Tekopp1 Skrevet 31. desember 2023 #1 Del Skrevet 31. desember 2023 Skal søke Strawberry kredittkort, men har aktivert kredittsperre i 4 selskaper. Så nå lurer jeg på om noen vet hvilket kredittopplysningsselskap Strawberry (SEB bank) bruker, så jeg kan åpne kredittsperren kun der, og ikke i alle fire selskapene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 31. desember 2023 #2 Del Skrevet 31. desember 2023 Dun & Bradstreet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tekopp1 Skrevet 31. desember 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 31. desember 2023 Jdz skrev (43 minutter siden): Dun & Bradstreet Tusen takk, hvis du er sikker 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 31. desember 2023 #4 Del Skrevet 31. desember 2023 Tekopp1 skrev (3 minutter siden): Tusen takk, hvis du er sikker 😊 99%. Søkte om økt kreditt på et annet brandet kort fra SEB for under en måned siden og fikk gjenpartsbrev fra SEB. Kan ikke se for meg at samme bank bruker mer enn én kredittopplysningsleverandør 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #5 Del Skrevet 31. desember 2023 Tekopp1 skrev (4 timer siden): Skal søke Strawberry kredittkort, men har aktivert kredittsperre i 4 selskaper. Så nå lurer jeg på om noen vet hvilket kredittopplysningsselskap Strawberry (SEB bank) bruker, så jeg kan åpne kredittsperren kun der, og ikke i alle fire selskapene? Hvorfor opphever du ikke kredittsperrene for en periode? Anonymkode: 63e32...b73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #6 Del Skrevet 1. januar 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvorfor opphever du ikke kredittsperrene for en periode? Anonymkode: 63e32...b73 Jeg gidder ikke oppheve kredittsperren i 4 forskjellige selskaper om jeg kan gjøre det i bare ett. Godt nyttår! Anonymkode: bca6e...6e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå