AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #1 Del Skrevet 31. desember 2023 For noen år siden pleide Netflix å begynne å spille av trailere når man kikket rundt på innholdet, men så lot de heldigvis brukere få muligheten til å deaktivere dette i innstillinger. Og omtrent på samme tid som Netflix ga oss dette valget... så startet Viaplay med samme faenskapet - uten mulighet til deaktivere. (Det var strået som gjorde at jeg til slutt sa opp Viaplay) Så begynte SkyShowtime med det samme, og nå som jeg er på familiebesøk hos noen med Tv2 Play, så er de visst begynt med det der også? (var ikke slik da vi brukte Play sist jeg var her) Jeg hater denne "funksjonen" intenst. Nå skal det sies at jeg har adhd, så at det starter opp lyd og bevegelse så snart jeg stopper opp for å vurdere en film/serie gjør at hjernen min gjør et krumspring, jeg klarer ikke fokusere på valget jeg skal ta og ender ofte med å spontant gå helt ut av strømmetjenesten. Jeg kan være forut og slå av lyden, men da er det fortsatt bevegelse, og, det mest håpløse i mange tilfeller, teksten med info om serien som jeg skulle lese forsvinner til fordel for traileren. Er jeg alene i å reagere så negativt på denne funksjonen, eller er det flere som får hetta hver gang man bombarderes med trailere hver gang man er så uheldig å stoppe opp et par sekunder for å tenke litt? Anonymkode: 16b3c...e47 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå