Gå til innhold

Sitter du alene på nyttårsaften?  

46 stemmer

1. 1. Sitter du alene på nyttårsaften?

• Ja, fordi jeg vil! 😃
      25
    • Ja, men det er trist å være alene 😔
      21

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om de som sitter alene i dag/ kveld gjør det fordi de vil eller om de ikke har noe valg. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men det er ikke fordi jeg egentlig vil.. sitter ikke og griner. Har sittet alene i mange år.

Skrevet

Ja, og jeg nyter det 🥰

Skrevet

Spørs hvordan man definerer "alene". Sitter her med samboer så jeg er ikke alene. Men har sett andre på KG klassifisere det som å være alene. 

Det er frivillig, vil være hjemme med dyrene på nyttårsaften. Koser oss med god mat, film og musserende vin.

Anonymkode: 9f1b5...f2f

• Liker 1
Skrevet

Er alltid alene. Familien feirer ikke nyttår. Orker ikke å dra ut på byen eller fest, for det er årets verste dag å dra ut på. Foretrekker å være hjemme med hundene. 

Anonymkode: 2fb47...52b

Skrevet

Ble alene i år, og kjenner det er ganske deilig når det først ble som det ble. Et solid snøvær på disse trakter, og gjesten skulle kjørt nesten en time hver vei. Vi var enige om at det var fullstendig unødvendig i dette været, og sitter dermed alene på hver vår kant. 

• Hjerte 1
Skrevet

Ja sitter her med mine 2 katter som sover far forlot oss 16 Desember :rose::rose:🕯️🕯️

• Hjerte 10
Skrevet
Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Ja sitter her med mine 2 katter som sover far forlot oss 16 Desember :rose::rose:🕯️🕯️

Kondolerer ❤️

Skrevet

Jeg er alene, og det er av eget valg. Jeg hadde kunnet feire med foreldrene mine, søsteren min, eller et vennepar om jeg ville, men jeg synes det er deilig med litt fred og ro etter å ha vært veldig sosial i julen. Noen stor nyttårsfest har jeg ikke vært på siden jeg gikk på videregående, men enkelte år er jeg sammen med slekt eller venner for en rolig og koselig feiring. 

Anonymkode: 2700a...a6c

• Hjerte 1
Skrevet
Bella78 skrev (Akkurat nå):

Kondolerer ❤️

Tusen takk det varmer ♥️

Skrevet

Jepp. Og trives veldig godt med det😁

Anonymkode: f8080...069

• Liker 1
Skrevet

Egentlig begge deler…er ikke alene hjemme, da datteren min har fest i kjelleren, alene fordi mannen min er på andre siden av jordkloden på jobb i 6 uker, og sønnen min er på havet på jobb! 🤪

• Hjerte 1
Skrevet

Feirer alene. Ikke eget valg. Dropper middag for det ble for mye styr. Minsten er delvis gjort. Inntak blir en flaske rødvin og så i seng. Om det er før eøællrr etter midnatt spiller ingen rolle. 

Anonymkode: 1cbe3...ffa

• Hjerte 1
Skrevet

Ja, og det er selvvalgt. Jeg har hund og katt og de er så redde fyrverkeri. Da har jeg det bedre hjemme sammen med dem. Har sendt mannen på fest hos naboen :) 

Skrevet

Ja. Er fælslig sjuk så ikke mye å gjøre med det.

Anonymkode: d1c9f...64b

• Hjerte 1
Skrevet

Er ikke alene når man er sammen med hundene sine. Har rømt bort fra fyrverkeriet og opp på hytta. Den ene hunden liker ikke fyrverkeri, så vi gjør det slik hvert år. 

Anonymkode: 6c9fc...c27

• Liker 1
Skrevet

Tja, har en 5-åring hjemme, men han sover jo. Så føler meg veldig alene og ensom. 

Anonymkode: 514b5...161

• Hjerte 3
Skrevet

Det snør kraftig ute, jeg er alltid alene da så ja jeg er alene i kveld med hundene. Det er helt ok.

Anonymkode: c71c1...fe9

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg er alene. Ikke frivillig😔 

Anonymkode: 7fec5...9ad

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...