Gå til innhold

Hva er det du er glad for at du gjorde dette året og hva angrer du på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For min del er jeg kjempe lei meg for at jeg sluttet i en jobb som jeg trivdes veldig, veldig godt i. Jeg hadde et godt arbeidsmiljø, gode kolleger og et gnist i meg til å dra på jobb hver dag. Startet i ny jobb, med relativt ungt arbeidsmiljø og føler meg veldig utilpass. Har vurdert oppsigelse flere ganger og tror ikke jeg i lengden kan sitte på et slikt kontor hvor jeg ikke føler meg vell. En annen ting jeg angrer på er at dette året har vært det BESTE året jeg noensinne har hatt med tanke på økonomien, men jeg har også brukt MEST penger i år. Skulle ønske jeg sparte litt mer, går inn i 2023 med cirka 160.000kr på konto. Flaut. 

Anonymkode: b85ad...06a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glad jeg levde livet som om det var siste året med god helse. Angrer på at jeg ikke kjøpte dyrere vin på polet.

Anonymkode: 26ef0...61d

• Liker 1
Skrevet

Jeg er glad for at jeg flyttet "hjem" til byen jeg vokste opp i. Her har jeg mer ro, og føler at mye går lettere her. 

Angre er kanskje feil ord, men jeg er lei meg for at psyken gjør at  sier for lite "ja" til det livet jeg egentlig ønsker meg, men fortsatt sitter fast i destruktive tankemønstre og vaner...

• Hjerte 1
Skrevet

2023 har vært et drittår på mange måter. Ekstremt mye syk. Ingenting jeg var glad for gjennom året. Jeg angrer litt på at jeg heiv meg rundt og dro et annet sted da stormen Daniel ødela de opprinnelige planene. Svidd av mange kroner for å være syk i utlandet og på et ukjent sted. 

Anonymkode: 6b741...c82

Skrevet

Glad for at jeg kuttet ned betraktelig på alkohol. Angrer på at startet på igjen med mye alkohol etter forrige nyttår, fordi jeg hadde en edru periode på starten av 2023. 

Anonymkode: 77056...cce

Skrevet

Glad jeg flyttet til ett roligere område med oppgradert standard, dro på 3 ukers interrail tur i sommer og har begynt å engasjere meg frivillig.

Angrer på at jeg lot meg rive med og utvekslet kyss med noen som likte meg veldig godt uten at jeg følte det samme. At jeg sløser bort litt mye tid på å være lat og gjøre ingenting. Og tidvis dårlig kosthold. 

Anonymkode: f1178...37d

Skrevet

Er glad jeg økte dosen efexor, skulle gjort det tidligere.

• Hjerte 1
Skrevet

Glad for at jeg flyttet ut, angrer at jeg begynte å spise og gå opp i vekt.

Anonymkode: 7dca6...0c5

Skrevet

Begynner å bli lei av at alle år føles som tidenes drittår. Angrer på alt, gjorde ingenting riktig. 

Anonymkode: 44d71...6fc

Skrevet

Jeg er glad for at jeg har prøvd ut en av mine store karrieredrømmer (en veldig krevende stilling), men oppdaget at det var helt feil for meg, og på nyåret venter en ny jobb i den gamle retningen.

Anonymkode: c4f87...077

AnonymBruker
Skrevet

Angrer på at jeg ikke forble 100% sykemeldt når jeg egentlig ikke var helt frisk. 

Angrer på å ha hatt sex uten kondom med en uansvarlig type..

Glad for at jeg kjøpte en svindyr ferie og koste meg med barna til tross for jeg ikke har råd egentlig, var den beste tiden jeg gar hatt noensinne. 

Anonymkode: ddfdc...d08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...