AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #1 Del Skrevet 31. desember 2023 Et medium jeg snakket med sa at min avdøde mann var ved siden av meg og hjalp meg. Forstår ikke helt hva mediumet mente, og lurer på om de avdøde kan se hva vi gjør på og hvordan vi ser ut? Anonymkode: edc71...0d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #2 Del Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Et medium jeg snakket med sa at min avdøde mann var ved siden av meg og hjalp meg. Forstår ikke helt hva mediumet mente, og lurer på om de avdøde kan se hva vi gjør på og hvordan vi ser ut? Anonymkode: edc71...0d8 Dette lurer jeg også på. Jeg tror så absolutt at båre nære avdøde er her hos oss, at de stikker innom og passer på, men jeg lurer også på hvordan de ser oss. Når jeg tenker på det, kan jeg føle meg litt beglodd, på en måte. Liker at de er her og passer på, men ja, hvordan ser de våre fysiske kropper, og hva får de med seg av hva vi gjør, osv? Anonymkode: 0bc93...ba2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #3 Del Skrevet 31. desember 2023 Nei, det kan de ikke. Død er død. Anonymkode: c6fd7...289 6 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #4 Del Skrevet 31. desember 2023 Eneste som kan svare på det er.... døde.... Anonymkode: b65b4...b8f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone83 Skrevet 31. desember 2023 #5 Del Skrevet 31. desember 2023 Det er ingen (rasjonell) grunn til å tro at man kan noe som helst etter døden. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #6 Del Skrevet 31. desember 2023 Men når de etterlatte selv går bort, forblir spøkelsene der fremdeles? Det må være stappfullt av spøkelser i så tilfelle. Kan de se hverandre? Tror de på engler? Anonymkode: 997e5...29c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #7 Del Skrevet 31. desember 2023 Personlig så mener jeg at de ser oss og er med oss 😊 Men jeg kommer fra en familie som er veldig åpen om slike spirituelle ting. Og både jeg og andre i min næreste familie har sett avdøde mennesker så vi tror på slikt siden vi har sett det med egne øyne. 😅 Anonymkode: 65daf...a2a 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadeJarl Skrevet 31. desember 2023 #8 Del Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Et medium jeg snakket med sa at min avdøde mann var ved siden av meg og hjalp meg. Forstår ikke helt hva mediumet mente, og lurer på om de avdøde kan se hva vi gjør på og hvordan vi ser ut? Anonymkode: edc71...0d8 Da er du inne på tro.. Jeg tror vi har levd 1000 liv og har 1000 igjen..i den konteksten vil det være naturlig å tro at de kan se om deg hvis de vil ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #9 Del Skrevet 31. desember 2023 LadeJarl skrev (1 minutt siden): Da er du inne på tro.. Jeg tror vi har levd 1000 liv og har 1000 igjen..i den konteksten vil det være naturlig å tro at de kan se om deg hvis de vil ja. Mediumet beskrev personligheten til min avdøde mann og sa også at han hadde levd flere ganger og at han var veldig dyp Ts Anonymkode: edc71...0d8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #10 Del Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Eneste som kan svare på det er.... døde.... Anonymkode: b65b4...b8f Det kan de ikke, da de er døde. Anonymkode: f14cd...fe3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #11 Del Skrevet 31. desember 2023 LadeJarl skrev (5 minutter siden): Da er du inne på tro.. Jeg tror vi har levd 1000 liv og har 1000 igjen..i den konteksten vil det være naturlig å tro at de kan se om deg hvis de vil ja. Hvorfor akkurat 2001 liv? Anonymkode: 9219e...1e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 31. desember 2023 #12 Del Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mediumet beskrev personligheten til min avdøde mann og sa også at han hadde levd flere ganger og at han var veldig dyp Ts Anonymkode: edc71...0d8 Det tviler jeg ikke på. Et medium skal helst ha noe å fortelle om døde til dem som kontakter dem og helst noe som noen kan tro stemmer også. Kondolerer forøvrig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadeJarl Skrevet 31. desember 2023 #13 Del Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mediumet beskrev personligheten til min avdøde mann og sa også at han hadde levd flere ganger og at han var veldig dyp Ts Anonymkode: edc71...0d8 Ja.. Er dessverre ganske enkelt for en intelligent person å suge nok informasjon fra deg til å tegne et tilsynelatende troverdig bilde av avdøde.. Så tror nok ikke alt for mye på medium og den yrkesgruppen der...men det er mye mellom himmel og jord så kanskje enhjørninger finnes? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadeJarl Skrevet 31. desember 2023 #14 Del Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor akkurat 2001 liv? Anonymkode: 9219e...1e1 😂😂🙈...En talemåte.....vil ikke utfordre matematikkevnene til ekspertpanelet her alt for mye...🧐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #15 Del Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Personlig så mener jeg at de ser oss og er med oss 😊 Men jeg kommer fra en familie som er veldig åpen om slike spirituelle ting. Og både jeg og andre i min næreste familie har sett avdøde mennesker så vi tror på slikt siden vi har sett det med egne øyne. 😅 Anonymkode: 65daf...a2a Gjelder det da kun mennesker? Eller også alle dyrene? Hvor går grensen? Blir det knapphet om plassen? Anonymkode: 32256...b85 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 31. desember 2023 #16 Del Skrevet 31. desember 2023 LadeJarl skrev (Akkurat nå): Ja.. Er dessverre ganske enkelt for en intelligent person å suge nok informasjon fra deg til å tegne et tilsynelatende troverdig bilde av avdøde.. Så tror nok ikke alt for mye på medium og den yrkesgruppen der...men det er mye mellom himmel og jord så kanskje enhjørninger finnes? Det er jeg enig med deg i. Folk gir fra seg så mye informasjon - helt ubevisst - og 'mediumet' lytter og tenker så det knaker og er absolutt ikke i samtale med noen avdøde mens tunga står stille og leter etter en måte å formulere seg på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mother Dirt Skrevet 31. desember 2023 #17 Del Skrevet 31. desember 2023 Nei,de "lever" bare videre i oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #18 Del Skrevet 31. desember 2023 Håper ikke det. Den nærmeste som har dødd hos meg er min mor. Jeg har ikke levd som hun ønsket og ikke sørget som mange nok mente jeg burde. Anonymkode: 1b018...052 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #19 Del Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det kan de ikke, da de er døde. Anonymkode: f14cd...fe3 Nettopp... Anonymkode: b65b4...b8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #20 Del Skrevet 31. desember 2023 Er ingenting etter døden. Akkurat sånn som man kan forestille seg at det var før man blir født. Ellers så er vi i en simulator. Og de kan lage uendelige med "sjeler". Men de kan da også slette oss helt vil jeg tro. Og en dag tar vel det også slutt. Anonymkode: 8086b...917 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå