Gå til innhold

Mann på 37 med 23 åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaring? 

Anonymkode: d57e4...c4b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørsmål: Hvorfor?

Anonymkode: b031c...be1

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Noen med erfaring? 

Ja

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Noen med erfaring? 

Hun kommer til å bli eldre, modnes, og finne seg en mann på egen alder. Hun kommer til å innse at hun ikke trenger å bruke mange gode år på å være sykepleier for å en sliten og gubbete mann, men at hun kan bygge noe med en som hun kan bli gammel med. 🙂 

Anonymkode: 0bb76...5f6

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hun kommer til å bli eldre, modnes, og finne seg en mann på egen alder. Hun kommer til å innse at hun ikke trenger å bruke mange gode år på å være sykepleier for å en sliten og gubbete mann, men at hun kan bygge noe med en som hun kan bli gammel med. 🙂 

Men jeg trodde kvinner selv i den alderen VAR modne? Er de plutselig ikke det nå da? For alle vil jo ha "modne menn" også fra den alderen. Og det er i følge mange kvinner "ingen menn" i den alderen.

Anonymkode: 1ffac...3a8

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Men jeg trodde kvinner selv i den alderen VAR modne? Er de plutselig ikke det nå da? For alle vil jo ha "modne menn" også fra den alderen. Og det er i følge mange kvinner "ingen menn" i den alderen.

Nei. De fleste mennesker i starten av 20-årene er ikke modne. De har nettopp startet på livet, er i gang med studier, man oppdager hvem man er og hva man vil. Det er naivt å tro at en i starten av 20-årene vil bli sammen med i en slutten av 30-årene. Forfallet på han har begynt for lengst, han er gubbete og sliten, rynkete og har mistet glansen. Han har ingenting å tilby en ung, vakker og jente i sin beste alder 🙂 Han har knapt noe å tilby kvinner på sin egen alder. Kanskje det blir en morsom flørt, men ikke noe mer enn det. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ikke sammenlignet med noen som er godt ut i 30 årene? Du forventer vel ikke det? 37 er snart 40 år jo. 

Anonymkode: 36d2e...5cf

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei. De fleste mennesker i starten av 20-årene er ikke modne. De har nettopp startet på livet, er i gang med studier, man oppdager hvem man er og hva man vil. Det er naivt å tro at en i starten av 20-årene vil bli sammen med i en slutten av 30-årene. Forfallet på han har begynt for lengst, han er gubbete og sliten, rynkete og har mistet glansen. Han har ingenting å tilby en ung, vakker og jente i sin beste alder 🙂 Han har knapt noe å tilby kvinner på sin egen alder. Kanskje det blir en morsom flørt, men ikke noe mer enn det. 

Det skal du ikke si. Jeg syntes menn på 40+ er kjekkere enn noen 30-åring!

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Natterravn said:

Det skal du ikke si. Jeg syntes menn på 40+ er kjekkere enn noen 30-åring!

Det finnes veldig få attraktive menn på 40 + og spesielt for en kvinne på 23 år. Bare spør deg selv. Hva kan en mann på 37 år tilby en kvinne på 23 år? 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Da jeg var 37, var jeg sammen med en mann på 52. Ja, jeg falt for han, men det gikk over ila 4 måneders tid, jeg kjente en del på aldersforskjellen. I dag er jeg veldig glad for at det ble slutt. Være midt i 40-årene og samen med en på 60, det kjennes feil. Har nå en samboer som er 5 år eldre enn meg - og det er maksgrensen

Anonymkode: ceff3...8a1

• Liker 6
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke alle menn går i blazere med albuelapper, drikker mikrobryggeriøl og hører på LPer i den alderen da. :)

og for TS er i følge regelen 37 / 2 + 7 = 25.5  Så ikke langt unna. Menn i denne alderen har masse å tilby, mens menn på deres egen alder ikke har så mye å tilby annet enn mulatto perm 

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke sammenlignet med noen som er godt ut i 30 årene? Du forventer vel ikke det? 37 er snart 40 år jo. 

Ikke ifølge forumet her. Her er mange menn drittunger langt uti 50-årene visst :)

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det finnes veldig få attraktive menn på 40 + og spesielt for en kvinne på 23 år. Bare spør deg selv. Hva kan en mann på 37 år tilby en kvinne på 23 år? 

Det er jeg ikke enig i. Menn som personer og ikke mannekenger med et visst utseende er mer reflekterte, modne og kjære enn unge menn.

• Liker 1
Skrevet

"Menn" på 37 er fortsatt barnslige , kvinner på 23 er gjerne like modne om ikke mer, så ser ingen problem. Det er når menn blir 45+ at de vokser opp.

Anonymkode: 584fc...c30

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke alle menn går i blazere med albuelapper, drikker mikrobryggeriøl og hører på LPer i den alderen da. :)

og for TS er i følge regelen 37 / 2 + 7 = 25.5  Så ikke langt unna. Menn i denne alderen har masse å tilby, mens menn på deres egen alder ikke har så mye å tilby annet enn mulatto perm 

Ikke ifølge forumet her. Her er mange menn drittunger langt uti 50-årene visst :)

Nei. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, men det fratar ikke unge kvinner å være på sitt nivå av modenhet/i dette tilfelle umodenhet. 

50 åringer har levd lengre og burde vite bedre, er de drittunger er det iforhold til en annen forventning også. Kroppen eldres selv om sinnet forblir dumt, noen kvinner liker eldre menn, men vi liker da unghet mange av oss også. 37 er ikke 50 år da, men det er mer enn 23. Men antar det er en 23 åring som er genuint interisert i dette tilfelle, ellers har det sikkert ikke vært et spørsmål. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

"Menn" på 37 er fortsatt barnslige , kvinner på 23 er gjerne like modne om ikke mer, så ser ingen problem. Det er når menn blir 45+ at de vokser opp.

Du forventer sinnsykt lite av menn, skuffende lesning. Om det er sannt gjør det menn lite vært det, men det er ikke sannt, så går heldigvis bra. 

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, Natterravn said:

Det er jeg ikke enig i. Menn som personer og ikke mannekenger med et visst utseende er mer reflekterte, modne og kjære enn unge menn.

Ikke det jeg spurte om. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er når menn blir 45 +, altså over halvveis i livene sine, at de begynner å bli rynkete, litt tynne i håret og begynner med lesebriller. Det er livets gang det, ikke noe å skamme seg over 😉 Min mann er 47 og den fineste jeg vet, men jeg er veldig takknemlig for at vi er nokså like i alder. Jeg syns oppriktig synd på de med partnere som er 10-15 år eldre.

Anonymkode: bf88c...c40

• Liker 6
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei. 

Så trist at du bare har møtt slasker da :)

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, men det fratar ikke unge kvinner å være på sitt nivå av modenhet/i dette tilfelle umodenhet. 

50 åringer har levd lengre og burde vite bedre, er de drittunger er det iforhold til en annen forventning også. Kroppen eldres selv om sinnet forblir dumt, noen kvinner liker eldre menn, men vi liker da unghet mange av oss også. 37 er ikke 50 år da, men det er mer enn 23. Men antar det er en 23 åring som er genuint interisert i dette tilfelle, ellers har det sikkert ikke vært et spørsmål. 

Hun er myndig og kan vel bestemme selv. Hun er fritt til å ombestemme seg og dumpe han og vettu. Kvinner har agency og er modne helt til de treffer noen andre damer ikke liker . :)

• Liker 1
Skrevet

Man kan jo ikke leve 30 år frem i tid. Det kan skje ting med han og det kan skje ting med henne. Sånt vet man ikke. Det kan gå helt fint. Det er vel ikke helt 30 år frem jeg tenker er et problem, men tenker heller nå. Samtidig er jo ikke alle 23 åringer opptatt av byen og henge med venner og leve livet som ung. Er hun litt "satt" og ikke er i studier og dere møtes på et mentalt plan blir det sikkert veldig bra. 

Anonymkode: 0d9b3...4f1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...