Gå til innhold

Når det eneste «kjæresteriet» han vil ha er sex, hva da..?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke interessert i å klemme, kysse, gir meg aldri komplimenter, vi kan ligge i sofaen uten å være borti hverandr, vi sender aldri noe melding som er flørtende, altså det er NULL kjæreste-lignende greier. Vi kan ikke ha kysset på 3-4 uker, ikke en klem engang, men sex vil han jo ha.. Jeg føler jeg tar en for laget av og til, men jeg liker det ikke, og synes det er ekkelt. Jeg vet at om jeg blir med på det så blir det stilt en stund. Han sier jeg også må ta iniativ, og jeg prøver, men om vi ligger i sengen og jeg spør om et nattakyss så blir han alltid kåt og han ligger og runker så hele senga rister. Det er også turnoff😅 
Jeg lurer på om det er vanlig at jeg kan forvente noe slik at han må være litt kjæreste med meg, eller om jeg bare må godta at etter 15 år og tre barn så er det kun sex..?

Anonymkode: f9c30...409

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må ikke finne deg i noe som helst du. Siden du skriver her, så kjennes jo ikke dette helt greit. 

Altså runke som senga rister pga du ønsket en klem. Æsj, skikkelig turnoff. Synest det høres trist ut å være i forhold uten noen klem eller fysisk kontakt.

Anonymkode: 7d898...b95

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Trist lesing. Er han glad i deg? Virker kun som han tilfredsstiller egne fysiske behov, og er helt avstengt emosjonelt. 

Anonymkode: c8c9d...672

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det tristeste er at tre barn lærer at det er vanlig at mamma og pappa ikke gir klemmer til hverandre, ikke snakker pent til hverandre mm. 

Anonymkode: fc47f...a93

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Og jeg var litt trist i kveld fordi jeg er singel og alene på nyttårsaften, men dette minnet meg på at det er bedre å være singel enn å være i et dårlig forhold.

Anonymkode: 82edd...bdb

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Han er ikke interessert i å klemme, kysse, gir meg aldri komplimenter, vi kan ligge i sofaen uten å være borti hverandr, vi sender aldri noe melding som er flørtende, altså det er NULL kjæreste-lignende greier. Vi kan ikke ha kysset på 3-4 uker, ikke en klem engang, men sex vil han jo ha.. Jeg føler jeg tar en for laget av og til, men jeg liker det ikke, og synes det er ekkelt. Jeg vet at om jeg blir med på det så blir det stilt en stund. Han sier jeg også må ta iniativ, og jeg prøver, men om vi ligger i sengen og jeg spør om et nattakyss så blir han alltid kåt og han ligger og runker så hele senga rister. Det er også turnoff😅 
Jeg lurer på om det er vanlig at jeg kan forvente noe slik at han må være litt kjæreste med meg, eller om jeg bare må godta at etter 15 år og tre barn så er det kun sex..?

What. Hvor gammel er han/ dere? Det der hørtes veldig lite romantisk ut da.

Har du spurt han om hvorfor ikke intimitet utenom sex?

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som du brukes til tømmestasjon og hushjelp

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Ænema skrev (4 minutter siden):

Høres ut som du brukes til tømmestasjon og hushjelp

Helt enig, det der hadde jeg ærlig talt ikke giddet.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Coachshinny skrev (9 timer siden):

What. Hvor gammel er han/ dere? Det der hørtes veldig lite romantisk ut da.

Har du spurt han om hvorfor ikke intimitet utenom sex?

Vi er snart 40.. Nei, han har vel ikke behov, evt at han oppriktig ikke er glad i meg? Aner ikke.. Men jeg blir lei av et slik type forhold, som består av ekstremt mye dårlig stemning på dagen, og plutselig når vi legger oss så kjenner jeg at han løfter på dyna mi og tar meg på rumpa. Jeg kjenner det går frysninger på ryggen min og jeg får nesten panikk. Synes tanken på sex med han er ekkel, og når jeg ser han naken osv så får jeg nesten avsmak. Selv om han ser greit ut. Føler vel at jeg er med en venn/bror og at det føles feil. Har prøvd å si det til han, men han svarer bare «håper ikke du er sånn med vennene dine» og slike teite utsagn.. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Han har vært ferdig med dette forholdet en stund, så du kan tillate deg å tenke i samme baner. Bare si at du bestiller time hos fvk, og drar uansett, med eller uten ham. M54

Anonymkode: a7173...642

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Høres ut som han er ferdig med deg...kan være han vurderer det som økonomisk smart å drifte a/s familien en stund til bare..?.Noen sjans for at han er utro?

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.1.2024 den 6.30):

Virker som ha da bare tenker på seg selv. Sex er gjensidig nytelse

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Æsj for et ekkelt «forhold»

Anonymkode: 4ba08...88d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Vi er snart 40.. Nei, han har vel ikke behov, evt at han oppriktig ikke er glad i meg? Aner ikke.. Men jeg blir lei av et slik type forhold, som består av ekstremt mye dårlig stemning på dagen, og plutselig når vi legger oss så kjenner jeg at han løfter på dyna mi og tar meg på rumpa. Jeg kjenner det går frysninger på ryggen min og jeg får nesten panikk. Synes tanken på sex med han er ekkel, og når jeg ser han naken osv så får jeg nesten avsmak. Selv om han ser greit ut. Føler vel at jeg er med en venn/bror og at det føles feil. Har prøvd å si det til han, men han svarer bare «håper ikke du er sånn med vennene dine» og slike teite utsagn.. 

Æsj, kjenner jeg blir kvalm av tanken på å være i et slikt forhold. Hvorfor er dere fortsatt sammen? Hvorfor har du fortsatt sex med han? 

Anonymkode: 26132...0b7

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Kan det være at dere har havnet i en ond sirkel hvor du ikke vil ta initiativ til sex, fordi du trenger kosen, flørten og kjæreste-greiene for å vekke lysten, og han ikke klarer å gi deg det du trenger fordi han ikke lenger føler at du har lyst på han? Forstår dere begge, det er vondt  for deg å føle at det eneste han vil er å ha sex, og det er vondt for han å føle at du ikke har lyst på han lenger. Kanskje en time med parterapi eller en time hos sexolog kan hjelpe? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er i en uholdbar situasjon etter min mening. Så vondt og leit å ha en partner som oppfører seg sånn. 

Anonymkode: 6b8ff...7b3

• Liker 1
Skrevet

Hei du. Nå fikk jeg veldig vondt av deg, jeg har selv vært i ett sånt forhold alt for lenge! Jeg synes du skal si det som det er til ham, at du ikke kan være i ett forhold uten gjensidig omsorg og fysisk nærhet uten sex. Jeg lover deg: du har ikke noe å tape på det, for du kan jo ikke leve sånn, du fortjener mye bedre enn dette! Jeg brøt ut, det var neimen ikke lett, men nå har jeg det mye bedre og har fått tilbake selvrespekten litt etter litt! Masse lykke til! ❤️

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Prøv å forstå at alle de tingene du ikke liker er det samme mannen din tenker om de tingene du krever av han. For en mann er alt det klisseriet du forventer bare unødvendig jåss man gjør for å gjøre dama happy. Noe man helst skulle sluppet. Man kan gjerne gjøre slik med en ny dame når ting er spennende og gøy, men slike greier med noen man er i forhold med er bare unødvendig.

Anonymkode: 43788...f01

AnonymBruker
Skrevet
On 1/2/2024 at 3:39 PM, Colorista said:

Kan det være at dere har havnet i en ond sirkel hvor du ikke vil ta initiativ til sex, fordi du trenger kosen, flørten og kjæreste-greiene for å vekke lysten, og han ikke klarer å gi deg det du trenger fordi han ikke lenger føler at du har lyst på han? Forstår dere begge, det er vondt  for deg å føle at det eneste han vil er å ha sex, og det er vondt for han å føle at du ikke har lyst på han lenger. Kanskje en time med parterapi eller en time hos sexolog kan hjelpe? 

Dette !!!!

Anonymkode: 21130...b84

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...