Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Endelig tilbake med prøvingen etter MA, hadde min første eggløsning i går. Håper å bli gravid igjen kjapt men er redd for å gjøre noe feil denne gangen å tenker det er best å leve som om man er gravid, men det kan jo ta lang tid å bli gravid også. Hva gjør dere andre som er prøvere? Har så mye spekemat å slikt igjen etter julen. 

Anonymkode: 6b2ea...a62

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spis og kos deg..da du får 2 linjer kan du tenke litt anderledes :)

AnonymBruker
Skrevet

Lev som normalt. En MA eller SA handler ikke om at man har gjort noe galt  men at embryoet ikke var levedyktig. Det er ingen grunn til å ikke slappe av og leve helt normalt mens man prøver 😊 Min filosofi mens vi var prøvere i 17 måneder var at jo mindre stress og press, jo bedre sjanse for å få det til å klaffe 😀

Anonymkode: aab19...1d4

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Som andre sier her..  SA/MA handler ikke om noe du har gjort eller ikke gjort. Det handler i de aller aller fleste tilfeller om genetiske feil/mangler ved embryoet - og er en del av naturens naturlige seleksjon. Det er vond og brutalt å oppleve, men veldig lite man får gjort noe med. 

Jeg ville levd som vanlig så lenge som mulig. 

Men! Føles det rett for deg å leve slik - så gjør det som føles rett for deg :)

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer til å spise deg opp om du tror du kan gjøre noe «riktig» eller «feil». Alt er egentlig et sjansespill og tilfeldigheter :) Lev som normalt. 

Anonymkode: 2a15f...501

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøver også å leve så normalt som mulig. Ting blir så mye lettere dersom man i stedenfor å håpe at man blir gravid hver måned, i stedet er innstilt på at det kan ta opptil et år. 

Det eneste jeg gjør er å ta kosttilskudd hver dag og ikke drikke alkohol etter eggløsning. Ellers lever jeg rimelig normalt. Prøver å tenke minst mulig på det, selv om det er vanskelig!

Anonymkode: 2d2cb...001

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...