Gå til innhold

Utroskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er psykisk utroskap mer akseptert en fysisk utroskap, mange er innafor med å ha cam sex med ei dame på OF, skype,kik eller snap, kanskje de deler bilder og chatter om og gjøre ting med hverandre, virker som dette blir mer/ lettere akseptert enn om to personer har sex irl

hvordan anser dere det ???

Anonymkode: 4f019...17d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utroskap er utroskap.

Anonymkode: 2cfe0...087

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Utroskap er utroskap.

Sant det, men når sexlivet er dødt og ingenting å gjøre, samtidig så vil begge beholde ekteskapet

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Sant det, men når sexlivet er dødt og ingenting å gjøre, samtidig så vil begge beholde ekteskapet

Det får fint. Et forhold baserer seg uansett ikke på sex. 

6 hours ago, AnonymBruker said:

Utroskap er utroskap.

Nei. Emosjonelt utroskap er faktisk et svik. Fysisk utroskap er knapt utroskap. Det er kun en fysisk handling. Er helt okay, og strengt tatt noe man bør unne sin partner dersom man faktisk bryr seg om de.

Anonymkode: 0cc23...d19

• Liker 1
Skrevet

Vet ikke om jeg er gammeldags.. Men i mitt hode er utroskap utroskap. 

Ligger man med noen eller sender bilder eller filmer til andre så er det brutt en grense for min del. Er ikke av noe sjalu type og partner må gjerne ha venner av motsatt kjønn osv.. Men blir det noe seksuell eller romantisk relasjon med noen andre så er jeg ferdig.

Anonymkode: 9e5ff...7f2

• Liker 2
Skrevet

Snakk med partneren din, vi kan ikke gi deg noe tillatelse til noe eller forminske sviket eller reaksjonen du vil få når det en dag kommer ut. 

Anonymkode: 72a35...f0d

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Nei. Emosjonelt utroskap er faktisk et svik. Fysisk utroskap er knapt utroskap. Det er kun en fysisk handling. Er helt okay, og strengt tatt noe man bør unne sin partner dersom man faktisk bryr seg om de.

Ikke noe i veien med ett åpent forhold om det er slik man ser på sex, men da må så klart begge være enig om at dette er greit, men mange glemmer det, og da er det og forblir ett svik når man bryter løftet man har gitt til partneren 

Anonymkode: ff5c2...80d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Men da må man nesten snakke sammen. Vil begge beholde ekteskapet om den andre er utro? Vil begge beholde det hvis man er utro «bare» på cam? «Bare» på meldinger? I vårt ekteskap regnes dette som utroskap. Vi har snakket om det, og er enige om det. Hvis den ene ønsker åpent forhold på sikt, må de spørre om det. 

Anonymkode: f03cd...fe8

• Liker 2
Skrevet

Altfor mye styr rundt dette, folk burde fokusere på å gi mer blaffen og ikke ta ting så alvorlig.

Anonymkode: ef474...d9a

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde ikke likt hvis mannen min var utro - uansett om det «bare» var over nett.

Jeg hadde rett og slett mistet lysten på ham…

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei, ærlig talt. Man må absolutt ikke "unne partneren sin" å pule noen andre for å bry seg om dem. Verden har blitt fullstendig gal jo. 🤦🏻‍♀️

• Nyttig 1
Skrevet

Utroskap er løgn, det å gå bak ryggen min. Det er å ikke være åpen og ærlig i vår relasjon. 

Det er ikke hva man gjør for min del, men hvordan. 

Skrevet
SlemUlv skrev (43 minutter siden):

Utroskap er løgn, det å gå bak ryggen min. Det er å ikke være åpen og ærlig i vår relasjon. 

Det er ikke hva man gjør for min del, men hvordan. 

Lever du i åpent forhold? 

Skrevet
Topper og daler skrev (22 minutter siden):

Lever du i åpent forhold? 

Jeg er poly 

AnonymBruker
Skrevet
Fioljenta skrev (2 timer siden):

Jeg hadde ikke likt hvis mannen min var utro - uansett om det «bare» var over nett.

Samme her. 

Anonymkode: 02bbd...fb7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
On 1/1/2024 at 2:10 AM, Fioljenta said:

Det samme her. Simplaste so finst. Jeg synes det er helt utilgivelig. Skilsmissegrunn uten tvil! Om vi blir samde om ope forhold blir det noe annet. Jeg var syk en periode på tre år, og kunne i den perioden ikke tilfredsstille mannen min. Viste det kom til å bli vanskelig. Var faktisk redd han skulle gå fra meg. Mannen kom ikke med hint på noen som helst måte, han er fantastisk,  og ble nærmest sjokkert, men veldig glad, da jeg tilbød han ope forhold i disse tre åra. Men vart ei god løsning for oss begge. Han benyttet seg av det, og hadde to faste elskerinner som jeg kjente til og med. (Ja, han har sterk ibido.)

No er jeg frisk att og vi er sammen seksuelt som før. Ingen av oss kunne tenke seg å være utro!

Anonymkode: ddccb...df2

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Psykisk utroskap hører ut som et oppfinnsomt begrept. Utroskap er utroskap. I partnerforhold, er det kun fysisk utroskap som teller. Å forelske seg i en annen, kan skje. Og det kan prates om. Men fysisk utroskap er noe mange, jeg inkludert aldri kan tilgi.

Anonymkode: 6ea82...f02

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Psykisk utroskap hører ut som et oppfinnsomt begrept. Utroskap er utroskap. I partnerforhold, er det kun fysisk utroskap som teller. Å forelske seg i en annen, kan skje. Og det kan prates om. Men fysisk utroskap er noe mange, jeg inkludert aldri kan tilgi.

Anonymkode: 6ea82...f02

Enig. Alt for mye snakk om psykisk og emosjonell utroskap. Men jeg synes også det er kun fysisk utroskap som teller. Sex med en annen er utroskap, og det er alt. Med sex mener jeg da all kontakt med hverandres kjønnsorganer, både via hånd, munn eller underliv. 

Anonymkode: e4d30...394

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...