Gå til innhold

Gjør det meg rar at jeg synes kyssing er ekkelt? Og sex generelt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som voksen har aldri helt likt det med kyssing. Jeg har jo instinkter, men kyssing er bare ekkelt. 

Anonymkode: 5b1f5...990

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig

Anonymkode: e56f9...13f

Skrevet

Tja, kommer litt an på hva du legger i rar.

De fleste liker både sex og kyssing, så du er rar fordi du har uvanlige preferanser. Men å ikke like det sanme som andre er ikke nødvendigvis negativt.

Jeg synes folk som ikke liker fisk er rar. Mange synes jeg er rar for jeg liker ikke brus. Mange synes det er rart med voksne som ikke tar lappen, eller som ikke vil kjøpe bolig.

Jeg syntes sex var oppskrytt i alle år, frem til jeg møtte en som jeg klaffer helt med. Jeg syntes sex en gang i uka var mye, og skjønte ikke hvorfor folk giddet ta seg bryet med sex oftere. Nå etter jeg møtte typen, så skjønner jeg det veldig godt! Jeg måtte bli nesten 40 år før jeg fant gleden og nytelsen med sex.

Anonymkode: 10353...12a

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Basert på hva flertallet synes om kyssing og sex, så ja, i grunnen. "Rar" fordi du peker deg ut. Det betyr ikke at du er mindre verdt, men kan by på utfordringer om du ønsker deg kjæreste og familieliv, og derfor at du bør finne noen som har det som deg.

Anonymkode: d658c...35b

• Liker 2
Skrevet

Er det bare kyssing eller hele akten utenom penetrerende sex? Veldig viktig å opplyse fremtidige partnere om dette. For de fleste menn går det sikkert greit uten kyssing, men uten jevnlig sex må det opplyses tidlig.

Anonymkode: 326f7...e77

• Liker 1
Skrevet

Ja,enig.  Aldri likt kyssing/klining. 

Anonymkode: e044a...619

• Liker 1
Skrevet

Enig. Likte det kun en kort periode da jeg fikk kysse mannen i mitt liv da jeg var stormforelska i. Men også med ham var det bare i starten. Jeg var ukyssa frem til jeg var 20 år og frem til da ble jeg nesten kvalm av å se kyssing i tv serier og filmer (de gjør jeg fortsatt). Å se andre kysse gjør meg generelt uvel. Til og med i bryllup😆 Syns godt de kunne droppa den avslutningen på seremonien egentlig🙃  Og dem som bruker synlig tunge i tillegg!!🤢

Når dette er sagt er jeg i godt etablert samboerforhold selv og det går greit å kysse ham innmellom. Han liker det, så da svarer jeg ham🙂 Men kunne klart meg lenge med klemmer og omsorgsfulle klapp/stryking. Dt fyller meg mer med kjærlighet enn et kyss❤️

Anonymkode: c7d8f...3db

Skrevet

Kyssing er greit, men klining er bare pes. 

Anonymkode: 1cb40...e71

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...