Topsi Skrevet 31. desember 2023 #1 Skrevet 31. desember 2023 Jeg ser det er flere steder man kan kjøpe slike sko på nettet. Men er jo greit å prøve sånne i butikk. Noen steder i Kristiansand man kan kjøpe slike sko, som er både vanntette og har vendbare pigger?
Daisy-love Skrevet 31. desember 2023 #2 Skrevet 31. desember 2023 (endret) De har hatt med vendbare pigger på Tønnesen (i Torvkvartalet, men mulig Eurosko som egentlig også er Tønnesen i Lillemarkens også har). Usikker på hvordan de er på føret nå 🥴 Er en smule blaud ude naa. Enklere liv hadde før på Sørlandssenteret, men de har lagt ned. Interessert i det samme. Har Nordic grip fra xxl, men de har hverken vendbare pigger eller tåler særlig med vann, men er fantastiske på isen, og sitter som hånd i hanske på min fot. Skulle gjerne hatt vendbare som tålte dette føret selv, og vil prøve å se etter på nyåret tror jeg. (Jeg har tilhørighet til området, så svarer deretter) Endret 31. desember 2023 av Daisy-love
Topsi Skrevet 31. desember 2023 Forfatter #3 Skrevet 31. desember 2023 Daisy-love skrev (3 timer siden): De har hatt med vendbare pigger på Tønnesen (i Torvkvartalet, men mulig Eurosko som egentlig også er Tønnesen i Lillemarkens også har). Usikker på hvordan de er på føret nå 🥴 Er en smule blaud ude naa. Enklere liv hadde før på Sørlandssenteret, men de har lagt ned. Interessert i det samme. Har Nordic grip fra xxl, men de har hverken vendbare pigger eller tåler særlig med vann, men er fantastiske på isen, og sitter som hånd i hanske på min fot. Skulle gjerne hatt vendbare som tålte dette føret selv, og vil prøve å se etter på nyåret tror jeg. (Jeg har tilhørighet til området, så svarer deretter) Skal kikke på eurosko, ser de har noe på nett, oppdaterer hvis jeg finner noe greit, takk 😊 1
Topsi Skrevet 5. januar 2024 Forfatter #4 Skrevet 5. januar 2024 @Daisy-love de hadde slike sko på Eurosko i Lillemarkens, betalte 2000, og de var gode og fine. Hadde flere ulike typer 1
Daisy-love Skrevet 5. januar 2024 #5 Skrevet 5. januar 2024 Topsi skrev (1 time siden): @Daisy-love de hadde slike sko på Eurosko i Lillemarkens, betalte 2000, og de var gode og fine. Hadde flere ulike typer Tusen takk for tilbakemelding. Da må jeg ta meg en tur dit hen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå