AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #1 Skrevet 31. desember 2023 Er ei dame på 27 her. Hendelsen er at jeg var med en fyr bare for å snakke sammen. Vi kjenner hverandre litt fra før fra BDSM miljø i en storby her i Norge. Jeg møtte denne fyren på et arrangement som var i Februar 2022, og vi holdt kontakten og gikk senere ut for å ta en kaffe sammen. Da jeg skulle gå til bussen etter å ha møttes på kaffe, så fulgte han meg, han spurte om jeg kunne leie meg og jeg sa nei, men to minutter etterpå så tok han hånda og leide meg og jeg turte ikke gjøre noe før jeg etter noen minutter sa at henda mine er kald og at jeg må ha de i lomma. Etter hvert så stoppet han og begynte å fikle med ansiktet mitt, og han kom nærmere og nærmere, og jeg begynte å fryse. Etter hvert sa jeg at jeg bare må gå nå. Noen dager senere, så avtalte vi å møtes igjen, men da for å leke (jeg vet det. Jeg burde ikke gjort det). Men jeg sa til han at hvis vi skulle det, så skal nei bli tatt som et nei, og at han må respektere mine grenser, han var enig i det. Vi snakket litt om det. Og jeg bestemte meg for å dra til han. Jeg hadde på forhånd sagt at jeg ikke er noe glad i å kose som en slags afterplay. Og han sa han skulle respektere det. Jeg kom til han og vi begynte å leke, det gikk greit helt til jeg sa at jeg ikke likte biting, jeg var inn for å prøve biting, men da jeg sa at jeg virkelig ikke liker det, så fortsatte han. Jeg sa stopp og jeg sa rødt. Han stoppet, men fortsatte igjen med biting etter 1-2 minutter etter jeg hadde sagt at jeg virkelig ikke liker det. Jeg sa det ordett “Jeg liker virkelig ikke bitingen” og det var etter jeg sa rødt. Rødt så skal man egentlig stoppe momentant, men han bare fortsatte. Da “leken” begynte å bli ferdig, så begynte han å kose og stryke på ansiktet mitt. Jeg sa at jeg ikke så var så komfortabel med det og ville stoppe. Men da tar han tak i meg og jeg opplever det som om han holder meg fast. Jeg sa at jeg hadde sagt på forhånd at vi ikke skulle dette, men han sa “Jeg trenger det”. Og deretter turte jeg ikke si noe. Men jeg prøvde. Likevel burde jeg ha prøvd hardere med å komme meg unna det, men jeg kom i en situasjon hvor jeg bare måtte komme meg gjennom det, fordi man føler seg veldig usikker og utrygg. Han drev også med spanking og klyping. Og det gjorde etterhvert så vondt at jeg følte meg veldig ukomfortabel. Jeg sa opptil flere ganger at han må stoppe og rødt. Men han bare fortsatte. Noen ganger kunne han ta en pause fra det og fortsette med det. Men jeg følte jeg hadde null kontroll. Til og med da jeg sa rødt, så stoppet han ikke selvom man skal stoppe med en gang. Jeg synes nå i ettertid det er skikkelig ekkelt. Tiden rett etterpå var helt greit, bare ubehagelig, og jeg syntes det var ganske ekkelt, men psykisk gikk det bra. Men etter jeg fortalte det til en venn av meg, så ble hun irritert av situasjonen og var på min side. Og jeg føler det er enda mer ubehagelig etter jeg fortalte det til noen. Og jeg har fått noen flashbacks når jeg har lekt med andre og synes jeg er veldig ekkel når jeg tenker på dette. Jeg burde ikke dratt til han. Her følte jeg at jeg hadde veldig lite kontroll. Var dette ett overgrep? Anonymkode: dee21...069 3
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #2 Skrevet 31. desember 2023 Ja, det var et overgrep. Fordi du ikke ville, fordi han forbrøt seg på en tydelig avtale. Om det kvalifiserer til fengselstraff, er heller tvilsomt. Anonymkode: 6fa9a...355 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #3 Skrevet 31. desember 2023 Ja, det var ett overgrep. Anonymkode: a79f3...5b5 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #4 Skrevet 31. desember 2023 Nei. Ikke absolutt ikke et overgrep. Hadde dette vært et overgrep hadde du vist det og ikke spurt etter meninger på kg. At du skal basere en besluttning på meninger til folk som ikke opplevde dette. Greit du er sub, men voks nå for pokker opp og ta egne avgjørelser. Anonymkode: b0751...5de 3
Snublefot62 Skrevet 31. desember 2023 #5 Skrevet 31. desember 2023 Jeg mener dette kan kalles et overgrep. Har du noen andre i miljøet du kan snakke med om dette? Bare et tips til senere (og andre). Ingen skal måtte bli forklart at et nei skal respekteres. De som ikke forstå hva et nei betyr holder du avstand til. De kan ikke stoles på. 2
megda Skrevet 31. desember 2023 #6 Skrevet 31. desember 2023 Det var definitivt et overgrep. den anonyme personen over meg er virkelig en idiot. 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #7 Skrevet 31. desember 2023 Snublefot62 skrev (Akkurat nå): Jeg mener dette kan kalles et overgrep. Har du noen andre i miljøet du kan snakke med om dette? Bare et tips til senere (og andre). Ingen skal måtte bli forklart at et nei skal respekteres. De som ikke forstå hva et nei betyr holder du avstand til. De kan ikke stoles på. Jeg fortalte det til miljøet. Men de ba meg om å ikke snakke så høyt om det 😕 Ts Anonymkode: dee21...069 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #8 Skrevet 31. desember 2023 Ja det er overgrep Anonymkode: 52f6c...179 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #9 Skrevet 31. desember 2023 Ja, det er et overgrep. Han burde du holde deg langt unna. Prøv og å stol på magefølelsen din, om noen må forklares at nei må respekteres er det ikke lurt å fortsette å ha kontakt med dem. Anonymkode: 096f4...dad 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #10 Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg fortalte det til miljøet. Men de ba meg om å ikke snakke så høyt om det 😕 Ts Anonymkode: dee21...069 Da er det vel på tide å komme seg langt vekk fra det miljøet. Anonymkode: 52f6c...179 5 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #11 Skrevet 31. desember 2023 Ja han gikk over dine grenser helt klart. Også det første møtet viser at han er grenseoverskridende, der han nok testet deg litt ved å ta hånda di selv om du sa nei. Anonymkode: 59537...3c1 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #12 Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg fortalte det til miljøet. Men de ba meg om å ikke snakke så høyt om det 😕 Ts Anonymkode: dee21...069 De vil beskytte sine egne. Hold avstand til de dom beskytter denne personen, det viser hvilke verdier de har selv. Anonymkode: 096f4...dad 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #13 Skrevet 31. desember 2023 Ja, definitivt et overgrep ❤️ Anonymkode: 92d54...cab 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #14 Skrevet 31. desember 2023 Jeg tenker han her ikke er stabil eller seriøs i et bdsm-miljø. Nå er ikke jeg særlig kjent med bdsm sånn sett. Men jeg er klar over at seriøse har stor respekt for grensene til hverandre og å stoppe ved avtalt stopp-ord/rødt. Dersom han er medlem av en bdsm forening eller noe så ville jeg informert leder eller hva det kalles om denne situasjonen. Han bør ikke ha tilgang til arenaer hvor han kan utnytte andre. Selv om du valgte å møte han etter første ubehagelige episode så skal ikke du bebreides for hva som nå hendte. Det er jo åpenbart at du er nysgjerrig, men du har hele veien vært tydelig på dine grenser og sagt i fra. Og det har ikke han respektert. Anonymkode: 9e552...658 2
Snublefot62 Skrevet 31. desember 2023 #15 Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg fortalte det til miljøet. Men de ba meg om å ikke snakke så høyt om det 😕 Ts Anonymkode: dee21...069 Da hadde jeg vært tydelig på at du ikke følte deg trygg i miljøet og trukket deg ut. Slike miljøer er giftige. ❤️ 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #16 Skrevet 31. desember 2023 Snublefot62 skrev (2 timer siden): Da hadde jeg vært tydelig på at du ikke følte deg trygg i miljøet og trukket deg ut. Slike miljøer er giftige. ❤️ Har trukket med ut av miljøet for lenge siden. Venninna mi som jeg fortalte til ble også ganske skuffa og sur på miljøet. Jeg kan nesten ikke tro hva jeg hørte, men det ble virkelig sagt. Ts. Jeg er bare litt overrasket at dette sitter såpass i kroppen. Jeg ble jo ikke voldtatt. Og det er jo uskyldige ting som skjedde på en måte. Men tapet av kontroll og det at jeg ikke ble hørt tror jeg har satt mer spor enn hva jeg selv trodde. jeg begynte på en serie i går. Og en av rollene ble voldtatt i den serien. Og da kjente jeg på et ganske ubehag og litt skam og skittenhet og kom over den hendelsen igjen. Selvom voldtekt er verre, så jeg ble litt overrasket over reaksjonen min. Jeg måtte bare stoppe å se den serien i går rett og slett fordi det vekket noen dårlige følelser i meg. Som sagt ble jeg veldig overraska av det. Så derfor måtte jeg spørre om det jeg opplevde er overgrep. Det er snart 2 år siden dette skjedde. Ts Anonymkode: dee21...069 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #17 Skrevet 31. desember 2023 Ja, dette var definitivt et overgrep. Han ignorerte jo dine grenser og stoppet ikke når du ga tydelig beskjed om at ting ikke var greit. Anonymkode: ced82...16f
Snublefot62 Skrevet 31. desember 2023 #18 Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Har trukket med ut av miljøet for lenge siden. Venninna mi som jeg fortalte til ble også ganske skuffa og sur på miljøet. Jeg kan nesten ikke tro hva jeg hørte, men det ble virkelig sagt. Ts. Jeg er bare litt overrasket at dette sitter såpass i kroppen. Jeg ble jo ikke voldtatt. Og det er jo uskyldige ting som skjedde på en måte. Men tapet av kontroll og det at jeg ikke ble hørt tror jeg har satt mer spor enn hva jeg selv trodde. jeg begynte på en serie i går. Og en av rollene ble voldtatt i den serien. Og da kjente jeg på et ganske ubehag og litt skam og skittenhet og kom over den hendelsen igjen. Selvom voldtekt er verre, så jeg ble litt overrasket over reaksjonen min. Jeg måtte bare stoppe å se den serien i går rett og slett fordi det vekket noen dårlige følelser i meg. Som sagt ble jeg veldig overraska av det. Så derfor måtte jeg spørre om det jeg opplevde er overgrep. Det er snart 2 år siden dette skjedde. Ts Anonymkode: dee21...069 Det du har opplevd er at noen du har hatt tillit til har brutt dine grenser mot din vilje. Det kan skape dype arr og reaksjoner selv om det ikke var sex/penetrering involvert der og da. Mitt råd til deg nå er å få hjelp med de følelsene og reaksjonene du nå sitter med. Du har trukket deg ut av det miljøet og det er flott. Men du må og bearbeide det du tok med deg ut. Det kan oppleves urettferdig at du sitter igjen med den byrden men det må uansett gjøres.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #19 Skrevet 31. desember 2023 Kom deg bort fra bdsm miljøet. Folk er skadd i hodet og psyken. Anonymkode: e9a20...ce6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå