AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #1 Skrevet 31. desember 2023 Satte ut eddikfeller og ingenmatrester i hus. Men viste seg at det er panteflasker som drar dem inn😱 så de har rekke å formere seg som uvær før jeg fant det ut! Trenger desperat triks på å få dem bort fortest mulig! Panteflaskene ryker med engang butikkene har oppe igjen! Kan jeg ha oppe vinduene uten at rørene ryker? 0 grader tipper det går til 1-2 minus. Jeg holder på å gå på veggen😅 Anonymkode: 92e63...eea
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #2 Skrevet 31. desember 2023 Panteflasker/ølbokser skylles godt så har du ikke det problemet. Eddikfeller funker fint for meg. Trenger egentlig bare eddik og vann i et glass. Drit i såpe eller folie. De dauer uansett. Setter du opp feller bør de fleste være borte ila en dag/natt. Vask også overalt, benken, vasken, skap, spesielt søppelbøtta og området rundt. Hell kokende vann ned i røret i tilfelle de formerer seg der også. Anonymkode: 160d3...ae3
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #3 Skrevet 31. desember 2023 tetter igjen vinflasker med litt papir. Skyller bokser/flasker - Heller en klunk salmiak i vasken. Ja du kan åpne vinduer hvis det hjelper. Rørene er jo skjult regner jeg med så de tåler en stund med lav temp:) Anonymkode: c65ab...f6f
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #4 Skrevet 31. desember 2023 Kan du ikke ha de i en pose i boden? Å ha vinduer åpen på denne årstiden gjør jo bare strømregningen enda dyrere enn hva den allerede er… Anonymkode: f24d4...799
Daisy-love Skrevet 31. desember 2023 #5 Skrevet 31. desember 2023 Eplecidereddik med noen drÃ¥per oppvaskmiddel (f.eks Zalo) pleier Ã¥ ta susen.  Tomflasker uten kork mÃ¥ skylles godt, og fÃ¥s ut. Pass pÃ¥ matrester i sluken bÃ¥de i kummen og i oppvaskmaskinen, særlig om du skal være noe borte, og de ikke er i bruk. Lurt Ã¥ ikke ha noe fremme en periode, og vaske ekstremt godt.  Er skikkelig dritt Ã¥ fÃ¥ det i hus, men føler den blandingen over tar det. Ofte setter jeg ut smÃ¥ shotglass med det før jeg skal noe sted sÃ¥ om det skulle være noe sÃ¥ kommer jeg ikke hjem til invasjon av bananfluer.Â
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå