AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #1 Skrevet 31. desember 2023 Hei! Er det andre som opplever at magen er veldig stram spesielt på kvelden? Er ikke vondt, men ganske ubehagelig. Kjenner i tillegg kynnere da det kommer mere takvis - eller er den stramme magen og kynnere det samme? Er i uke 35 nå. Hilsen førstegangs! Anonymkode: 00650...d23
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #2 Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! Er det andre som opplever at magen er veldig stram spesielt på kvelden? Er ikke vondt, men ganske ubehagelig. Kjenner i tillegg kynnere da det kommer mere takvis - eller er den stramme magen og kynnere det samme? Er i uke 35 nå. Hilsen førstegangs! Anonymkode: 00650...d23 Hei:) Høres ut som kynnere. Jeg fikk også dette rundt uke 35 og sjekket dette på sykehuset. Kan bli skikkelig ubehagelig og stramme skikkelig, men for meg aldri smertefullt. Og det har blitt kraftigere som ukene går. Hvis du blir usikker så ringer du fødeavd og snakker med de:) Jeg er også førstegangs og overrasket over hvor mye man kjenner:p men kroppen forbereder seg på en fødsel:) Anonymkode: b8ccd...b0a
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #3 Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hei:) Høres ut som kynnere. Jeg fikk også dette rundt uke 35 og sjekket dette på sykehuset. Kan bli skikkelig ubehagelig og stramme skikkelig, men for meg aldri smertefullt. Og det har blitt kraftigere som ukene går. Hvis du blir usikker så ringer du fødeavd og snakker med de:) Jeg er også førstegangs og overrasket over hvor mye man kjenner:p men kroppen forbereder seg på en fødsel:) Anonymkode: b8ccd...b0a Da er det nok kynnere. Har ikke kjent noe regelemessighet så det er nok ikke rier. Var det det du var og sjekket om det var? Ja, det er mange uvante steder man kjenner både det ene og det andre Anonymkode: 00650...d23
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #4 Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Da er det nok kynnere. Har ikke kjent noe regelemessighet så det er nok ikke rier. Var det det du var og sjekket om det var? Ja, det er mange uvante steder man kjenner både det ene og det andre Anonymkode: 00650...d23 Jeg får det som regel når jeg er i aktivitet, men nå får jeg litt mer av det. Men som du sier, ingen regelmessighet eller smerter. Ja sjekket det ut på sykehuset og de sa regelmessig og smerter var det som skilte rier og kynnere. Man er visst ikke i tvil ved rier sier de😅 Anonymkode: b8ccd...b0a
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #5 Skrevet 31. desember 2023 Ja! Det kommer spesielt hvis jeg har vært særlig aktiv. I Nørs appen kan du også telle rier hvis du er usikker. Den gir en slags indikasjon når det er rier Anonymkode: 7a4f6...c08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå