AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #1 Skrevet 30. desember 2023 Kanskje dumt spørsmål, men jeg har en type som jeg får følelsen av at holder meg hemmelig. Han legger stadig ut storyer men aldri noe med spor av meg/oss på. Jeg har aldri vært spesielt opptatt av sosiale medier, men kjenner jeg får en dårlig følelse når han fremstår som singel utad? Det hjelper ikke på at han har en god del kvinnelige følgere, og at det er en del tidligere flammer og flørter blant disse Anonymkode: 6606e...726
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #2 Skrevet 30. desember 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Kanskje dumt spørsmål, men jeg har en type som jeg får følelsen av at holder meg hemmelig. Han legger stadig ut storyer men aldri noe med spor av meg/oss på. Jeg har aldri vært spesielt opptatt av sosiale medier, men kjenner jeg får en dårlig følelse når han fremstår som singel utad? Det hjelper ikke på at han har en god del kvinnelige følgere, og at det er en del tidligere flammer og flørter blant disse Anonymkode: 6606e...726 Jeg har det på nesten samme måte. Min samboer pleier ikke å legge ut noe særlig om meg. Han har gjort det før. Men det er lenge siden. Vet ikke hvorfor det er slik. Anonymkode: a807c...210
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #3 Skrevet 30. desember 2023 De fleste damer på instagram holder på sånn også. Må grave dypt for å finne noe som refererer til kjæresten de eventuelt har. Instagram er en ego-plattform der man kun har om seg og det man opplever. Facebook er mer for familiebilder og sånt. Anonymkode: c47d7...bf8 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 31. desember 2023 #4 Skrevet 31. desember 2023 Selv da jet var gift la jeg lite ut med ex. Min SoMe er lite personlig da. Legger mest ut om meg og mine interesser. Har kjæreste nå, men vi er ikke «offentlig» på SoMe.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #5 Skrevet 31. desember 2023 WhisperingWind skrev (15 minutter siden): Selv da jet var gift la jeg lite ut med ex. Min SoMe er lite personlig da. Legger mest ut om meg og mine interesser. Har kjæreste nå, men vi er ikke «offentlig» på SoMe. Når dere ikke er "offentlig" på SoMe, betyr det at dere ikke er synlige på hverandres profil i det hele tatt. Eller legger dere igjen spor f.eks i kommentarfeltet, slik at folk flest allikevel skjønner at det er noe imellom dere? Anonymkode: 53613...136
Gjest WhisperingWind Skrevet 31. desember 2023 #6 Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Når dere ikke er "offentlig" på SoMe, betyr det at dere ikke er synlige på hverandres profil i det hele tatt. Eller legger dere igjen spor f.eks i kommentarfeltet, slik at folk flest allikevel skjønner at det er noe imellom dere? Anonymkode: 53613...136 Han er lite aktiv og heller ikke personlig så ikke så mye å like🤭 Vi er venner på FB. Han har likt et par av mine innlegg og kommentert er par ganger, men ingen vil skjønne at han er kjæresten min😅
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #7 Skrevet 31. desember 2023 Har aldri delt noe som helst sånn i noen av mine forhold. Nå bruker jeg mest bare grupper og Messenger da, og legger aldri ut bilder fra fester eller ferier eller noe sånt. Deler jeg noe er det stort noe angående interesse og hobby, ikke sosialt. Anonymkode: 51369...3d9
Andro Skrevet 31. desember 2023 #8 Skrevet 31. desember 2023 Hvordan takler han at du tagger ham i dine innlegg?
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #9 Skrevet 31. desember 2023 Vi har vært sammen i 12 år, legger sjelden ut noe om hverandre vi. Må man det? Han legger aldri ut noe som helst, jeg legger mest ut bikkja😂 Men om han legger ut andre og ikke deg, eller om han skjuler deg så skjønner jeg du reagerer.. Anonymkode: aa591...f66 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #10 Skrevet 1. januar 2024 Det er jo forskjell på etablerte forhold/ekteskap etc. Og et nytt forhold. Nå, hadde ikke min eks SoME, men jeg ble introdusert til alle innen veldig korttid. Reiste til foreldrene hans og var der i 3 uker første sommeren sammen etc. Det har veldig tydelig, hvor vi var og hvor vi var på vei. Men, kjenner igjen problemstillingen, og ja det er såklart et tegn på at han ikke er helt "inn" enda. Menn, vil veldig gjerne "markere" seg når de virkelig ønsker! (Og de gjør det temmelig kjapt!) Anonymkode: a8c29...94e 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #11 Skrevet 1. januar 2024 Har vært sammen med mannen i 15 år, og svaret er aldri. Hadde vi blitt sammen nå, hadde det også vært aldri. Vi er ikke særlig glad i å dele på SoMe. Er ikke i noe forhold heller på FB. Anonymkode: 7ec71...600 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #12 Skrevet 1. januar 2024 Uff .. denne traff meg for jeg hadde det på samme måten. Han la ut på Facebook og Insta fra turer vi var på sammen, masse bilder og tekst .. aldri hint av at jeg var med.. og masse stories på Snap .. jeg prøvde å tagge han selv og det ble ikke godtatt .. han påstod han ikke visste hvordan .. jeg sa ifra om at jeg ikke gadd å være en hemmelig kjæreste .. og spurte flere ganger hvorfor han ikke godtok tagging .. siste gangen jeg tok det opp lå vi en morgen i sengen og jeg bad han vise meg innstillingene på Face siden jeg aldri kunne adde han på noe .. da spurte han om vi kunne ta det senere .. jeg så bare på han og reiste meg og gikk .. da fikk jeg plutselig lov likevel .. og der var det sperre på for tagging som var rart siden venninner før meg hadde tagget han flere ganger .. jeg sa at det ikke var godt nok, at jeg ble såret, at jeg følte han skjulte meg.. at jeg var i påvente på noe bedre .. var veldig tydelig., nå tagger han meg og jeg han og han skriver åpenlyst at han elsker meg og at vi skal gifte oss osv osv.. men det tok tid å komme dit .. hvis han hadde fortsatt å holde meg utenfor Some når han delte så mye av livet sitt hadde jeg gått videre .. man holder ikke kjæresten sin skult Anonymkode: 7aed0...fb8 1 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #13 Skrevet 3. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 30.12.2023 den 23.49): Kanskje dumt spørsmål, men jeg har en type som jeg får følelsen av at holder meg hemmelig. Han legger stadig ut storyer men aldri noe med spor av meg/oss på. Jeg har aldri vært spesielt opptatt av sosiale medier, men kjenner jeg får en dårlig følelse når han fremstår som singel utad? Det hjelper ikke på at han har en god del kvinnelige følgere, og at det er en del tidligere flammer og flørter blant disse Anonymkode: 6606e...726 Jepp, han er ikke seriøs med deg, og holder sine muligheter åpne. Drit i han. Anonymkode: 326d8...69f
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2024 #14 Skrevet 3. januar 2024 Legger aldri ut noe fra familielivet. Anonymkode: 01a46...29f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå