Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobbet julaften, 1. og 2. juledag. Sent ettermiddag nyttårsaften ble jeg ringt opp pga sykdom og spurt om å kunne stille på nattevakt på kort varsel. Jeg hadde allerede nevnt for en kollega at jeg ikke hadde planer nyttår, så de kunne ringe meg ved fravær, så jeg sa ja. Nå etterpå har jeg fått høre at det ikke er lov å gå så mange røde dager. Dette tenkte jeg virkelig ikke på, men det demrer at jeg kan ha hørt det før. Sjefen har fri frem til tirsdag, så jeg får ikke vite noe før da.
Men kan jeg nå risikere at jeg ikke får lønn og eller helligdagstillegg siden jeg kom på jobb uten at det var lov?😳🙈 

Anonymkode: 75ed7...1ee

AnonymBruker
Skrevet

Joda du får lønnen din. Din arbeidsplass må legge inn en forklaring på AML brudd i turnusen. Det går så bra så. 

Anonymkode: 94b92...8f1

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Joda du får lønnen din. Din arbeidsplass må legge inn en forklaring på AML brudd i turnusen. Det går så bra så. 

Anonymkode: 94b92...8f1

Puh! Takk for svar❤️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Puh! Takk for svar❤️

Jeg jobbet dobbelvakt både - juledag og i går til i dag. Såklart man får lønn. 

Anonymkode: f7c0c...468

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hvor du jobber, men folk har kunne gjort dette alle de stedene jeg har jobbet uten problemer. Men de hadde ikke hatt lov til å satt det opp når de lager turnus. 

Anonymkode: 6ec29...4d4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...