AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #1 Skrevet 31. desember 2023 Føles som at det er noe i hodet, litt oppe på sida bak. Har en tyngdefølelse, litt trykkende på et punkt der i noen dager. Ikke vondt, men hva kan det være? (Kan ikke huske å ha kjent dette før, bortsett fra noen ganger da jeg hadde nokså sammenhengende hodepine i mange døgn og trodde det var en blanding av migrene, stress/spenninger. Har veldig spente muskler. I nakken, det går litt opp mot hodet og nedover mot skuldrene. Er litt redd for svulst. Hvordan føles det i hodet når det har gått så langt at man får ubehag/smerter? Har vært uforklarlig svimmel noen ganger også, kaldsvett.. En gang ble det tatt blodprøver, "alt fint". Aner ikke hvilke prøver og om svulst kan antydes med blodprøve? Skal på mr om noen uker, siden legen vil utelukke noe alvorlig. Men nå når dette har oppstått, bør jeg kontakte lege før det?) Anonymkode: 3cb20...67d
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #2 Skrevet 31. desember 2023 Høres ikke ut som noen ting, synes jeg. Hvis jeg skal gjette på noe så må jeg si angst. Anonymkode: babe5...087
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå