Gå til innhold

Barn nr. 3?

Håper

Anbefalte innlegg

Hei allesammen.

Jeg er helt ny på KG. Lette litt rundt etter sider om graviditet osv. og kom over KG. Har lest noen dagbøker og fikk lyst til å prøve meg på det jeg og.

Jeg og min mann vil gjerne ha et barn sammen. Jeg har to fra før, han ingen. Mine to er 16 og 8 år, så dette blir nesten som førstegang.

Jeg leste nettopp om en som er 43 år og lurte på om hun er for gammel. Vel, jeg går ikke inn på den diskusjonen, jeg er selv snart 38 og kommer ikke til å bry meg om hva eventuelt andre har å si om alderen min.

Jeg skal ti legen og ta ut spiralen på mandag, og har sansynligvis EL like etter det, så det var godt "taimet". Håper bare vi lykkes med en gang.

Vi er litt utolmodig, det tok så lang tid å få time hos legen, at det blir litt seinere start på forsøkene enn vi hadde tenkt.

Det blir en travel uke vi går inn i nå, jobb til 4, pusse opp stuen og kjøkkenet etter middag og lage barn på kvelden :)

Det er iallefall utrolig spennende, og jeg er så glad for at jeg fant de her sidene. Vi vil ikke fortelle noen om våre planer i tilfelle det ikke lykkes. Men man har jo et stort behov for å snakke med noen om noe slikt som dette.

Nå må jeg løpe.

Håper :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkomme hit, Håper! Her skal du nok få det kjekt, ser du. Masse trivelige jenter som deler både oppturer og nedturer gjennom prøvetida, graviditet og tida etter.

Lykke til med prøvinga!

Klem,

Nala :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Nala for den hyggelige hilsenen.

Jeg håper jeg får god nytte av dette.

Fikk nettopp vite at min mann må reise bort noen dager neste uke, så jeg håper EL kommer seint i uken.

Har aldri helt visst når jeg har EL, håper bare den er sånn sirka midt i eller litt over midten.

Syklusen min er på 28-30 dager.

Tror jeg skal kjøpe en EL-test, kanskje det vil hjelpe.

Håper :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei og velkommen til

det er bare og begynde, jeg er selv 37 og gravid for 4 gang, det eneste jeg kan mærke som er anderledes end de ander graviditer hvor jeg var i begyndelsen af 20'erne er at jeg er mere træt, og bliver hurtiger sliten, men ellers er jeg ved samme helske og gå på mod,

så jeg (vi) ønsker dig lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...