AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #1 Skrevet 31. desember 2023 Jeg er helt ny på dette med planter. Har nå kjøpt et par Monsteraer og disse brune knoppene har begynt å dukke opp. Hva er dette for noe, nye skudd? Skal jeg gjøre noe med de? 😅 Anonymkode: 3d472...44e
svartkatt Skrevet 31. desember 2023 #2 Skrevet 31. desember 2023 Det er en slags røtter.. de kommer for å gi støtte til den greina der.. vet ikke om de stopper å vokse om du gir greina støtte, kan hende det er for seint. Men planten trenger altså støtter.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #3 Skrevet 31. desember 2023 svartkatt skrev (7 minutter siden): Det er en slags røtter.. de kommer for å gi støtte til den greina der.. vet ikke om de stopper å vokse om du gir greina støtte, kan hende det er for seint. Men planten trenger altså støtter. Aha! Takk 😊 kan man fjerne de?ts Anonymkode: 3d472...44e
smurfebuss Skrevet 31. desember 2023 #4 Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Aha! Takk 😊 kan man fjerne de?ts Anonymkode: 3d472...44e Ja. Bare klipp de av.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #5 Skrevet 31. desember 2023 smurfebuss skrev (32 minutter siden): Ja. Bare klipp de av. Takk 🤗 ts Anonymkode: 3d472...44e
NinaLisa Skrevet 1. januar 2024 #6 Skrevet 1. januar 2024 Dette er luftrøtter. De søker etter vann fra naturens side. Som potteplante trengs ikke denne funksjonen. Disse røttene kan bli meterlange. Noen putter dem i vann. Jeg klipper dem vekk. De klatrer oppover veggene å setter seg fast slik at malingen rives vekk når jeg fjerner dem.
PurpleTuliip Skrevet 1. januar 2024 #7 Skrevet 1. januar 2024 Luftrøtter. Ønsker du en stor og finest mulig plante hadde jeg ikke fjernet de. De er gjerne tegn på at planten trenger noe å vokse oppetter og søker nettopp det. 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #8 Skrevet 1. januar 2024 PurpleTuliip skrev (5 timer siden): Luftrøtter. Ønsker du en stor og finest mulig plante hadde jeg ikke fjernet de. De er gjerne tegn på at planten trenger noe å vokse oppetter og søker nettopp det. Dette! Planten din trenger noe å klatre på, TS. Anonymkode: 075e9...86d 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2024 #9 Skrevet 8. januar 2024 Anbefaler deg å lese deg litt opp på planten din TS Da lærer du masse! Anonymkode: df830...bfc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå