AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #1 Skrevet 31. desember 2023 Gikk det kort eller lang tid før følelsene evt dukket opp? Jeg har en gammel flørt som jeg nylig har begynt å ligge med. Vi begge var betatt en gang i tiden, men pga avstand og usikkerhet ble kontakten brutt. Nå har vi fått mer kontakt igjen selvsagt, og blitt gjensidig enig om at vi har sex uten forhold. Jeg har tidligere inngått «avtale» om å ha kun forhold basert på sex, og opplevde å falle for vedkommende, etter svært kort tid. Jeg er derfor litt overrasket nå over at jeg ikke kjenner noe som helst romantiske følelser for denne mannen.. (enda). Hvis det dukker opp må jeg ta det der og da tenker jeg. Er det noen som har tilsvarende erfaring, eller at følelser utviklet seg gradvis den ene eller andre veien? Hva hvis mannen får følelser og ikke du? Anonymkode: 9e784...7e6
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #2 Skrevet 31. desember 2023 Vi fikk følelser 3 måneder inn, det er nå 10 år siden, to barn, hus og stasjonsvogn senere. Anonymkode: ebcc8...f47 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #3 Skrevet 31. desember 2023 Det er ikke mange samlivsterapeuter som anbefaler mye sex uten forhold. Og her er grunnen Anonymkode: 54fe0...7df 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #4 Skrevet 31. desember 2023 Tja gikk vel cirka 6 måneder før følelsene dukket opp. Vært sammen i 10 år, gift og 2 barn nå. Anonymkode: 61934...d72
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #5 Skrevet 31. desember 2023 Har hatt FF uten at det har vert følelser. Den siste jeg hadde vart jeg betatt av etterhvert. Ble kjærester etter to år. Det er da 21 år siden og vi har nå vert gift i snart 11 år. Anonymkode: 484d5...a3e 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #6 Skrevet 31. desember 2023 Hvis man skal kalle det noe.. Hang litt med han, han ble besatt av meg og fikk han f... ikke vekk ..... Hatfølelser kanskje...Enkelte tar ikke nei for ett nei😪 Anonymkode: 7f7b3...d45
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #7 Skrevet 31. desember 2023 Absolutt hatt følelser for «FF». Ser ikke på det som noe farlig eller skummelt. Jeg ønsker under ingen omstendighet en kjæreste/forpliktende forhold. Så at jeg har følelser for en «FF» er ikke noe problem for min del. Anonymkode: 8f7bb...ff6
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #8 Skrevet 31. desember 2023 Jeg har hatt en snart i 5 år. Jeg falt pladask på første date. Men har vært en idiot og latt han tråkke på alt av mine grenser. For var så glad å kunne få være så nær noen jeg var så forelsket i. Det har jeg aldri opplevd før i hele mitt liv. Men ble avvist men var idiot til å svare når han tok kontakt og sånn gikk nå tida. Det tar tid å komme over innser jeg. Så nå blir det stille på dating fronten en stund. Flesteparten uansett er bare ute etter noe ff eller fwb eller noe sånt. Jeg har vel fått en dyrkjøpt erfaring på at det ikke var lurt for meg. Det har vel ødelagt selvtilliten en del og. Men så stas å se fra andre her at man faktisk kan bli sammen med en FWB ... selv om jeg aldri kommer til å oppleve det. Heldige dere var. Godt nyttår. Kvinne. Anonymkode: 95cc2...021
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #9 Skrevet 31. desember 2023 Hadde en ff i noen mnd denne sommeren- høsten. Kunne kjenne jeg ble småbetatt, men mulig jeg forveksla det med god sex😂 det var uansett ikke en jeg så for meg en fremtid med og hadde gjort det klart for han at jeg ikke ønsket ett forhold. Hva han egentlig følte for meg, det vet jeg ikke, hadde ikke gjort noen forskjell verken eller. Var en morsom periode uansett og jeg klarer fint å overse eventuelle følelser. Den seksuelle Kontakten faset ut etterhvert, men vi er fortsatt like gode venner. Anonymkode: 4a01c...fe1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #10 Skrevet 31. desember 2023 Njæ... Fuckfriend over 8 år ingen romantiske følelser, men er jo glade i hverandre etter så mange år, og ønsker at den andre har det bra. Andre fuckfriends, ingen følelser av den typen heller. En annen var intensjon om kun sex, men var litt følelser blitt mellom oss allerede før vi møttes første gangen.... Fortsatt laidback og ser hvordan det utvikler seg mellom oss. Alt avhenger av om man er åpen for noe mer eller ikke, i tillegg til om man i tillegg til sex tilbringer mye tid sammen når man møtes, koser, kysser mye utenom sex... Er det middag film, og armkrok i tillegg.... Da kan følelser komme fort. Tid sammen, pluss kosing kyssing osv utenfor sex skaper mye større sjanse for følelser. Anonymkode: d2efa...45e
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #11 Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har hatt en snart i 5 år. Jeg falt pladask på første date. Men har vært en idiot og latt han tråkke på alt av mine grenser. For var så glad å kunne få være så nær noen jeg var så forelsket i. Det har jeg aldri opplevd før i hele mitt liv. Men ble avvist men var idiot til å svare når han tok kontakt og sånn gikk nå tida. Det tar tid å komme over innser jeg. Så nå blir det stille på dating fronten en stund. Flesteparten uansett er bare ute etter noe ff eller fwb eller noe sånt. Jeg har vel fått en dyrkjøpt erfaring på at det ikke var lurt for meg. Det har vel ødelagt selvtilliten en del og. Men så stas å se fra andre her at man faktisk kan bli sammen med en FWB ... selv om jeg aldri kommer til å oppleve det. Heldige dere var. Godt nyttår. Kvinne. Anonymkode: 95cc2...021 Dette ligner svært på min erfaring. Har de siste 4 årene vært grenseløst forelska i min FF som nå dumpa meg rett før jul. Følelsene mine kunne ikke bli besvart som jeg hadde håpet på. Sitter igjen med selvbebreidelse og kjærlighetssorg. Anonymkode: 732bc...697 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #12 Skrevet 1. januar 2024 Hadde en ff i ca et år for et par-tre år siden, men også for oss ble kontakten brutt pga avstand og usikkerhet. Det var jeg som oftest dro til hans by, fordi jeg har generelt hatt bedre mulighet til å ta den turen, men jeg ble etterhvert lei og takket for meg i relasjonen (uten verken følelser eller drama involvert). I høst skulle jeg forbi byen hans, og spurte om å ta en kaffe. Traff hverandre, og det blusset opp noen sterke følelser hos begge; følelser vi ikke har hatt før. Så derfor beholdt vi kontakten, og tok relasjonen mye dypere enn vi gjorde forrige gang. Så kom realiteten: hans jobb/hobby forhindrer ham fra å reise fra byen han bor i, mens jeg igjen er den fleksible som liksom skal slippe alt for å reise til ham. Han sier han elsker meg, men hva er kjærlighet verdt når han aldri "kan" komme en tur til min by? For min del kjølnet følelsene mine relativt fort etter at jeg forsto at dette blir det samme vi hadde før, og jeg har vel egentlig bare gitt opp hele greia. Nå tenker jeg at gjensynsgleden var det som kjentes så godt, og "kjærligheten" fra min side ikke var reell i det hele tatt... Anonymkode: 6b7c7...f12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå