AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #1 Skrevet 31. desember 2023 Vi har et barn som er veldig mørkredd som kommer inn hver bidige natt. Jeg hadde det samme selv da jeg var barn og det ga seg til slutt. Men nå har jeg og gubben gått ett år uten å ha sex. Han er egentlig ikke så glad i sex og selv da vi var nyforelsket, uten barn, var det sjelden han orka mer enn et par ganger uken. Maks. Jeg elsker han og vil ikke være utro. Samtidig merker jeg at jeg føler meg desperat etter å bli begjært. Elsker at både menn på treningen og andre steder jeg er ser på meg og kroppen min. Og jeg går til en fysioterapeut nå som litt vel ofte er innom fantasiene mine. Skal livet mitt fortsette slik? Vi har vært sammen i mange år, og det har flere ganger gått mange måneder mellom hver gang vi har sex. Nå har jeg nesten ikke lyst til å ha sex med han og vemmes nesten. Vet ikke helt hva det er. Forrige gang ble jeg egentlig sår og kjente lite også. Han sier at han sjelden har morgenereksjon og det er vel ikke normalt for en mann på 45 år? Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget. Er bare så trist og savner nærhet og kåthet rett og slett. Og det å bli begjært og lystet etter. Vil ikke være utro hurpe, men jeg må si jeg sørger stort over å skal være låst til et samliv med en mann jeg elsker, men som ikke inneholder sex. Anonymkode: dcea1...f97 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #2 Skrevet 31. desember 2023 Har du tatt opp problemstillingen med han ? Kan dere evt komme frem til en enighet om at du kan få finne deg en elsker? Evt åpent forhold hvor begge kan ligge med andre ? Så får han bare gå uten og tømme tanken men du får fylt deg om det er det som evt blir løsningen ? Kanskje sexlivet deres bedrer seg om dere begynner og ligge med flere ? Anonymkode: ee3b0...9bc
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #3 Skrevet 31. desember 2023 For et tullete råd. Hvor blir det av tilliten da hvis problem skal løses ved å være utro. Som da blir et enda større problem. Men jeg skjønner at vi lever i en rar tinder verden hvor mange ligger med drøssevis. Jeg vil ha mannen min fordi det er han jeg elsker og har lovet å være trofast mot. Og det samme i retur. Men ja... Fortvilelsen er der i alt for stor grad siden han ikke er spesielt intr i sex og barnet havner i senga hver natt. Så kan skjønne at du ble ledet til å tro jeg ville gå utenom ekteskapet. Ser at jeg vingler i det jeg skriver også fordi jeg har så langt tanker. Jeg har dårlig nok samvittighet over å fantasere om fysioterapeuten min. Veltrent som fy og veldig ivrig der jeg ligger på benken. Får også skryt av kroppen min. Så kanskje jeg egentlig burde slutte å gå hos han før jeg blir enda mer fristet i tankene. Anonymkode: dcea1...f97
Topper og daler Skrevet 31. desember 2023 #4 Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): For et tullete råd. Hvor blir det av tilliten da hvis problem skal løses ved å være utro. Som da blir et enda større problem. Men jeg skjønner at vi lever i en rar tinder verden hvor mange ligger med drøssevis. Jeg vil ha mannen min fordi det er han jeg elsker og har lovet å være trofast mot. Og det samme i retur. Men ja... Fortvilelsen er der i alt for stor grad siden han ikke er spesielt intr i sex og barnet havner i senga hver natt. Så kan skjønne at du ble ledet til å tro jeg ville gå utenom ekteskapet. Ser at jeg vingler i det jeg skriver også fordi jeg har så langt tanker. Jeg har dårlig nok samvittighet over å fantasere om fysioterapeuten min. Veltrent som fy og veldig ivrig der jeg ligger på benken. Får også skryt av kroppen min. Så kanskje jeg egentlig burde slutte å gå hos han før jeg blir enda mer fristet i tankene. Anonymkode: dcea1...f97 Langhelg på hotell kan gjøre susen. Overrask mannen din med det. Legg opp til sexy helg med sexy undertøy og kanskje leketøy? 3
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #5 Skrevet 31. desember 2023 Her er det omvendt og midt i 40 åra også, hun vil ikke ha sex lenger, oralsex har jeg mottat kanskje 10 ganger i løpet av snart 20 år, jeg har hatt ønsker om og exprimentere, piffe opp sexlivet, jeg har alltid tatt intiativet til sex,om det blir sex er det misjonærstilling og lyset av, forleden dag tok jeg opp problemstillingen med henne, hun sier jeg bare tenker på sex og er en kåtpeis, jeg vil nå i det minste ha sex, hun avsluttet samtalen med , om jeg ville ha pikken andre steder en i en fitte, måtte jeg finne noen andre å gjøre det med, for det ville ikke hun gjøre med meg Anonymkode: eb38b...4c9
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #6 Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Her er det omvendt og midt i 40 åra også, hun vil ikke ha sex lenger, oralsex har jeg mottat kanskje 10 ganger i løpet av snart 20 år, jeg har hatt ønsker om og exprimentere, piffe opp sexlivet, jeg har alltid tatt intiativet til sex,om det blir sex er det misjonærstilling og lyset av, forleden dag tok jeg opp problemstillingen med henne, hun sier jeg bare tenker på sex og er en kåtpeis, jeg vil nå i det minste ha sex, hun avsluttet samtalen med , om jeg ville ha pikken andre steder en i en fitte, måtte jeg finne noen andre å gjøre det med, for det ville ikke hun gjøre med meg Anonymkode: eb38b...4c9 Vi har det greit ellers i samlivet, men jeg trenger intimitet og sex, å bli avvist gang på gang gjør noe med meg Anonymkode: eb38b...4c9 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #7 Skrevet 31. desember 2023 Huff så trist dere har det slik. Sex er jo så viktig. Og er et ekstra lim i forholdet. Jeg holder meg veltrent og sexy i kroppen så aner ikke hvorfor gubben er så uinteressert. Gjør det for min egen del og for hans. Bare at han ikke virker som han har nok testosteron eller noe. Vil helst ta det med ro og tror han heller vil ta en runk som tar 3 minutt fremfor å gjøre noe som krever aktivitet. Han er uinteressert, trener aldri og har fått stor mage. Noe som jeg ikke finner attraktivt. Det er mulig ikke politisk korrekt å si det, men jeg foretrekker at folk holder seg i form. Trenger langt ifra sixpack, men det å holde seg i ok form for både helsen og partneren. Langhelg på hotell var et godt tips. Vet ikke hvordan det skal la seg løse foreløpig, siden ingen er interessert i å passe ungene mens vi er borte. Anonymkode: dcea1...f97
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #8 Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vi har det greit ellers i samlivet, men jeg trenger intimitet og sex, å bli avvist gang på gang gjør noe med meg Anonymkode: eb38b...4c9 Bra dere har det greit ellers i samlivet. Men kanskje dere skulle snakket med en sexolog eller noe? Jeg vet ikke om jeg selv tør. Er redd det skal utløse en krise og alt skjærer seg. Anonymkode: dcea1...f97
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #9 Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Bra dere har det greit ellers i samlivet. Men kanskje dere skulle snakket med en sexolog eller noe? Jeg vet ikke om jeg selv tør. Er redd det skal utløse en krise og alt skjærer seg. Anonymkode: dcea1...f97 Det er det samme jeg også tenker er et ømt punkt, men den beskjeden jeg fikk er jeg usikker på om jeg skal tolke bokstavelig, ønsker ikke å ta den diskusjonen opp igjen da det ble veldig hissig stemning av det, men om 2 personer som har fått en slik beskjed av sin partner møtes KUN for å få utløp for sine drifter er det jo vinn-vinn selv om det er utroskap Anonymkode: eb38b...4c9
Topper og daler Skrevet 31. desember 2023 #10 Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Langhelg på hotell var et godt tips. Vet ikke hvordan det skal la seg løse foreløpig, siden ingen er interessert i å passe ungene mens vi er borte. Besteforeldre? Tanter eller onkler. Du må snakke med mannen din. Ha en positiv inngang til samtalen. Si du savner deilig sex med ham. 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #11 Skrevet 31. desember 2023 Skjønner mannen din godt. Sex er så uinteressant.. Anonymkode: 288d6...cc3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå