Gå til innhold

Hører naboen har sex.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som blir skikkelig kåte av å oppdage kåte lyder fra naborommet på hotell? 

Fikk skikkelig ståpikk på hotell i syden da jeg våknet til heftig stønning på naboens balkong. Prøvde å se, men kunne bare høre de. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, absolutt. Enig i at det kan være pirrende. Dog er det ikke ALLTID det passer seg, og da er det irriterende, feks. ferie med barn og skulle måtte forklare så ikke de blir redde av lydene. Eller hvis det forstyrrer noe annet midt på dagen.

Anonymkode: 5c213...0fe

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, absolutt. Enig i at det kan være pirrende. Dog er det ikke ALLTID det passer seg, og da er det irriterende, feks. ferie med barn og skulle måtte forklare så ikke de blir redde av lydene. Eller hvis det forstyrrer noe annet midt på dagen.

Enig, men for min del var jeg alene på rommet og hadde så innmari lyst å delta. Men ble nødt til å bare høre på at de fullførte alene. 

AnonymBruker
Skrevet
Gunnar_ skrev (4 minutter siden):

Enig, men for min del var jeg alene på rommet og hadde så innmari lyst å delta. Men ble nødt til å bare høre på at de fullførte alene. 

Ja, sånn er det. Slik jeg ser det finnes det ikke noe realistisk scenario for at det skulle kunne skjedd. Med mindre du kjente dem og visste at de kanskje var åpne for noe sånt. Men, det er lov å drømme og fantasere :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, sånn er det. Slik jeg ser det finnes det ikke noe realistisk scenario for at det skulle kunne skjedd. Med mindre du kjente dem og visste at de kanskje var åpne for noe sånt. Men, det er lov å drømme og fantasere :)

Ja, det er lov. Var utrolig deilig å høre på, men litt kjipt når de fikk orgasme sammen uten meg :)

Skrevet
Gunnar_ skrev (2 timer siden):

Ja, det er lov. Var utrolig deilig å høre på, men litt kjipt når de fikk orgasme sammen uten meg :)

Fikk du orgasme samtidig? Kunne jo vært at du piffet opp stemningen hvis du fikk orgasme samtidig med høy stønning😅

Skrevet
Coachshinny skrev (4 minutter siden):

Fikk du orgasme samtidig? Kunne jo vært at du piffet opp stemningen hvis du fikk orgasme samtidig med høy stønning😅

Gikk for meg etter at de var ferdige, men var helt stille. Holdt igjen helt til de begge hadde kommet. Var utrolig pirrende og samtidig kjipt å høre de komme uten å få delta selv. 

Skrevet
Gunnar_ skrev (20 minutter siden):

Gikk for meg etter at de var ferdige, men var helt stille. Holdt igjen helt til de begge hadde kommet. Var utrolig pirrende og samtidig kjipt å høre de komme uten å få delta selv. 

Hvorfor helt stille? 

Skrevet
Coachshinny skrev (Akkurat nå):

Hvorfor helt stille? 

Ja, det kan du si. Hadde jeg kommet før de var ferdige så hadde jeg nok stønna høyt, men siden de var ferdige begge to regnet jrg med at de ikke ville hatt noe moro med meg, så da ble det stille. 

Skrevet
Gunnar_ skrev (4 minutter siden):

Ja, det kan du si. Hadde jeg kommet før de var ferdige så hadde jeg nok stønna høyt, men siden de var ferdige begge to regnet jrg med at de ikke ville hatt noe moro med meg, så da ble det stille. 

Klarer ikke være stille jeg, selv om jeg måtte

Skrevet
Coachshinny skrev (4 minutter siden):

Klarer ikke være stille jeg, selv om jeg måtte

Deilig med lyd da. Hva ville du gjort i min situasjon da? 

Skrevet
Gunnar_ skrev (Akkurat nå):

Deilig med lyd da. Hva ville du gjort i min situasjon da? 

Jeg ville holdt på selv, teaset en god stund for ekstra sterk orgasme og latt lydene kommet fritt.

AnonymBruker
Skrevet
Coachshinny skrev (Akkurat nå):

Jeg ville holdt på selv, teaset en god stund for ekstra sterk orgasme og latt lydene kommet fritt.

Hadde du ønsket at de skulle oppdage deg og invitere deg med?

Anonymkode: f67cb...946

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kanskje det, men det blir bare fantaserende, men deilig å høre andres sex

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ble plutselig anonym. Ikke meningen...

Skrevet
Gunnar_ skrev (Akkurat nå):

Ble plutselig anonym. Ikke meningen...

Ikke noe problem det.

Skrevet

Absolutt. Blir tent av lyder når jeg hører det er genuint, men ikke såpass at jeg vil være med. 😊

Skrevet
Nuka skrev (Akkurat nå):

Absolutt. Blir tent av lyder når jeg hører det er genuint, men ikke såpass at jeg vil være med. 😊

Samme her, ikke så lyst til å være med med helt random par jeg ikke kjenner. Men deilig å høre andre hvis tid og sted passer.😊

• Liker 1
Skrevet

Har opplevet det hjemme, på someren, kveldstur med bikkja, passerte huset til naboen, hun hadde vinduet i stua åpent..

Ikke noe problem å høre helt opp på,veien hva de holdt på med i sofaen😉
Kunne jo ikke bli stående der, så fikk ikke med meg avsluttningen..

Men det gjorde at jeg er nøye på å lukke soveromsvinduet når vi skal kose, har jo ikke så lyst til at naboene skal få med seg alt som skjer..😆

Skrevet
Geojak skrev (3 minutter siden):

Har opplevet det hjemme, på someren, kveldstur med bikkja, passerte huset til naboen, hun hadde vinduet i stua åpent..

Ikke noe problem å høre helt opp på,veien hva de holdt på med i sofaen😉
Kunne jo ikke bli stående der, så fikk ikke med meg avsluttningen..

Men det gjorde at jeg er nøye på å lukke soveromsvinduet når vi skal kose, har jo ikke så lyst til at naboene skal få med seg alt som skjer..😆

Hørtes deilig ut. Jeg hadde venta til de var ferdige før jeg gikk videre 😉 Kjipt å ikke få med slutten. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...