Gå til innhold

Menn: hvilken alder hadde dere mest draget?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og når begynte det å gå nedover? 

Anonymkode: 5921f...a1f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

46 nå, ikke fått draget foreløpig. Holder deg oppdatert. 

Anonymkode: a6b1f...c52

• Liker 4
  • Hjerte 7
  • Nyttig 6
Skrevet

Hvorfor skulle det gå nedover? Med mindre du mener når man nærmer seg 60.

Jeg har ikke blitt 40 engang, og jeg har tilsynelatende mer draget i 30-årene enn i 20-årene, men lever jo et litt annet liv enn tidligere også.

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Aldri hatt noe voldsomt med drag, men merker ikke den helt store forskjellen på 23 og 40.

Anonymkode: d0b54...22e

• Liker 1
Skrevet

20-30 sånn middels draget. 30-40 over middels. 40+ bra draget. Litt overrasket. Greit nok, holder kroppen i form og har lite rynker. Men har jo blitt middelaldrende. Hvorfor den ekstra oppmerksomheten? Og spesielt fra yngre damer i 20-årene. Jeg kunne jo vært faren deres. 

Anonymkode: 16c98...a54

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

20-30 sånn middels draget. 30-40 over middels. 40+ bra draget. Litt overrasket. Greit nok, holder kroppen i form og har lite rynker. Men har jo blitt middelaldrende. Hvorfor den ekstra oppmerksomheten? Og spesielt fra yngre damer i 20-årene. Jeg kunne jo vært faren deres. 

Hva jobber du med? Er du rik?

Anonymkode: 43254...0d9

• Nyttig 1
Skrevet

Mere draget nå enn i 20 årene, men det handler om at jeg er tryggere på meg selv, og møter damer med god selvtillit. Når jeg var mer sjenert og usikker rundt jenter, så ødelegger det det meste, spiller liten rolle hvordan man ser ut, om man er usikker med lav selvtillit, få damer er interresert da. Nå har jeg null problem med å finne en dame om jeg vil, og det er ikke fordi jeg er kjekkere enn før 

M39

Anonymkode: 1035e...741

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva jobber du med? Er du rik?

Anonymkode: 43254...0d9

Ikke rik. Om du mener ordentlig rik. 

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg er 53. Jeg merket mest pågang da jeg var rundt 45. Mer da enn i tenårene og 20-årene.

Kanskjee det er en del kvinner på jakt i den alderen og at de er mer selvsikre og frempå enn yngre damer.

Jeg tror at mine sterke sider blir mer satt pris på i voksen alder. Jeg er ikke kul. Jeg var en pappagutt i tenårene som gjorde lekser og ikke røyka hasj. I 40 årene får man kanskje mer uttelling for å ha ting på stell.

Anonymkode: 7c5a2...b60

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hadde kjæreste da jeg var 25/26 og fuckfriend da jeg var 32. Så må ha vært mellom disse årene.

Men med innadvendt personlighet og med sosial angst til en viss grad er det ikke annet å forvente. Man blir mer sær med årene i tillegg.

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg er 55, og har vel aldri opplevd mer pågang enn de siste par årene. Fra 28-51, var jeg i et forhold, og sjekket ikke akkurat draget. Men på disse årene var det ikke en eneste kvinne som viste interesse for meg.

Anonymkode: 70ac0...774

Skrevet

Har aldri hatt draget

Anonymkode: 07262...988

Skrevet

Strengt tatt aldri. Jomfru til jeg var nesten 30 (ikke en eneste date før det), og litt mer interesse mellom 32-35 enn tidligere som likevel ikke førte noen vei. 36 nå og det er helt dødt. Synd jeg er heterofil, for jeg har merkelig nok fått tilbud fra feil fil helt siden jeg var 18.

Anonymkode: f13b9...f09

• Liker 1
Skrevet

Tror det går greit enda. Merker at damer spesielt er mer på etterhvert som jeg blir eldre. Er homofil da, så skulle jo gjerne ikke vært det for å kunne dra nytte av det. M26.

Anonymkode: 529f8...1e1

• Liker 1
Skrevet

Er i begynnelsen av 40-årene og draget har bare økt, og jeg viser ikke engang at jeg har penger. 

Anonymkode: 6ed39...5a8

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Begynte for alvor å tiltrekke meg merkbart mer oppmerksomhet fra 40 års alder og frem til i dag (45). Kvinner som viser interesse varierer i alder, fra 28/29 til min egen alder.

Anonymkode: 42081...995

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

40+ bra draget. Litt overrasket. Greit nok, holder kroppen i form og har lite rynker. Men har jo blitt middelaldrende. Hvorfor den ekstra oppmerksomheten? Og spesielt fra yngre damer i 20-årene. Jeg kunne jo vært faren deres. 

Kjenner meg igjen😊

Jeg spurte hun ene som viste interesse på en veldig direkte måte hva som gjorde at hun, i en alder av 29 fant meg attraktiv.

Det hun sa var at jeg utstråler selvsikkerhet og modenhet uten å være arrogant, at jeg er «klok/oppegående», var interessant fordi jeg har en kompleks personlighet, og ikke minst at jeg har mye humor og får henne til å le uanstrengt. I tillegg til at jeg «bare var sexy»💁🏼‍♂️

Anonymkode: 42081...995

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hadde aldri draget før jeg fikk status så det har vel bare gått oppover. M34 

Anonymkode: 6457d...562

• Nyttig 2
Skrevet

25 - 35, og da spesielt fra damer40+.  Utstråler visst maskulinitet og en viss "råskap", tenner visse kvinnetyper.  Lå med mor til en kompis som var 28 år eldre.

Anonymkode: c55dd...d25

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

25-30. begynte virkelig å gå nedover fra ca 36

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...