AnonymBruker Skrevet 1. april #101 Del Skrevet 1. april cerruti skrev (6 minutter siden): Personlig ville jeg ønsket å stoppe veksten om jeg ble over 180cm. Du ville heller risikere å bli infertil eller få kreft enn å være like høy som en supermodell? Ok… Anonymkode: ddf69...2ff 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #102 Del Skrevet 1. april Er det noe hold i det at man som voksen blir høyden sin som to-åring × 2? Stemmer ikke helt for min del. Var 82 cm. da jeg var to år, men ble bare 160. Fikk dog mensen veldig tidlig (9 år). Anonymkode: f3c64...469 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #103 Del Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Hvorfor er det viktig å finne en kjæreste så fort da? Kanskje greit å ta seg god tid og finne noen som passer godt. Anonymkode: ddf69...2ff Men feiler det deg noe? Du svarer kjempemerkelig. Handler da ikke om å finne seg en livspartner FORT, men i det hele tatt… Anonymkode: 59f64...b13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #104 Del Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Men feiler det deg noe? Du svarer kjempemerkelig. Handler da ikke om å finne seg en livspartner FORT, men i det hele tatt… Anonymkode: 59f64...b13 Men hva feiler det deg når du tror at ingen kvinne over 180 kan finne seg en livspartner i det hele tatt? Er du over 180 og aldri har hatt en kjæreste? Og hvis det er slik. Hva skal TS gjøre for datteren da? Det er ikke lov med hormonbehandling for dette lenger, fordi det er utrolig skadelig for kroppen. Anonymkode: ddf69...2ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #105 Del Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Men feiler det deg noe? Du svarer kjempemerkelig. Handler da ikke om å finne seg en livspartner FORT, men i det hele tatt… Anonymkode: 59f64...b13 Kjenner du innmari mange lange enslige mennesker eller? Det er ikke høyden som har noe å si, det er personligheten. Anonymkode: e3e7e...ea6 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #106 Del Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Du ville heller risikere å bli infertil eller få kreft enn å være like høy som en supermodell? Ok… Anonymkode: ddf69...2ff Hvorfor skulle alle ville være 180 fordi det er høyde på enkelte modeller? I denne tråden ropes det høyt om at man skal være som man er, men nå er det plutselig viktigere å være 180 fordi det er "supermodell" høyde...? Jeg er 170 og ville ikke vært 180...Jeg liker å f.eks.kunne gå i høyhælte sko uten å bli megahøy. Man blir ikke automatisk modell materiale fordi om man er høy. Anonymkode: eeb2a...75a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #107 Del Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor skulle alle ville være 180 fordi det er høyde på enkelte modeller? I denne tråden ropes det høyt om at man skal være som man er, men nå er det plutselig viktigere å være 180 fordi det er "supermodell" høyde...? Jeg er 170 og ville ikke vært 180...Jeg liker å f.eks.kunne gå i høyhælte sko uten å bli megahøy. Man blir ikke automatisk modell materiale fordi om man er høy. Anonymkode: eeb2a...75a I alle dager. Ingen skrev vel at alle vil være 180 fordi supermodeller er så høye? Det var et svar på den som skrev at de heller ville valgt å få en hormonbehandling som øker risiko for kreft og infertilitet enn å være over 180. Anonymkode: ddf69...2ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #108 Del Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvorfor skulle alle ville være 180 fordi det er høyde på enkelte modeller? I denne tråden ropes det høyt om at man skal være som man er, men nå er det plutselig viktigere å være 180 fordi det er "supermodell" høyde...? Jeg er 170 og ville ikke vært 180...Jeg liker å f.eks.kunne gå i høyhælte sko uten å bli megahøy. Man blir ikke automatisk modell materiale fordi om man er høy. Anonymkode: eeb2a...75a Det virker som om du har store komplekser. Hva er du redd for skal skje hvis du tar på deg høyhælte sko og blir «megahøy»? At noen menn ikke skal være interessert i deg? Er det så ille da? Anonymkode: ddf69...2ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april #109 Del Skrevet 1. april Jeg er en kvinne på 180cm, høyden i seg selv er jo en ting, men å finne bukser som er lange nok, gensere, kjoler, for ikke å snakke om sko - bruker str 45, vesker blir for korte er noe annet. Men igjen, ja, jeg skulle gjerne vært 170cm, men heller 180cm enn kreft og infertilitet. Anonymkode: 0834e...6b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #110 Del Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det virker som om du har store komplekser. Hva er du redd for skal skje hvis du tar på deg høyhælte sko og blir «megahøy»? At noen menn ikke skal være interessert i deg? Er det så ille da? Anonymkode: ddf69...2ff Jeg er gift så det er ingen problemstilling for min del. Men jeg tror ikke det er så moro for en dame på 180 å gå med høye hæler å rave høyt over nesten alle menn på et utested nei. Har selv en venninne på 175 som konsekvent unngår høye hæler pga dette. Har gjentatte ganger sagt at hun må være fornøyd med høyden sin men hun opplever det problematisk med hæler fordi hun bli høyere enn mange menn. Og det er faktisk ikke så uproblematisk som du tror hvis man er på utkikk etter en kjæreste. Anonymkode: eeb2a...75a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #111 Del Skrevet 2. april Jeg var omtrent samme høyde den alderen. Sluttet på 174 cm som er en høyde jeg er veldig fornøyd med. Anonymkode: 2090a...dd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #112 Del Skrevet 2. april Jeg var 167 da jeg var 11. 168 da jeg var 13, og har siden da ikke vokst en eneste millimeter. Jeg har ikke ekstremt høye foreldre, helt innafor vil jeg tro, mor på 172 og far på 185. Mensen her er vel irrelevant? Men fikk det da jeg var 11. Anonymkode: ffec7...d89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #113 Del Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg er gift så det er ingen problemstilling for min del. Men jeg tror ikke det er så moro for en dame på 180 å gå med høye hæler å rave høyt over nesten alle menn på et utested nei. Har selv en venninne på 175 som konsekvent unngår høye hæler pga dette. Har gjentatte ganger sagt at hun må være fornøyd med høyden sin men hun opplever det problematisk med hæler fordi hun bli høyere enn mange menn. Og det er faktisk ikke så uproblematisk som du tror hvis man er på utkikk etter en kjæreste. Anonymkode: eeb2a...75a Poenget er ikke at det er uproblematisk for en kvinne å være veldig høy mtp sjekking osv. Poenget er at det ikke er noe å gjøre med det, eller hva mener du er løsningen på problemet? Anonymkode: ddf69...2ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april #114 Del Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (På 31.12.2023 den 12.00): Har ei 11 år gammel jente som er 169 cm. Hun har lang slekt på begge sider av familien. Jeg er 175 cm, hennes far 198 cm. Begge bestefedrene hennes er 2 meter, og mine søstre 180 cm. Hun er veldig slank, så ingen stor jente sånn sett. Ingen menstrasjon enda. Før stoppet de jo gjerne veksten med medikamenter, men har hørt dette kan ha bivirkninger. Og jeg ønsker jo ikke det, men samtidig lurer jeg veldig på hvor høy hun kan bli.. Hun har bare et par andre jenter på trinnet med lik høyde, og hun kjenner jo på kompleksene for det. Noen med erfaring? Anonymkode: 2ef01...dae Hva er galt med å være høy? I min familie er alle menn over 195, og strekker seg opp til 208. Alle kvinner i mennenes "blodlinjer" er over 180. Anonymkode: fcb8c...b85 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:15 #115 Del Skrevet lørdag kl 10:15 AnonymBruker skrev (På 31.12.2023 den 12.00): Har ei 11 år gammel jente som er 169 cm. Hun har lang slekt på begge sider av familien. Jeg er 175 cm, hennes far 198 cm. Begge bestefedrene hennes er 2 meter, og mine søstre 180 cm. Hun er veldig slank, så ingen stor jente sånn sett. Ingen menstrasjon enda. Før stoppet de jo gjerne veksten med medikamenter, men har hørt dette kan ha bivirkninger. Og jeg ønsker jo ikke det, men samtidig lurer jeg veldig på hvor høy hun kan bli.. Hun har bare et par andre jenter på trinnet med lik høyde, og hun kjenner jo på kompleksene for det. Noen med erfaring? Anonymkode: 2ef01...dae mi er 173cm, ikke uvanlig det Anonymkode: 239bf...034 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 10:28 #116 Del Skrevet lørdag kl 10:28 Det er jo litt spesielt da, finne seg en mann å nesten to meter, og så lage et stort problem av at man får høye barn... Hormonbehandling har man stort sett sluttet med pga bivirkningene. Satt på spissen kan man også spørre hvorfor det er så viktig å finne en partner, når fertiliteten kanskje er ødelagt eller kroppen får store skader av å føde? Befolkningen blir også høyere, og siden dette først medfører helserisiko når man kommer et stykke over 1.90 er det kanskje guttenes høyde vi bør bekymre oss mest over. Anonymkode: ebccf...994 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:23 #117 Del Skrevet lørdag kl 14:23 AnonymBruker skrev (3 timer siden): siden dette først medfører helserisiko når man kommer et stykke over 1.90 er det kanskje guttenes høyde vi bør bekymre oss mest over. Helserisiko…? Anonymkode: fcb8c...b85 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:51 #118 Del Skrevet lørdag kl 14:51 De vurderte samme på meg. Var veldig høy hele oppveksten. Tok røntgen av hånden, som viste at jeg ville bli 1.80. Er veldig glad for at jeg ikke fikk tilført hormoner. Endte på 1,83. Har seriøst ingen spesielle problemer med høyden min. Anonymkode: 54a35...a5f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:27 #119 Del Skrevet lørdag kl 15:27 Er 180 selv, aldri tenkt på de som et hinder. Ser noen nevner store føtter, har ikke de selv, bruker str 40. Min mann er 192 og eldste på 22 er 186 cm, Datter på 15 som er 177, og yngstemann blir nok lengst av oss alle. Han er 10 år og 166 allerede. Ville ikke stoppet veksten men heller jobbet med selvtiliten til å bære sine cm, selv har jeg aldri hatt problemer med mine 180 cm. Anonymkode: 81eec...ee5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:56 #120 Del Skrevet lørdag kl 15:56 AnonymBruker skrev (På 2.4.2025 den 11.34): Poenget er ikke at det er uproblematisk for en kvinne å være veldig høy mtp sjekking osv. Poenget er at det ikke er noe å gjøre med det, eller hva mener du er løsningen på problemet? Anonymkode: ddf69...2ff Løsningen er jo hormonbehandling slik det allerede er skrevet om i tråden. Anonymkode: eeb2a...75a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå