Kompis2 Skrevet 30. desember 2023 #1 Del Skrevet 30. desember 2023 Jeg var gift lenge og den mannen er dessverre død, men siden det har jeg jo hatt ett par tre forhold. Og jeg kan si, med hånden på hjertet at vi kunne ha tatt en kaffe på en kafè hvis det falt seg slik. Ikke at jeg oppsøker, eller ønsker. Det er ikke så mulig heller siden jeg har flyttet, men OM jeg tilfeldigvis møtte en av dem, så tror jeg vil kunne ha pratet som "normale folk". Har kun barn med avdøde, så det forenkler nok saken ang X'er, men dog, alle kan vel ikke være rævva? Vis meg noen solskinnshistorier nå på tampen av året. (ikke gidd å del dine dårlige opplevelser, det handler ikke om det nå) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #2 Del Skrevet 30. desember 2023 Jeg har to ekser jeg fremdeles er venn med. Bruddene var ikke stygge, det var ikke noe drama, så da funker det å ha kontakt. Men jeg har et par ekser til jeg aldri har lyst til å se igjen for å si det sånn 😆 Anonymkode: 4b0cf...9f2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #3 Del Skrevet 30. desember 2023 Ikke alle ekser, men noen. Spørs på hvem som slo opp og hvorfor. Anonymkode: 8f79a...436 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2023 #4 Del Skrevet 30. desember 2023 Ville ikke vært direkte dårlig stemning på kaffe, men hadde ikke prioritert det. Når det var jeg som ikke ville mer er det litt kleint å sitte å prate med en du vet hadde ønsket «hele pakken» sammen med deg. Tror han fremdeles er singel. Ett år siden det ble slutt. Ville også vært kleint med noen som dumpet meg. Men ikke dårlig stemning. Anonymkode: 6a900...921 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vintersolverv Skrevet 30. desember 2023 #5 Del Skrevet 30. desember 2023 Jeg har ikke noe problematisk forhold til dem, men om jeg ikke er interessert lenger og de er det, så går det jo ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilo Skrevet 31. desember 2023 #6 Del Skrevet 31. desember 2023 Jeg har kun en eks og han er far til mine nå voksne barn. Vi kan fint prates på vanlig måte om dette og hint når vi tilfeldigvis møtes, og oppdaterer gjerne hverandre om ting som gjelder familie. Dette tenker jeg er greit når vi nå etter hvert kan komme til å møtes i sammenhenger hos våre felles barn. Greit for barna å vite at foreldrene kan treffes uten iskald stemning også. Jeg har nemlig selv vært i en slik setting da mine foreldre gikk fra hverandre etter jeg fikk egen barn. De første årene var det umulig/ utrivelig å be dem samtidig. Etter en prat med min mor som var den bitre parten tok hun ansvar og ble bedre. Etter dette kan de møtes uten av det er iskald stemning , og de kan prates som vanlige folk. Noe jeg faktisk forventer av voksne mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #7 Del Skrevet 31. desember 2023 Hadde et godt vennskap med min ene ex helt til jeg fikk meg ny kjæreste. Det var mye sjalusi inne i bildet, ble kalt stygge ting. Måtte etterhvert avslutte vennskapet Anonymkode: 22185...d25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki-2.0 Skrevet 31. desember 2023 #8 Del Skrevet 31. desember 2023 En av eksene mine kunne jeg lett ha hatt et vennskap med. Det trenger ikke å være noe galt med en eks bare fordi man ikke passet sammen som et par. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #9 Del Skrevet 31. desember 2023 Jeg har vært venn med min eks-kone helt siden bruddet. Ser på henne som en god venn og et fantastisk menneske, selv om det romantiske forholdet dessverre ikke tålte tidens tann. Anonymkode: 206d0...10b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #10 Del Skrevet 31. desember 2023 Er vel kun en ex jeg har kontakt med, og hvor det ikke ble drama ved bruddet. Men hun møter jeg iblant for kaffe eller middag, og glad for å beholde det vennskapet. Heldigvis er ikke dama sjalu og kontrollerende, så hun har forståelse for at jeg ønsker å ta vare på vennskapet Anonymkode: 33bfa...aeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #11 Del Skrevet 31. desember 2023 Har bare en eks. Vi har barn sammen, er naboer og omgås mye. Nåværende kjæreste, i et ganske vaklende forhold, kommer jeg nok ikke til å ha kontakt med om jeg lander på å slå opp. Anonymkode: b0680...f17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #12 Del Skrevet 31. desember 2023 Er på hils med flere av de, men en av eksene mine vil jeg nok aldri se igjen, kanskje vi på ett framtidig stadium kan snakke om bruddet, vi var begge ung på det tidspunktet, sexen var intens og det var også kranglene, jeg gjorde mye feil i det forholdet, feil jeg i ettertid føler jeg har lært mye av, så helt bortkastet var det nå ikke. Anonymkode: 91955...57e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #13 Del Skrevet 31. desember 2023 Hadde tre 1-år-lange forhold bak meg før jeg traff nåværende partner. Nr 1 har jeg ikke truffet siden året etter bruddet, svært mange år siden, håper det ville vært hyggelig, men der og da tok han det svært tungt, og gravde seg litt ned. De to andre har jeg truffet tilfeldig siden, og pratet mye med, de skulle jeg gjerne opprettholdt vennskap med, fine fyrer som jeg fortsatt har mye til felles med, og lenge nok siden bruddet til at det ikke hadde vært rart. Men de bor ikke samme sted som meg, og det er heller ikke viktig nok for meg til at jeg oppsøker de på noen måte. Anonymkode: b0c90...140 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #14 Del Skrevet 31. desember 2023 Alle, utenom 1 er fremdeles det jeg kaller for venner. Snakkes på telefonen i blant, treffes om vi er i samme by. Eneste jeg ikke kan snakke med er idiotisk som svindlet meg for flere 10000 kr. Anonymkode: 0202b...8bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yodas Skrevet 31. desember 2023 #15 Del Skrevet 31. desember 2023 Ja, kunne fint tatt en kaffe med ex'en, tror jeg. Har riktignok ikke gjort det på noen år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #16 Del Skrevet 31. desember 2023 Fra min side, ingen problem, men jeg tror en av eksene mine ikke hadde ønsket noe kontakt, mens de andre hadde vært ute etter mer enn kaffe.. Anonymkode: 530d8...f6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #17 Del Skrevet 31. desember 2023 Ett par stk jeg ikke snakker med. Andre kan jeg snakke med om det faller seg slik, ett par stk får klem når vi møtes og vi har også vert venner de årene vi var single. Anonymkode: 8531c...2d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #18 Del Skrevet 31. desember 2023 Jeg hadde ikke hatt lyst. De betyr ingenting for meg lenger og føles som fremmede, og jeg ser ikke poenget, rett og slett. Anonymkode: 376ef...c9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #19 Del Skrevet 31. desember 2023 Selve bruddet med x-en min var egentlig fint. Ikke noe drama, bare ulike behov, og vi var enige om at det var greit å stoppe mens leken var god. Derfor trodde jeg vi ville fortsette å ha en form for vennskap. Men så har det faktisk dukket opp en del følelser i etterkant, og jeg har tenk på ting som kanskje ikke var greit i forholdet likevel, men som jeg bare godtok. Så nå har jeg faktisk ingen lyst til å møte ham... Kjenner faktisk på en slags aversjon mot hele fyren, uten at jeg kan si helt hvorfor. Men hvis vi skulle møte på hverandre tilfeldig, hadde jeg helt sikkert klart å oppføre meg pent og småsnakke osv. Lurer litt på som har opplevd å kjenne på "forsinket sinne"? Anonymkode: 166a5...bc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2023 #20 Del Skrevet 31. desember 2023 Nei. Altså, jeg har ingen problemer med å skulle prate med han ordentlig og ha en hyggelig tone, men den gangen jeg møtte eksen min over et år etter bruddet var han særdeles ukomfortabel med å snakke med meg, selv om jeg da pratet helt normalt og høflig. Men grunnen til at det ble slutt var jo fordi han er veldig spesiell, overtenker alt og engster seg for mye. Anonymkode: dba4a...55c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå