som jeg egentlig skulle begynne å dampe snart. Vi lurer på å prøve middagen igjen i morgen - men hva gjør jeg med det ferdig utvannede kjøttet? Å ligge i vann blir vel alt for lenge en ekstra dag. Fryse kanskje, men må da tines igjen, hvor lang tid tar det? Eller bare helle av vannet og legge i poser i kjøleskapet? Er det noen med litt mer pinnekjøtterfaring?😅 Anonymkode: b1072...e28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #2 Del Skrevet 1. januar 2024 Ja hell av vannet og legg det kjølig til i morgen, går helt fint Anonymkode: 0038d...edf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #3 Del Skrevet 1. januar 2024 Putt det i kjøleskapet bare, det går helt fint ☺️ Anonymkode: ad5ab...08d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #4 Del Skrevet 1. januar 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ja hell av vannet og legg det kjølig til i morgen, går helt fint Anonymkode: 0038d...edf AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Putt det i kjøleskapet bare, det går helt fint ☺️ Anonymkode: ad5ab...08d Tusen takk, da prøver jeg på det☺️ Anonymkode: b1072...e28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky_Jack Skrevet 1. januar 2024 #5 Del Skrevet 1. januar 2024 Hvis dere har for mye til i morgen, er det bare å putte resten i fryseren. evt dampe det og putte i fryser etterpå. Her fryser vi alltid pinnekjøttrester og tar det frem til våren, og putter det på grillen. Helt fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå