AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #1 Del Skrevet 31. desember 2023 Min utekatt má bli innekatt i halvannen måned, fordi jeg er syk og kan ikke løpe ned 5 etasjer daglig og ofte flere ganger daglig, for å se etter han fordi jeg ofte ikke finner han når han skal inn. Anonymkode: 195e9...1de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #2 Del Skrevet 31. desember 2023 Gode råd? Han har nå vært inne en uke, men maser altså så inn i gampen om å komme ut at jeg holder på å bli gal. Jeg kan ikke leke med han hele tiden for denne Katten er ganske tunglekt og sitter bare å ser på når jeg triller baller og vifter med pinner med fjær på, og ligger rundt hjørnet og drar tráder med bruskorker slik at han skal få øve på jaktinstinktet sitt. Ts Anonymkode: 195e9...1de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #3 Del Skrevet 31. desember 2023 Hva med å ha GPS på ham? Da kan du se hvor han er, og spare deg for mange trappeturer. Anonymkode: 52cde...305 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 31. desember 2023 #4 Del Skrevet 31. desember 2023 Bare ha den inne og ignorer den når den skraper på døra og mjauer så roper du på den og etter en stund så vil den ikke ut mer 😻 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #5 Del Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Gode råd? Han har nå vært inne en uke, men maser altså så inn i gampen om å komme ut at jeg holder på å bli gal. Jeg kan ikke leke med han hele tiden for denne Katten er ganske tunglekt og sitter bare å ser på når jeg triller baller og vifter med pinner med fjær på, og ligger rundt hjørnet og drar tráder med bruskorker slik at han skal få øve på jaktinstinktet sitt. Ts Anonymkode: 195e9...1de Hvis du verken kan slippe han ut eller gi han den oppmerksomheten han trenger som innekatt burde du se deg om etter er midlertidig hjem. Anonymkode: c6263...5a9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #6 Del Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva med å ha GPS på ham? Da kan du se hvor han er, og spare deg for mange trappeturer. Anonymkode: 52cde...305 Han vil ofte ikke inn og setter seg ved utgangsdøra og ser på meg Ts Anonymkode: 195e9...1de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #7 Del Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Gode råd? Han har nå vært inne en uke, men maser altså så inn i gampen om å komme ut at jeg holder på å bli gal. Jeg kan ikke leke med han hele tiden for denne Katten er ganske tunglekt og sitter bare å ser på når jeg triller baller og vifter med pinner med fjær på, og ligger rundt hjørnet og drar tráder med bruskorker slik at han skal få øve på jaktinstinktet sitt. Ts Anonymkode: 195e9...1de Umulig den veien. Katter som er vant til være ute, men som blir tvunget til å være inne blir deprimerte. Har erfart det selv med egen katt. Unntaket er hjemløse katter som har et levd et hardt liv ute, de kan bli innekatter og aldri ønske å gå ut igjen pga alt det vonde de opplevde som hjemløs. Anonymkode: f9885...d5d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #8 Del Skrevet 31. desember 2023 Min må være inne en liten stund nå, og det går fint, har gått 4 mnd nå og pus er vant til det. Tok bare noen uker så var den vant. Blir mer lek og aktivisering, men hun har det bra inne. Lurer faktisk på om hun kommer til å bli skeptisk når hun skal ut igjen, men det går bra det og. Hun må være inne en stund til. Men jeg skaffet noen nye aktiviseringsleker som var morsomme. Overså alt av mas. Anonymkode: 72670...1a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå