Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ehm, beklager om det er feil/dårlig kategori! Vet ikke helt hvilken som passer best, så unnskyld hvis det landet på et mindre passende alternativ enn noe annet! For å understreke: Jeg er nysgjerrig både når det gjelder alle/deg generelt, hvordan du er/har det med vennskap, familie, kjærlighetsrelasjoner og forsåvidt alle andre relasjoner, og ellers/generelt/alt egentlig! 

Hmm, jeg har aldri vært noe sånn «stjernetegn-type» eller sånn «star sign-chick», eller hva man kaller det… 😅 Altså, jeg har ikke vært så interessert i eller opptatt av stjernetegn, tilltagt det noe vekt eller forholdt meg til det, tenkt at det er relevant for vennskap eller forhold etc… Men, jeg har jo ikke satt meg så godt inn i det heller at jeg egentlig har så mye grunnlag for å mene noe om det.

Men, det jeg nå ER nysgjerrig på:

Hvordan er dere andre vannmenn/vanndamer (og evt vann-ikke-binær +++ for den del)? Hvordan vil dere beskrive dere selv? Hvordan er dere i møte med omverden og i forskjellige relasjoner?

Og: Er dere sånne «stjernetegn-typer» liksom? «Tror» dere på det? Sjekker dere folks stjernetegn? Tenker dere på det i relasjoner? Har dere erfaring med visse andre stjernetegn? Mener at dere f. eks. passer mer/mindre med noen av de andre tegnene eller sånn? Erfarer dere at det IKKE stemmer evt? Altså beskrivelsen av tegnet ditt/hvem du passer med etc? Kjenner dere dere igjen i sånne beskrivelser av tegn osv? 

Er veldig nysgjerrig, så blir glad hvis noen/så mange som mulig/idéelt sett alle (🥹😆🥲) gidder å svare! 🤞🏻😁🤞🏻🤓🤞🏻 Alt om stjernetegn, pretty please! 

Anonymkode: 7534e...f18

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er vannmann. Jeg gidder ikke sosiale medier, selv om venninner har. Jeg er sosial når det passer meg, men har et veldig avslappet forhold til vennskap, og ikke en som typisk orker mas. 

Jeg har lest om vannmann og kjenner meg veldig godt igjen, men vet feks ikke tegn til andre og er ikke opptatt av det. Enten liker jeg dem, eller så gjør jeg det ikke, og det trenger jeg tegn for å vite. Jeg er i forholdet mitt ikke sjalu, og har aldri vært det på søsken eller andre. Jeg synes det er en stor karakterbrist som er uverdig. 

Anonymkode: d1041...d05

• Liker 2
Skrevet

Når jeg leser at du, TS er vannmann, så ønsker jeg å ta avstand fra stjernetegnet mitt. Tror ikke vi har noe til felles gitt.

Anonymkode: 71337...db5

• Liker 3
Skrevet

Jeg er egentlig ikke opptatt av stjernetegn, men de gangene jeg kommer over noe om vannmann så synes jeg ting stemmer veldig godt. Så godt at jeg begynner å lure på om jeg egentlig er psykisk syk med alt som hører til, eller bare vannmann 😅

Jeg er heller ikke sjalu (eller misunnelig) som en skriver. Ikke fordi jeg synes det er uverdig eller jeg hever meg over slikt, jeg bare er det ikke. Har dog hatt perioder der jeg kjenner meg dårlig fordi jeg ikke klarer det som andre synes er så lett. Dvs å ha et fungerende liv. Så jeg tar ting innover mot meg selv heller enn å snakke stygt om andre for å hevde meg selv. 

Jeg er ganske dårlig sosialt. Eller kresen eller uinteressert. Jeg er usikker på hvilken av dem. Jeg ofrer ikke så mye for å ha noen å være sammen med (da mener jeg indre fred, være med noen jeg ikke passer med osv), og jeg sliter med å komme nær noen. Men jeg er ålreit og snill når noen først tar kontakt med meg. Og jeg kan gjøre endel for de som er mine venner, jeg er omsorgsfull og omtenksom. Jeg bare deler ikke det ut til hvem som helst. Jeg er ikke slem heller, men mer nøytral i den forstand at jeg ikke gledelig går bort til folk for å begynne å prate. Jeg holder avstand til jeg blir inkludert. Når det kommer til familiære relasjoner så er jeg outsideren. Den som sjeldnest tar kontakt, sjeldnest på besøk. Nå er det lenge siden jeg har lest om vannmenn og aner ikke helt om det jeg skriver passer altså. Så nå svarer jeg mer på hvordan jeg er. 

Jeg er veldig regelrytter. Jeg forstår ikke hvorfor folk ikke bare kan velge det moralsk eller faktisk riktige så og si hele tiden. Jeg synes folk er så slurvete. Hvorfor parkerer de utenfor markerte plasser, kaster hundeposer i overfulle søppelkasser, sorterer søppel dårlig, kjører feil i rundkjøringer og alt mulig annet som jeg ikke engang klarer å forestille meg. 

Tja, det var endel. Jeg vet ikke hvilke stjernetegn vannmann passer med eller ikke. Og jeg har vel egentlig bare oversikt over to andre stjernetegn og personer som passer inn under dem. Deres personligheter stemmer virkelig med stjernetegnet deres. Så det er egentlig veldig interessant. 

Anonymkode: 13916...2c1

• Liker 1
Skrevet (endret)

Er vannmann og ja jeg er sjalu av natur. Liker vel helst mitt eget selskap er egentlig ikke så sosial av meg. Liker jeg noen så er følelsene veldig intense og liker jeg ikke vedkommende så overser jeg den personen. 

Endret av TLR
Skrevet

Vannmann, har ikke sosiale medier, jeg bor alene i skogen og hadde tenkt å være alene i høytider men blir bedt av folk så det er fint.

Venner? Sosiale relasjoner? Drit dårlig på det men jeg prøver. 

Anonymkode: 73109...09b

• Liker 1
Skrevet

"Vann-ikkebinær". 😂

Anonymkode: b8f3a...625

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

"Vann-ikkebinær". 😂

Anonymkode: b8f3a...625

Hahahahha

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Vannmann, har ikke sosiale medier, jeg bor alene i skogen og hadde tenkt å være alene i høytider men blir bedt av folk så det er fint.

Venner? Sosiale relasjoner? Drit dårlig på det men jeg prøver. 

Jeg er også sånn veldig lite sosial av meg. Mer glad i dyr enn mennesker 

Skrevet

Regner med du vet at astrologi er ren overtro?

Anonymkode: 9cd10...e86

• Liker 3
Skrevet

En kvinnelig vannmann. Føler at kanskje halvparten stemmer. Er selvstendig, men skal sies at vannmenn har det best som singel. Føler det er motsatt for meg. Veldig selvstendig og kreativ men liker å ha mennesker rundt meg. Bor derfor alltid enten med kjæreste eller i kollektiv imens jeg sysler med mitt. Er verken introvert eller ekstrovert. Ikke den mest høylytte i en vennekrekts, men føler at folk ofte vil ha meg med på ting. 

Anonymkode: a6aa6...bdc

Skrevet

Er kvinnelig vannmann, er veldig utadvendt og elsker oppmerksomhet, fest og sosiale medier.

Elsker å være i forhold.

Er ikke sjalu

Anonymkode: fb5d7...800

AnonymBruker
Skrevet

Typisk vannmann er å være uavhengig, gå egne veier, gå mot strømmen. 
Er evig trofast og ikke sjalu. 

Anonymkode: 04892...c45

• Nyttig 1
  • 3 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.12.2023 den 9.42):

Når jeg leser at du, TS er vannmann, så ønsker jeg å ta avstand fra stjernetegnet mitt. Tror ikke vi har noe til felles gitt.

Anonymkode: 71337...db5

What? 😳🤯🙈 Det eneste du vet om meg er at jeg hittil i livet ikke har brydd meg om stjernetegn/interessert meg for det, men at jeg nå var nysgjerrig og lurte på hvordan folk er/om stjernetegn-greiene passer for de eller ikke? Er det at jeg var nysgjerrig på det et øyeblikk, og kun det, så utrolig forferdelig galt at du må ta avstand fra hele stjernetegnet ditt?!? Hæ!? 🙈🤯 Hvordan det? 

Forklar gjerne, den skjønte jeg ikke? 🙈

Mener du å være stygg/frekk liksom?

• Liker 1
Skrevet

Til resten:

Tusen takk for alle svarene!

Til deg som sier det er overtro:

Ja, det har vært mitt inntrykk også/det er jo derfor jeg ikke har brydd meg/vært interessert eller sånn tidligere heller, men var litt nysgjerrig på å høre fra andre vannmenn nettopp for å sjekke om det virket å bare være vrøvl eller om det f. eks. skulle være noen sammenhenger eller fellestrekk som tydelig gikk igjen hos alle. 

Har vel egentlig fått bekreftet at det hele fortsatt virker veldig tilfeldig/som gjetting/overtro eller hva man vil kalle det… Er ikke blitt overbevist altså. 😝

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Til resten:

Tusen takk for alle svarene!

Til deg som sier det er overtro:

Ja, det har vært mitt inntrykk også/det er jo derfor jeg ikke har brydd meg/vært interessert eller sånn tidligere heller, men var litt nysgjerrig på å høre fra andre vannmenn nettopp for å sjekke om det virket å bare være vrøvl eller om det f. eks. skulle være noen sammenhenger eller fellestrekk som tydelig gikk igjen hos alle. 

Har vel egentlig fått bekreftet at det hele fortsatt virker veldig tilfeldig/som gjetting/overtro eller hva man vil kalle det… Er ikke blitt overbevist altså. 😝

Jeg er pragmatisk av meg og tror absolutt ingenting på stjernetegn men for shit and giggles googlet jeg og det er spor on på ca halvparten og helt borte i natta motsatt på det andre men det å være snill, rolig, osv det er så diffuse greier at det minner mest om de som driver med alternativ medisin som skal stille diagnoser på folk som er så ullne i Diagnoseringen så det er litt som å kaste ut et trollgarn og til slutt har vi alle en skavank som kvakksvalveren traff på og litt er feelingen med astrologi/stjernetegn hvor man fisker med trollgarn så treffer man alltid på noe som er såpass generelt at det er som når en Shaman spør om du har hatt hodeverk? Hvem har ikke hodeverk iløpet av en periode?

Anonymkode: 4f95d...6ae

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg er pragmatisk av meg og tror absolutt ingenting på stjernetegn men for shit and giggles googlet jeg og det er spor on på ca halvparten og helt borte i natta motsatt på det andre men det å være snill, rolig, osv det er så diffuse greier at det minner mest om de som driver med alternativ medisin som skal stille diagnoser på folk som er så ullne i Diagnoseringen så det er litt som å kaste ut et trollgarn og til slutt har vi alle en skavank som kvakksvalveren traff på og litt er feelingen med astrologi/stjernetegn hvor man fisker med trollgarn så treffer man alltid på noe som er såpass generelt at det er som når en Shaman spør om du har hatt hodeverk? Hvem har ikke hodeverk iløpet av en periode?

Anonymkode: 4f95d...6ae

Haha, veldig enig i denne oppsummeringen egentlig! Du oppsummerte det bra! 😋

Skrevet

Jeg er kvinnelig tyr og har vært sammen med og/eller forelsket i flere Vannmenn av en eller annen grunn. Felles for alle er at de har vært emosjonelt utilgjengelige og vanskelige å forholde seg til i lengden. Absolutt ikke en god match for meg. Er ikke opptatt av stjernetegn generelt, men har faktisk begynt å sjekke opp i stjernetegnet etter nevnte historikk.

Ikke at jeg lar meg styre av det, men ser at det er et visst mønster jeg prøver å unngå

Anonymkode: 598e9...c15

Skrevet

Jeg er kvinne og vannmann. Vert i et forhold i over 20 år, og trives med det. Liker å gå mine egne veier, og er ikke sjalu. 
Ikke sjalu og har ikke behov for å være så sosial på fritiden. Trives i mitt eget selskap.

Anonymkode: 79485...0a9

Skrevet

Føler tråden her bare bekrefter akkurat hvor random det med stjernetegn er og det er ingenting som skulle tyde på at noen her var det samme stjernetegnet, hvis det nå hadde vært noe i at det å være samme stjernetegn skulle tilsi det. 😝

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...