AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #1 Skrevet 30. desember 2023 Symptomene er alltid de samme hos meg, sterke smerter rett under ribbeina. Noen ganger blir jeg kvalm og kster opp. Det ble jeg heldigvis ikke denne gangen. Noen som har gode råd? Har prøvd både paracet og ibux, men det hjelper ikke. Det er kanskje bare å vente til det gir seg som vanlig. Skikkelig ergerlig kilde til uhellet denne gangen. Må ha kommet fra brente mandler kjøpt på marked. Jeg spurte om de var glutenfrie da jeg kjøpte dem, og finner ikke oppskrifter hvor det brukes hvetemel eller annet med gluten i. Mulig det var forurensning. Skikkelig kjedelig dagen før nyttårsaften. Anonymkode: 7cc5e...df3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #2 Skrevet 30. desember 2023 Drikk en del. Men hos meg er det bare, dessverre, å vente til det går over. Jeg blir «koma-syk» i tre-fire dager. Kroppen slår seg helt av og vil ikke annet enn å sove, i tillegg til magesmerter. Anonymkode: 8db84...82a 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #3 Skrevet 30. desember 2023 Takk for svar! Ja, jeg vet egentlig at det bare er å vente de dagene det tar før det går over. Blir bare så oppgitt og håpet at noen hadde noen triks… Anonymkode: 7cc5e...df3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #4 Skrevet 30. desember 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Takk for svar! Ja, jeg vet egentlig at det bare er å vente de dagene det tar før det går over. Blir bare så oppgitt og håpet at noen hadde noen triks… Anonymkode: 7cc5e...df3 Jeg leste en gang medisinsk kull- at det kan binde det som ikke er tatt opp. Men jeg aner ikke om det fungerer. Anonymkode: 8db84...82a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå