AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #2 Skrevet 30. desember 2023 Det variere veldig, alt etter hva som funker på de. Men med hun jeg er med nå, så bruker jeg ganske hardt press med flat tunge, varier så klart, men det som får hun helt gal er når jeg bruker godt med press med tungen Anonymkode: b7f50...bd2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #3 Skrevet 30. desember 2023 Jeg elsker når begge leppene blir sugd altså synes slikking kan være litt ubehagelig, bruk slapp tunge , sakte myke bevegelser, slikk mellom lårene ikke direkte er ogsa digg Anonymkode: 54562...d49
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #4 Skrevet 30. desember 2023 Og kvinner - hvordan ønsker dere at han skal gjøre det? TS Anonymkode: ceb4e...3ba
Mann1977 Skrevet 31. desember 2023 #5 Skrevet 31. desember 2023 Varier til du finner ut hva hun liker, se på henne føl henne og hør på henne. Ingen fasitsvar her. Slikke og suge forsiktig på klitoris er en klassisk suksess.... Fordel å ikke ha skjegg da det lett kan stikke......
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #6 Skrevet 31. desember 2023 Jeg varierer. Typisk er noe sånt. Trinn 1. Teasing. Kysse litt rundt om kring på lårene. Puste gjennom trusa hennes hvis den er på. Trinn 2. Bruke flat bred tunge. Veksle m mellom musa og brystene. Klemme på rumpeballene. Trinn 3. Mer konsentrert på klitten og holde rytmen. Kanskje kombinert en finger i vagina og eller en hånd på et bryst. Anonymkode: 788a8...95d 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #7 Skrevet 31. desember 2023 Det er noen ting som fungerer bra på min samboer: - Bruke tid på å tease henne. Masse kyssing og klining. Kyss på hals, nakke, nipler, nedover magen. - Jobbe seg målrettet nedover kroppen, for å "hoppe tilbake et hakk" og gå ned igjen. Alt for å bygge opp en forventing. - Ofte er hun bundet fast i sengen med blindfold og truse på før jeg begynner. - Når jeg kommer til truseområdet gir jeg gjerne noen kyss mot klitoris utenpå trusa, før den tas av. - Kysse på innsiden av lår, kjønnsleppene. - Slikke oppover mot klitoris, men gjerne ikke på den med en gang. Holde på en stund i områder rundt. - Så når vi nærmer oss det hun har ventet på åpner jeg munnen over klitoris og slikker oppover så tunga treffer den på undersiden. Først i et rolig tempo, med noen variasjoner rundt, så etter vært i et litt raskere tempo og litt mer berøring av klitoris. - Når jeg går inn for klimaks er det viktig at tempoet er jevnt, samt at hun vet at jeg vil holde på til hun kommer. Når hun ynker seg og roper "ikke stopp" er det gjerne et tegn på at vi er på rett vei. Anonymkode: d43f3...f91 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #8 Skrevet 31. desember 2023 Være tålmodig og lytte til signalene hennes er vel det kjedelige og beste svaret. Ikke «dur på» rett på klitoris, men bygg opp spenning og forventninger. Noen liker det relativt kjapt «rett på sak», og det finnes anledninger for det og, men de fleste setter pris på en viss oppbygging. Om vi har tid, bruker jeg mye tid på å kysse på hele kroppen først. Bruker tid på nakkegrop, bak øret, øremuslingen og øreflippen, god tid på bryster og brystvorter. Kanskje en tur opp igjen til nakken, ny runde på bryster. Suge forsiktig på brystvortene imens jeg bruker tungespissen til å lage sirkler og etterhvert massere brystvorten. Går så over til å bruke mer flat tunge på brystvorten. Mye fuktighet og ikke «full fart», men ganske bestemt tungemassering (en tidligere partner klarte faktisk å oppnå orgasme bare ved en 10 min puppekos!) Kysse nedover magen, et kyss eller to på vulva, nedover lår, bak knærne, oppover innsiden av lårene. Begynner med ytre kjønnslepper. Slikker sakte over dem med vår tunge. Rolig opp og ned. Suger på dem etter hvert. Lar tungen gli opp og ned langs innsiden av kjønnsleppene med ganske bløt tunge. Tar meg god tid. Går etter hvert over til å bruke mer fast og flat tunge, først lavt nede under skjedeåpningen, rolige drag opp og ned over skjedeåpningen og opp mot klitoris (men ikke på klirotis/klitorishetten), og med mot perineum. Om partner setter pris på det, så tar jeg lange drag som inkluderer perineum og også evt anus, og helt opp mot klitoris. Litt rundt anus med halvhard tunge, og opp til klitoris. Lar etter hvert de lange dragene også dra over klitoris. Holder på slik en stund, flat tunge, etter hvert litt mer hard tunge/delen av tunga litt bak tungespissen. Fokuserer etter hvert mer og mer på klitorishette/klitoris. Introduserer ofte noen fingre innvendig her, typiske «kom hit»/G-punkt stimulerings-bevegelser. Pluss en finger analt om det er stemning for det. Bruker så mer tungespiss. Flat men hard tunge. Prøver å lytte etter signalene, noen liker best stimuli «rett på», imens andre liker mer i overkant av klirotis/på klirotishetta. Varierer trykk/intensitet noe, men lander etter hvert område og trykk og lar det stå til til hun kommer. Er det en som klarer flere orgsmer på rappen, så prøver vi kanskje på det, evt tar jeg noen rolige lange drar før jeg fokuserer mer på klitoris og bygger opp igjen. Lar henne gjerne sette ser over ansiktet mitt etter hvert, så får hun styrt intensiteten litt selv, samtidig som jeg får gode «arbeidsforhold». Anonymkode: 0d22f...6bc 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #9 Skrevet 1. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 31.12.2023 den 0.06): Og kvinner - hvordan ønsker dere at han skal gjøre det? TS Anonymkode: ceb4e...3ba Ikke bit, pass på skjeggstubber og husk på at det er omtrent 20000 nerveceller i klitoris (8000 i penishode), så dette er ikke et område å være brutal med. Jeg liker at hele underlivet slikkes med bred tunge. Altfor mye direkte på klitoris blir ubehagelig for min del. Ofte bedre at menn slikker ved siden av istedenfor selve tuppen på klitoris, men det er egentlig fordi de fleste menn er for harde i bevegelser. Og så girer de enda mer opp av at jeg rykker til av at det blir for voldsomt, selv om preferanser er uttalt mange ganger. En myk lekende tunge direkte på klitoris er himmelen, men det har jeg bare opplevd med kvinner. Menn blir for ivrige. Anonymkode: fef0b...d0e 1 1
Geojak Skrevet 1. januar 2024 #10 Skrevet 1. januar 2024 1. Jeg passer på å være nybarbert, og alltid ha korte negler så ikke det lager noe ubehag. 2. jeg «lytter» til henne og følger med på hva som gir henne nytelse, også fortsetter jeg med det som gir god respons. 😛🥰 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #11 Skrevet 1. januar 2024 Det kommer jo helt an på hvem jeg slikker. Det finnes jo ingen universal metode som garantert fungerer. Når det er sant tenker jeg aldri på at jeg har en spesiell teknikk som jeg har tenkt ut. Det kommer mer naturlig. Jeg vet jo hva hun liker. Nå for tiden er jeg i et fantastisk forhold med en jente som liker å bli slikka rolig og lenge, litt sånn sensuelt og oppmerksomt. Jeg merker at hun liker at jeg legger pekefingeren min på rompehullet hennes mens jeg slikker henne, så gjør ofte det etter en liten stund. Slikker like ved klitten, så den får litt indirekte oppmerksomhet. Hvert 2.-3. minutt går jeg ned for å slikke saften og tilbake igjen til (ved) klitten. Rolige bevegelser, medium trykk. Med den ene hånden stryker jeg henne på magen og puppene. Iblant bruker jeg litt tid på at hun skal ligge komfortabelt og være varm nok før jeg begynner. Hun holder meg gjerne lett på hodet. Når hun kommer fortsetter jeg bare med nøyaktig det jeg holder på med, til jeg merker at hun trekker seg litt tilbake, så slikker jeg opp den litt syrlige musejuicen som kom med orgasmen og slikker forsiktig rundt i hele vulva og medmor rompa. Så legger jeg henne inntil meg og stryker henne på ryggen mens vi snakker litt. Syns dete er en fin/koselig rutine som vi begge liker godt I blant varierer vi litt med slikking bakfra eller litt lett rimming (meg på henne) hvis vi er fulle eller ekstra kåte. Iblant blir det knulling eller sug til meg etterpå, men det trenger ikke være regelen. Anonymkode: ab6e2...ada
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå