AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #1 Del Skrevet 31. desember 2023 Er så mange år siden jeg har brukt moroccanoil produkter, men husker jeg likte de veldig godt så har lyst til å begynne å kjøpe de igjen. Har bestilt meg den "brumes du maroc" hair and body mist, fordi jeg har hørt mye bra om den og at den lukter så godt. Men det jeg lurer på er hvilke av de andre produktene til moroccanoil som dere vil anbefale? ❤️ Anonymkode: b3967...761 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #2 Del Skrevet 31. desember 2023 Hårmaskene som de har er hvertfall veldig gode. Håret blir skikkelig mykt og lukter godt etter bruk. Anonymkode: b3967...761 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 31. desember 2023 #3 Del Skrevet 31. desember 2023 Jeg brukte både shampoo, balsam og hårkuren en periode, gjorde virkelig underverker for håret mitt. Men jeg liker å bytte på innimellom også og prøve ut nye ting, så nå bruker jeg en annen serie. Mamma sverger til Moroccanoil i alt haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 1. januar 2024 #4 Del Skrevet 1. januar 2024 Eg brukar Maroccanoil Light Oil i håret etter hårvask. Den gjer håret mjukare og fukt til endane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå