Gå til innhold

Damer 40 og 50 årene. Hvordan er sexlivet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir det trist og lite lystbetont? Er så redd for det går rett nedenom og hjem nå. Har så lite lyst på samleie, og har lite følelse innvendig 

Har sjekket hormonene hos gynekolog og alt er normalt og har nok østrogen. Hun sjekket også med fingrene om jeg var slapp i sjedeb, og det var jeg ikke. Greide å klemme ganske hardt rundt fingrene også så bekkenmuskelaturen var på plass. Så hvorfor har jeg lite følelse inni der? 

Har noen tips eller erfaringer? Føler meg helt død seksuelt nesten. Glad i massasje dusjen vel og merke, haha. 

Anonymkode: 3dff5...715

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer. I noen perioder har jeg lite lyst, i andre perider har jeg mer lyst.

Akkurat som i 30-årene, altså.

K45

Anonymkode: b4665...089

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg er og har vært veldig følsom. Såpass at det har gitt seg utslag i smertetilstander. I det tilfellet samleie ikke gir så mye har jeg gjerne mottatt ytre stimuli, klitoristuppen er kjælen selv når vulvaen ikke omfavner pikk.

Anonymkode: fa4ca...84f

Skrevet

Sexlivet er absolutt bra her, bank i bordet. Har ikke hørt at man blir følelsesløs før, er det en greie? Kan det hende det er mentalt fordi du er sliten, lei og/eller at det er vinter?

Anonymkode: 7f670...0ca

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Sexen er bedre en noen gang. Det er bare veldig sjeldent jeg har lyst. Typ 2-3 ganger i året holder plenty for min del nå.

Anonymkode: dd3b9...0ca

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg er over 40 år og sexlivet er mye bedre nå enn når vi var yngre. Sex ofte og bra sex. Når jeg var ung og sliten småbarnsmor så var det mere bare for å få det gjort. Mannen å har kommentert hva skjedde når du ble 40. Fantastisk sier han. 

Anonymkode: b9063...d17

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er 45+ og vårt sexliv er svært bra. Vi har sex litt for sjeldent for begge smak, men blir litt slik i en travel hverdag. 

Men når vi først har den så er den veldig bra. Jo lenger vi er sammen, jo mer kjent og tryggere på hverandre blir vi. Vi utforsker fetisher og slikt mer og mer.

Anonymkode: b255c...770

Skrevet

Nei takk. Aldri igjen. K48.

Anonymkode: a216d...8e3

• Liker 1
Skrevet

Aldri vært bedre. Har en oppmerksom, deilig mann og fritt leide til unge, virile, villige «okser». Surfer på en sex-sky👼

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
Tennplugg skrev (35 minutter siden):

fritt leide til unge, virile, villige «okser»

+ 1   🤩

Skrevet

47 k og svaret er magisk 😍

• Hjerte 2
Skrevet

Jeg er singel. Sex livet er dessverre nesten ikke eksisterende. 

AnonymBruker
Skrevet

For lite forspill, for få fantasier og seksuelle tanker, og/eller mannen knuller altfor fort?

Anonymkode: 4e2f7...9ec

AnonymBruker
Skrevet

Like deilig nå som for 30'år siden. Eller deiligere da jeg har fått litt mer/større og følsom kropp. Mannen min kan bare ta på meg,så er vi igang....  Er helt rått,kommer 3-4 ganger.  Men så er han perfekt for meg.

Ellers så kan han kose og  stryke meg i timesvis, veldig godt det også.

Anonymkode: da830...849

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha, sjekket gynekologen hormonene dine og om du var vid eller trang🤣🤣🤣 Så kreativt🤣🤣🤣

Anonymkode: 0da65...5a8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Tennplugg skrev (11 timer siden):

Aldri vært bedre. Har en oppmerksom, deilig mann og fritt leide til unge, virile, villige «okser». Surfer på en sex-sky👼

Gladpulerne er alltid på plass😊

Anonymkode: 365a4...473

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er helt topp. Mer på topp nå. Ikke oftere, men at man nyter og aksepterer mer de gangene man ikke har sex, enn å spekulere på om noe er galt

Anonymkode: d03d8...537

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Haha, sjekket gynekologen hormonene dine og om du var vid eller trang🤣🤣🤣 Så kreativt🤣🤣🤣

Muskelfunksjon i bekkenbunn er avgjørende for evnen til å oppnå sterke og gode orgasmer. Hormoner i balanse det samme. 
Blir nesten som når du prøver å ta en armheving og nekter for at svake muskler er årsaken til at du ikke makter det. Tenk på det når du ligger med nesa i grus mot parketten og tunga full av støv. 

Anonymkode: acc99...7c0

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Muskelfunksjon i bekkenbunn er avgjørende for evnen til å oppnå sterke og gode orgasmer. Hormoner i balanse det samme. 
Blir nesten som når du prøver å ta en armheving og nekter for at svake muskler er årsaken til at du ikke makter det. Tenk på det når du ligger med nesa i grus mot parketten og tunga full av støv. 

Anonymkode: acc99...7c0

Tenker heller på hvor digg det er å bli tatt litt hardt bakfra... Eller hvor digg det er å komme når han ligger over meg... Igjen og igjen....

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 49 og sexlivet er bedre enn noen gang. Jeg er mye mer kåt nå enn da jeg var yngre. Har vært sammen med mannen min i 23 år, han er 53 og er fremdeles like viril som da vi møttes. 

Anonymkode: 82629...f29

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...