AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #1 Skrevet 30. desember 2023 Jeg dreit i en plastpose en gang på en do på et kjøpesenter og la den igjen der. Doen var tett så jeg puttet det jeg hadde handlet i den posen jeg dreit i i en annen pose. Anonymkode: e455b...567
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #2 Skrevet 30. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg dreit i en plastpose en gang på en do på et kjøpesenter og la den igjen der. Doen var tett så jeg puttet det jeg hadde handlet i den posen jeg dreit i i en annen pose. Anonymkode: e455b...567 Ok. Anonymkode: 8b133...a2c
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #3 Skrevet 30. desember 2023 Ikke meg som trodde du snakket i overført betydning. Anonymkode: 87971...e75 5 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #4 Skrevet 30. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ikke meg som trodde du snakket i overført betydning. Anonymkode: 87971...e75 Tenkte ikke over det, men det var bokstavelig talt 😜 Anonymkode: e455b...567
tussi84 Skrevet 30. desember 2023 #5 Skrevet 30. desember 2023 Ja buksa.. På vei hjem fra et sted, akutt diaré som bare kom. Heldigvis nesten hjemme da, og var alene men ganske så flaut
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #6 Skrevet 30. desember 2023 Dreit i matboksen til mattelæreren på videregående. Han fortjente det. Anonymkode: 6aefb...a6e 1
Topsi Skrevet 31. desember 2023 #8 Skrevet 31. desember 2023 (endret) tussi84 skrev (15 timer siden): Ja buksa.. På vei hjem fra et sted, akutt diaré som bare kom. Heldigvis nesten hjemme da, og var alene men ganske så flaut Haha, jeg gjorde også det, en gang pga ibs og en gang pga omgangssyke, min venn er imodium Endret 31. desember 2023 av Topsi
Hareena Skrevet 31. desember 2023 #9 Skrevet 31. desember 2023 Jeg fikk akutt diaré og måtte sette meg ned mellom to biler midt i en by i Sør-Amerika. Jeg hadde en avis i hånden som jeg danderte oppå pyramiden, så meg verken til venstre eller høyre og skyndet meg hjem. 🫣 Må du, så må du…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #10 Skrevet 31. desember 2023 Du er ikke alene. Når nr to plutselig trenger seg på så kan komiske situasjoner oppstå. Selv opplevde jeg akutt nr 2 en gang jeg lå å solte meg på et solstudio. Siden solstudioet ikke hadde wc var gode råd dyre. Mitt første blikk havnet på en papirdunk (for å kaste tørkepapir i) som var hengt opp på veggen. Tok ut plastposen fra dunken og gjorde fra meg i den, tørket meg bak, og satte den på plass i dunken igjen. I ettertid har jeg hatt dårlig samvittighet. Hvorfor jeg ikke bare tok med meg posen og kastet den i et mer egnet sted. Jeg håper de som rengjorde der kan tilgi meg.. Anonymkode: 9cd4b...3c4
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #11 Skrevet 31. desember 2023 Jeg fikk plutselig diare når jeg gikk en tur, og det kom nok en del i buksen før jeg rakk å sette meg ned ett sted. Men en god del havnet ved en buss-holdeplass også. Heldigvis ingen biler eller noe som kjørte forbi akkurat da... Anonymkode: c40f9...1d1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #12 Skrevet 31. desember 2023 Jeg dreit bak skuret på busstoppen da jeg gikk på barneskolen. Måtte akutt på do og kunne ikke vente til jeg kom på skolen, så jeg huka meg ned bak busskuret og dreit. Måtte tørke meg med blader etterpå. Var livredd for at noen skulle kjenne bæsjelukt av meg resten av dagen. Hadde heldigvis halv dag, så jeg kunne dra hjem etter noen få timer og vaske meg og skifte truse. Sånn sett en stor fordel å bo utpå landet med lite trafikk Anonymkode: 3ae06...bc8
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #13 Skrevet 31. desember 2023 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Du er ikke alene. Når nr to plutselig trenger seg på så kan komiske situasjoner oppstå. Selv opplevde jeg akutt nr 2 en gang jeg lå å solte meg på et solstudio. Siden solstudioet ikke hadde wc var gode råd dyre. Mitt første blikk havnet på en papirdunk (for å kaste tørkepapir i) som var hengt opp på veggen. Tok ut plastposen fra dunken og gjorde fra meg i den, tørket meg bak, og satte den på plass i dunken igjen. I ettertid har jeg hatt dårlig samvittighet. Hvorfor jeg ikke bare tok med meg posen og kastet den i et mer egnet sted. Jeg håper de som rengjorde der kan tilgi meg.. Anonymkode: 9cd4b...3c4 De var nok glad til at du ikke dreit i solariumet og lot det ligge igjen etter deg. Det finnes de som gjør det, og da er en lukket søppelpose med bæsj tusen ganger bedre. Anonymkode: 3ae06...bc8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå