Gå til innhold

Vanntette vintersko med vendbare pigger Kristiansand

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser det er flere steder man kan kjøpe slike sko på nettet. Men er jo greit å prøve sånne i butikk.

Noen steder i Kristiansand man kan kjøpe slike sko, som er både vanntette og har vendbare pigger? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

De har hatt med vendbare pigger på Tønnesen (i Torvkvartalet, men mulig Eurosko som egentlig også er Tønnesen i Lillemarkens også har). Usikker på hvordan de er på føret nå 🥴 Er en smule blaud ude naa. Enklere liv hadde før på Sørlandssenteret, men de har lagt ned. Interessert i det samme. Har Nordic grip fra xxl, men de har hverken vendbare pigger eller tåler særlig med vann, men er fantastiske på isen, og sitter som hånd i hanske på min fot. 

Skulle gjerne hatt vendbare som tålte dette føret selv, og vil prøve å se etter på nyåret tror jeg. 

(Jeg har tilhørighet til området, så svarer deretter) 

Endret av Daisy-love
Skrevet
Daisy-love skrev (3 timer siden):

De har hatt med vendbare pigger på Tønnesen (i Torvkvartalet, men mulig Eurosko som egentlig også er Tønnesen i Lillemarkens også har). Usikker på hvordan de er på føret nå 🥴 Er en smule blaud ude naa. Enklere liv hadde før på Sørlandssenteret, men de har lagt ned. Interessert i det samme. Har Nordic grip fra xxl, men de har hverken vendbare pigger eller tåler særlig med vann, men er fantastiske på isen, og sitter som hånd i hanske på min fot. 

Skulle gjerne hatt vendbare som tålte dette føret selv, og vil prøve å se etter på nyåret tror jeg. 

(Jeg har tilhørighet til området, så svarer deretter) 

Skal kikke på eurosko, ser de har noe på nett,  oppdaterer hvis jeg finner noe greit, takk 😊

• Hjerte 1
Skrevet

@Daisy-love de hadde slike sko på Eurosko i Lillemarkens,  betalte 2000, og de var gode og fine. Hadde flere ulike typer

• Liker 1
Skrevet
Topsi skrev (1 time siden):

@Daisy-love de hadde slike sko på Eurosko i Lillemarkens,  betalte 2000, og de var gode og fine. Hadde flere ulike typer

Tusen takk for tilbakemelding. Da må jeg ta meg en tur dit hen. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...