Gå til innhold

Savner dere "Hverdagsliv"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere enn meg som savner Hverdagsliv ...

TV2 sender jo alt annet i reprise - gang på gang ...,

.. men de har ingen planer om reprise .. desverre

- kanskje de endrer seg om vi er mange nok som ber pent..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja... :cry: snufs..savner den serien veldig! både min mor, min kjære kjære mormor som ikke lenger er iblant oss og meg selv fulgte med på den serien helt fra første dag! den var såååå koselig!!

Det hadde vært så moro om tv2 kunne sende den i reprise! men vi ba jo pent med en stor underskriftskampanje mens de holdt på med siste episodene...men det hjalp ikke stort! vi fikk bare til svar at de hadde ingen planer om å sende serien i reprise på nåværende tidspunkt! :(

Skrevet
vi fikk bare til svar at de hadde ingen planer om å sende serien i reprise på nåværende tidspunkt!

Det var då, kanskje dei vil ha planer om det nå. Dersom dei ser at mange vil ha serien i reprise.

Håpe, håpe.

:)

Skrevet

Hverdagsliv - er det en sånn såpe som går på dagen som alle må følge med på og ta dønn seriøst? Slik som f. eks Hotel Cæsar? Jeg ser ikke på dette - og har følgelig et samtaletema mindre å briljere med enn "alle andre"

Jeg kan ikke for mitt bare liv forstå at en slik serie om ingenting kan ha en slik virkning på folk at slipper det de har i hendene for å se neste episode? Og så endatil se det i reprise? Er det en slags narkotsik virkelighetsflukt fra sine egne problemer å engasjere seg i fiktive personers daglige dont og intriger?

Jag bara undrar - spesielt etter at jeg har fått beskjed fra enkelte venner på telefonen som jeg da ikke har pratet med på lenge at "nå må jeg legge på for nå begynner Hotell Cæsar"...

Get a life!

Skrevet

Husker godt at mamma fulgte med på den serien... Det er en stund siden nå... Var ganske lita da jeg!! :sjarmor:

Skrevet

Jaaa, jeg savner den serien veldig! I et av de siste utgavene av Tv&film var det noen som spurte om serien kom i reprise, men svaret var negativt, kommer iallefall ikke med det første, dessverre :cry: Kanskje den finnes på video...? Spørst, er vel enormt mange episoder, så...

Skrevet

Tror ikke den finnes på video...men de har en hjemmeside ute på nettet iallefall: http://acountrypractice.com/

Der kan vi jo mimre litt så lenge...mens vi ruster opp til ny kamp om å få litt av den dyrebare sendetida deres til noe fornuftig!!! utrolig koselig serie altså... :D

Skrevet

Jeg syntes den serien var gørrkjedlig, så jeg savner den ikke :lol: Men rart de ikke sender den i reprise, det var jo en serie som alle likte (utenom meg)!!

Skrevet

Neida eminel, du er ikke den eneste som synes den serien var gørrkjedelig... Skjønner egentlig ikke at serier som har ørten episoder og som vises hver dag engasjerer sånn. Kan ikke se for meg at jeg liksom skulle ha tid til å følge med en gang. Men, smaken er som baken, og bra er jo det. For fy så kjedelig det hadde vært om alle likte det samme på tv :wink:

Nala :)

Skrevet

Tjihi...den var jo ikke akkurat på linje med Glamour som sendes ca. ørten episoder hver dag og ingenting skjer!

Det var en episode hver dag og jeg syntes at det var en koselig serie..men som du sier så er det godt at ikke alle liker det samme!!! :D

Gjest Zalomine
Skrevet

Ja, det savner jeg. Synes de kunne sendt HELE greia på nytt. Helt sikkert mange som ikke har sett de første episodene...

Skrevet

Å nei, den savner jeg absolutt ikke! Det var noe av det kjedeligste jeg så på TV husker jeg... :o

• 2 uker senere...
Skrevet

JA jeg savner det. Hverdagsliv er vel den koseligste serien jeg har fulgt med på. Så på den flere år , husker mye av det som hendte...*mimre mimre*....

Var sååå :cry: trist da den sluttet. Tror det var i april en gang, for - herlighet er det så lenge siden :o - tre år siden.

Men vet ikke om jeg har lyst å se det i reprise, serien er jo gammel og jeg hadde vel hengt meg for mye opp i de teite klærne fra 80 tallet....*ler*

Men spennende og koselig serie var det!

mvh lille meg2 ,som slett ikke følger med på så mange såpeserier. :ler:

Skrevet
Hverdagsliv - er det en sånn såpe som går på dagen som alle må følge med på og ta dønn seriøst? Slik som f. eks Hotel Cæsar? Jeg ser ikke på dette - og har følgelig et samtaletema mindre å briljere med enn "alle andre"  

Nix, det var ingen ordinær såpe... Hverdagsliv var en serie som tok opp problemer som kunne angå oss alle, men troverdige karakterer og hendelser. Serien gikk på ettermiddager i mange år, fra tv2 startet til.. jeg husker ikke når. Den var australsk, og startet der i 1981. Tv2 viste alle episoder, serien ble i australia lagt ned i 1993. Det var en serie å bli glad i spør du meg.

Så til hovedspørsmålet: savner jeg hverdagsliv? Ja, jeg gjør det. Ville jeg sett den om den kom i reprise? Nei.

Slik jeg ser det, så var det en nydelig serie, men nå er den historie. Et hyggelig minne om du vil... :ler:

http://acountrypractice.com/acp.html

Skrevet

Savner heller LoveBoat.. det var livet mitt igjennom ungdomsskolen.. begynte som kødd mellom et par kamerater av meg.. og tilslutt var vi avhengig.. navnene på alle.. og alt mulig! hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...