AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #1 Skrevet 31. desember 2023 Syns ofte det blir så tomt, men samtidig litt deilig å få bort julepynten. Hva pynter du med, og hvilke farger bruker du? Anonymkode: 37320...288 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #2 Skrevet 31. desember 2023 Jeg pynter med samme som jeg alltid pynter med, også i jula: lys, tekstiler og blomster 😊 Angående farger er det fremdeles vinter. Da liker jeg å ha den lune stemningen inne, og det får jeg med varme naturfarger. Anonymkode: e19ec...605 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #3 Skrevet 31. desember 2023 Det lurer jeg også på! Om noen kan legge ut noen eksempler, lenker eller bilder, hadde det vært supert! Anonymkode: 58c9e...e91 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #4 Skrevet 31. desember 2023 Julepynt til september/oktober. Da er jeg lei. Pynter så lillejulaften. 😍 Anonymkode: 59445...823 1
Roci Skrevet 31. desember 2023 #5 Skrevet 31. desember 2023 Jeg elsker å pynte til jul, men synes også det er deilig å ta ned julepynten 🙂 Har uansett ikke mye pynt og stæsj framme, julepynten består av adventstjerner i vinduene, et par julestjerner (blomster), juleløpere på bordene, juletre og masse telys. Jeg erstatter adventstjernenr med de vanlige vinduslampene og fortsetter å brenne mye lys fram til påske eller deromkring🙂 Og tar meg alltid råd til en bukett friske blomster hvet helg🙂 1
Rødstrupa Skrevet 31. desember 2023 #6 Skrevet 31. desember 2023 Friske hvite blomster, hvite lys og pusse litt på lysestaker mm. så det blir blankt og fresht. Deilig at solen har snudd og vi går mot lysere tider.🤗♥️ 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #7 Skrevet 31. desember 2023 Jeg pynter ikke med noe spesielt når jeg tar vekk julepynten, annet enn de potteplantene og sånt som står her året rundt. Vi har ikke egen pynt til alle månedene i året, kun til spesielle anledninger, bursdager og så videre, det blir for mye styr for meg i hvert fall. Anonymkode: abbe6...663 1
skreppamedleppa Skrevet 31. desember 2023 #8 Skrevet 31. desember 2023 Jeg er en fargeglad maximalist 12 måneder i året. Når jeg nå tar julen vekk så pynter jeg med flamingo vasen min med friske tulipaner, jeg skifter om pynt i lysfat med lys i andre farger og litt slik, gjerne med innslag av hjort, granbar, kongler Eks på ting som jeg liker og tar frem nå i januar Men for all del det finnes jo mye inspirasjon på pinterest på vinterdekor som passer seg fint i januar (dette er bare eksempler, noen vil mene det er for mye jul noen vil mene det er stygt men det er nå bare for å komme med noen bildeeks) 4 6
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #9 Skrevet 31. desember 2023 skreppamedleppa skrev (2 minutter siden): Jeg er en fargeglad maximalist 12 måneder i året. Når jeg nå tar julen vekk så pynter jeg med flamingo vasen min med friske tulipaner, jeg skifter om pynt i lysfat med lys i andre farger og litt slik, gjerne med innslag av hjort, granbar, kongler Eks på ting som jeg liker og tar frem nå i januar Men for all del det finnes jo mye inspirasjon på pinterest på vinterdekor som passer seg fint i januar (dette er bare eksempler, noen vil mene det er for mye jul noen vil mene det er stygt men det er nå bare for å komme med noen bildeeks) Svigermor, er du her...? Anonymkode: e3805...63e 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #10 Skrevet 31. desember 2023 skreppamedleppa skrev (3 minutter siden): Jeg er en fargeglad maximalist 12 måneder i året. Når jeg nå tar julen vekk så pynter jeg med flamingo vasen min med friske tulipaner, jeg skifter om pynt i lysfat med lys i andre farger og litt slik, gjerne med innslag av hjort, granbar, kongler Eks på ting som jeg liker og tar frem nå i januar Men for all del det finnes jo mye inspirasjon på pinterest på vinterdekor som passer seg fint i januar (dette er bare eksempler, noen vil mene det er for mye jul noen vil mene det er stygt men det er nå bare for å komme med noen bildeeks) Kult! Deilig med farger og noe mer personlig enn møbelkatalog og interiørblader.. selv elsker jeg kjøpe hvite blomster når jrg hiver ut jula-lyst og luftig Anonymkode: c6ed1...21c 5
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #11 Skrevet 31. desember 2023 Lyslenker ute får henge. Julestjerner på bordet får stå til de visner. Ellers ganske minimalistisk. Ungenes kreasjoner blir satt frem igjen 😁 Anonymkode: 874f8...f2b
skreppamedleppa Skrevet 31. desember 2023 #12 Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Svigermor, er du her...? Anonymkode: e3805...63e 🤦♀️ Ja siden jeg har funnet alle bildene på Instagram og pinterest er det kun din svigermor som har det slik i hele verden, helt enestående denne svigermoren din. Ps, du står gjerne fritt til å dele bilder eller skrive hvordan du selv pynter i januar men skjønner at det er litt mer pysete og greit å kritisere andre istedenfor. AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Kult! Deilig med farger og noe mer personlig enn møbelkatalog og interiørblader.. selv elsker jeg kjøpe hvite blomster når jrg hiver ut jula-lyst og luftig Anonymkode: c6ed1...21c Ja må ha litt farger når januar er så mørk og tung som den tross alt er. 3 1 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #13 Skrevet 1. januar 2024 Pynter ikke, utover blomster/planter, gode pledd og fargerike krus. Liker ryddige og rene flater. Anonymkode: 06c3d...eab
Gjest Goldenretriever Skrevet 1. januar 2024 #14 Skrevet 1. januar 2024 Jeg beholder en del av det grønne som kommer opp om høsten (gardiner, puter). Januar er «grønn og hvit» for meg, med innslag av vårfarger som et frempek mot blomstring og påske. Pakker bort det rødrutete ullpleddet og henter frem igjen et med innslag av gult som jeg legger bort i julen. Messinglysestaker får stå, men men bytter til honninglys, eller fine farger jeg har fått i julegave. Juleduftlys pakkes bort til neste år, og andre farger og friskere lukter hentes frem. Ellers kjøper jeg én ting hvert år, og det er en bukett fargerike tulipaner som settes frem når juletreet og pynten er ferdig pakket bort. Unngår ellers å kjøpe for mye importerte snittblomster, men akkurat den buketten er blitt et lite ritual her. Ellers har jeg mye planter, så det, pledd og lys er egentlig nok pynt for meg i hverdagen.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #15 Skrevet 1. januar 2024 Det meste av min «julepynt» er egentlig naturfarger/hvitt/grått og tar jeg bare bort det lille røde og litt nisser har jeg pynt hele januar. Bytter til rosa i februar. Det blir til påske, så blått/hvitt frem til sommeren, da blir det hvitt/turkis frem til august hvor høstfarger kommer frem til Halloween, og så tilbake til høst før jul rundt 1. desember. Bytter gardiner 2-3 ganger pr år. Anonymkode: 4076c...584 1
Ardwinna Skrevet 3. januar 2024 #16 Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 31.12.2023 den 16.34): Svigermor, er du her...? Anonymkode: e3805...63e Isåfall en skikkelig kul svigermor med sans for farger! Jeg kjøper ofte en ny grønnplante til salongbordet (eier ikke grønne fingre, så planter er i stor grad forbruksvare) og gjerne også en bukett levende blomster til spisebordet. Og så må jeg fortsatt ha masse telys og kubbelys så mørketiden blir litt mer levelig. Har ganske nylig pusset opp stua, så nå er det ekstra gøy å dandere pyntegjenstander og planter rundt omkring. Fargemessig er jeg veldig glad i rødtoner, så jeg bytter vel egentlig fra julerød til rustrøde og/eller burgunderrøde toner som lyser litt opp i en ellers hvitmalt stue. Er ikke riktig så flink til å trø til med glade farger og artige pyntegjenstander som skreppamedleppa, men liker litt spesielle dingser og nips. Jeg er blant annet veldig glad i Frida-vasen/potten min, den gjør meg glad 2
Amossa Skrevet 3. januar 2024 #17 Skrevet 3. januar 2024 Selv om julepynten bare er ekstra i huset, kjenner jeg på den samme følelsen som deg, Ts. Det blir brått tommere når den pakkes bort. Men jeg vet at det bare er en overgang, og et vårtegn at alt det røde er borte. Jeg har såjord, potter og frø klare. Om få dager sår jeg Blodbeger, og så følger flere opp etter hvert. Da trenger jeg vinduskarmer og bordplass. 1
tanja_mar Skrevet 3. januar 2024 #18 Skrevet 3. januar 2024 Kjøpt noen puter på nille i litt fancy farger og bytter ut gardinene
Neket Skrevet 3. januar 2024 #19 Skrevet 3. januar 2024 @skreppamedleppa Jeg DIGGER flamingovasen 😍😍 Hilsen en annen glad maksimalist 🤪 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå