AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #21 Del Skrevet 31. desember 2023 Første kjæresten er jeg fortsatt venn med og heier på at skal være lykkelig i sitt liv. Eks nr 2 ville glatt lagt hodet mitt på stammen for hugg. Mens eks nr 3... har jeg på en arms avstand for en grunn. Eks er eks for en grunn og ønsker dem lykke i sitt liv men ikke med meg, jeg er ferdig. Anonymkode: 355de...449 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #22 Del Skrevet 31. desember 2023 Vi må samarbeide om barna, og der stopper det. Eksen er verdens mest elskverdige når barna og andre er i nærheten, men på tomannshånd vekkes kontrollbehovet og den evige trangen til å kritisere. Hun savner nok noen å klage på nå som hun er singel, men jeg stiller ikke opp der. Jeg opprettholder en isfront, og det har jeg tenkt å fortsette med. Anonymkode: 530c6...125 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #23 Del Skrevet 31. desember 2023 Kompis2 skrev (15 timer siden): Jeg var gift lenge og den mannen er dessverre død, men siden det har jeg jo hatt ett par tre forhold. Og jeg kan si, med hånden på hjertet at vi kunne ha tatt en kaffe på en kafè hvis det falt seg slik. Ikke at jeg oppsøker, eller ønsker. Det er ikke så mulig heller siden jeg har flyttet, men OM jeg tilfeldigvis møtte en av dem, så tror jeg vil kunne ha pratet som "normale folk". Har kun barn med avdøde, så det forenkler nok saken ang X'er, men dog, alle kan vel ikke være rævva? Vis meg noen solskinnshistorier nå på tampen av året. (ikke gidd å del dine dårlige opplevelser, det handler ikke om det nå) Jeg har null problemer med noen av mine ekser. Bare hyggelig når jeg møter på en av de😊. En av dem anser jeg som en god venn. Vi møtes rett som det er for en kaffe osv. hun har Etterhvert blitt kjent med samboerne min. Mine foreldre har vært skilt i nøyaktig 30 år. De er de beste av venner. De snakkes rett som det er. De feirer jul, bursdager og 17.mai sammen hvert år sammen med meg og sine barnebarn. De er godt gift på hver sin kant. Deres respektive har selv barn og barnebarn, og finner dette helt naturlig. Anonymkode: 25d51...2e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #24 Del Skrevet 1. januar 2024 Har bare en eks, og han er den jeg har to barn med. Uproblematisk å ta kaffe sammen. Ungene er store (19 og 23), så vi trenger ikke snakke sammen av praktiske årsaker i like stor grad som da barna enda bodde hjemme. Inviterte eksen på kveldsmat nå rett før jul, og det var hyggelig. Han taklet ikke så bra da jeg fikk ny partner etter skilsmissen for 13 år siden, men nå - etter at han selv har jobba seg gjennom to nye forhold - så er det helt grei stemning mellom min eks og min nye samboer. Det er fint, spesielt for ungene. Min eks er en grei fyr og er glad i ungene, selv om vi ikke egnet oss som partnere på livstid. Anonymkode: 3cccb...1f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2024 #25 Del Skrevet 1. januar 2024 Det er 22 år siden jeg hadde en eks, vi var sammen i 7 mnd. Vært sammen med mannen min i 21 år nå. Ungdomskjærester kjenner jeg ikke, men har jo sagt hei om jeg har møtt de. Anonymkode: e48ac...357 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå