Gå til innhold

Når er det seriøst ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snart 50 år. Vært gifti over 20 år. Nylig skilt. Har møtt en fantastisk mann på 1. Tinder date. Noe jeg trodde var umulig! Så helt uerfaren med dating. 
Vi har møtes 8 ganger nå. Gått noen turer, vært på kino og spist ute. Og tilbrakt 2 helger sammen. Nå føler jeg meg som 14 år. Men når er man kjærester? Er det en selvfølge at han ikke dater andre? Er det naturlig å ta praten? Eller bør jeg være tålmodig å bare se?  Vil ikke virke for på. Men jeg er kjempe forelska!!

Anonymkode: ebf9c...a77

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja du bør ta praten, ingen her kan vite hva han tenker.

Anonymkode: 9adb2...562

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Høres ut som korrekt tid å spørre han hvor dere står! Du må ta initiativet her 

Anonymkode: 0a0a2...73e

Skrevet

Det kan jo gå begge veier. Ser han etter et langvarig monogamt forhold, som det virker som du ser etter? 

Anonymkode: 1a9e3...dce

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Snart 50 år. Vært gifti over 20 år. Nylig skilt. Har møtt en fantastisk mann på 1. Tinder date. Noe jeg trodde var umulig! Så helt uerfaren med dating. 
Vi har møtes 8 ganger nå. Gått noen turer, vært på kino og spist ute. Og tilbrakt 2 helger sammen. Nå føler jeg meg som 14 år. Men når er man kjærester? Er det en selvfølge at han ikke dater andre? Er det naturlig å ta praten? Eller bør jeg være tålmodig å bare se?  Vil ikke virke for på. Men jeg er kjempe forelska!!

Anonymkode: ebf9c...a77

Hærlig! :D 

Ta praten, husk at nå er du voksen og da kommuniserer man åpent og ærlig. Masse lykke til :) 

Anonymkode: 90200...a0a

• Nyttig 1
Skrevet

Folk er forskjellige. Deler av den praten burde dere hatt allerede (og har kanskje hatt). Jeg er tydelig fra starten av at jeg ser etter noe langvarig og seriøst. Det betyr at så fort jeg føler at ting fungerer så pauser jeg Tinder ol. og fokuserer bare på dette. 

Med dette som utgangspunkt ville jeg vært mottakelig etter noen uker for en prat om hvor vi står. Vi er kanskje ikke helt der at vi kjenner hverandre godt nok, men en prat om vi fortsetter å jobbe videre med det eller om en av oss føler at dette ikke kommer noe lenger enn dette, kan være bra og skape trygghet (eller avslutte før det blir alt for tungt). 

Anonymkode: 626eb...4d8

Gjest WhisperingWind
Skrevet

Vi er i førtiårene og var klar fra start at vi var ekslusive. Uke to var vi offisielt kjærester på hans intiativ. 

AnonymBruker
Skrevet

Du bør uansett kunne ha samtalen om eksklusivitet. Kjæreste er kanskje litt tidlig, men om han har snakket med deg om framtiden og at han ser deg i framtiden sin så tenker jeg at dere er på god vei til å bli kjærester.

Anonymkode: 7fa1a...670

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du bør uansett kunne ha samtalen om eksklusivitet. Kjæreste er kanskje litt tidlig, men om han har snakket med deg om framtiden og at han ser deg i framtiden sin så tenker jeg at dere er på god vei til å bli kjærester.

Anonymkode: 7fa1a...670

Jeg og dater, og der ble eksklusivitet nevnt allerede på date nr to. 

Anonymkode: 0a747...f40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...